تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

کد bestway 43119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • عرض: 175 سانتی متر
  • جنس رویه: PVC دو لایه
  • پمپ: ندارد
4,040,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی محصولی جدید و باکیفیت و زیبا برای استفاده همزمان دونفر بزرگسال قابل خرید با قیمتی ارزان از نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی از جمله جدیدترین و محبوب ترین محصولات شناور روی اب بوده که برای استفاده همزمان دونفره بزرگسال طراحی و در سال 2018 به بازار عرضه شده است. ساختار این محصول کاملا مستطیل شکل بوده که در دو ضلع ان تکیه گاهی برای استراحت اسان مصرف کنندگان تعبیه گردید. برای تولید این محصول از جنس پی وی سی با ضخامت 0.45 میلی متر استفاده شده تا شما بتوانید با خیالی اسوده در فضای باز و اب های ارام این محصول را همراه خود داشته باشید. بدنه محصول سفید رنگ بوده اما بر روی اب طرح های مهیجی با رنگ ابی و مشکی به چشم می خورد. دور این تشک بادی تناب نگهدارنده وجود دارد که می توانید بر نگهداری وسایل خود مانند پارو از آن استفاده کنید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در مواقع ضروری و به هنگام ایجاد مشکل در تشک بادی روی آب می توانید با استفاده از این محصول مشکل را برطرف کرده و از روز خود لذت ببرید. این محصول از وزن کم و امکان راه اندازی اسانی برخوردار بوده به همین جهت یک همراه مناسب در زمان سفر به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی در دسته بندی محصولات جدید و به روز بست وی می باشد که با روشی نوین ساخته شده است و مانند محصولات مشابه خارجی بوده و تمامی نکات ایمنی را نیز در ساخت خود به کار برده است. این تشک بادی روی آب و در خشکی استفاده می شود و در هر دو نوع استفاده می تواند دو فرد را نیز بر روی خود جای داده و راحتی و آسایش را کسب نماید. این محل نرم می باشد و با وجود بدنه ای بادی تنها چیزی که محوطه درونی آن را پر می کند باد است به همین دلیل منعطف بوده و با قابلیت شکل پذیری بسیاری در دسترس افراد قرار گرفته و بهترین کارایی را برای آن ها ایجاد می سازد. تشک بادی روی آب دو نفره بست وی دارای ویژگی های زیر می باشد که برای خرید آن نیازمند مطلع بودن از آن می باشید تا بر حسب نیاز خود آن را خریداری نمایید.


امکان استفاده در خشکی و بر روی سطح آب

این تشک بادی قادر به ارائه خدمات در خشکی و بر روی سطح آب می باشد و با این قابلیت طرفداران بسیاری به سمت آن کشیده شده اند و می توان بر این اساس بهترین و مناسب ترین خرید را انجام داد. با توجه به نوع استفاده از آن افراد می توانند بر روی سطح آب به حالت معلق باقی بمانند و به این طریق هم به استراحت بپردازند و هم مشغول استفاده و بهره مندی از محیط اطراف باشند. علاوه بر آن با قرار دادن و نصب محصول در خشکی می توان محلی برای استراحت در حاشیه آب های آرام ایجاد کرد و با وجود آن نیز می توان حمام آفتاب گرفت و باعث تغییر رنگ پوست خود شد. این محصول شامل بخش های راحتی بسیاری است که با وجود آن ها دیگر نیازی به حمل اسباب اضافه برای تفریح بر روی سطح آب نیست و به همین ترتیب بدنه قادر به تحمل وزن بالای افراد نیز می باشد. اگر در چنین شرایطی وسایل جانبی با خود حمل کرد و به روی سطح آب آورد ممکن است خطر فرورفتگی در آب رخ دهد و اتفاقات بدی بیوفتد.


بودن بالش بادی سرخود بر روی تشک بادی

بخشی که با وجود آن افراد قادر به داشتن راحتی بسیار هستند و نیز می توانند مدت زمان طولانی را بر روی سطح آب به آرامش بگذرانند بالش بادی سرخود است که به صورت جداگانه راه اندازی می شود و بر آمدگی مطلوبی را فراهم می سازد تا افراد بتوانند به راحتی دراز بکشند و سر خود را نیز بر روی این بخش قرار دهند تا دچار سردرد و گردن درد نشوند و قادر به داشتن حالتی استاندارد باشند. این بخش رنگبندی ساده دارد و به رنگ آبی بوده است و بر آمدگی زیادی نیز دارد تا با تنظیم میزان باد درونی آن بتوان نرمی و لطافت آن را نیز تعیین کرد و به مطلوبیت کامل رسید. علاوه بر آن بر روی بالش بادی سر خود طراحی موج گونه ایجاد شده است که در راحتی افراد نقش مهمی دارند.


وجود طناب نجات به همراه محصول

همان طور که در عکس محصول مشاهده می شود طنابی به دور بدنه کشیده شده است که به وسیله بست بر روی آن ثابت باقی مانده اند. این طناب در واقع طنابی برای نجات افراد در زمان وقوع حادثه می باشد و به کمک افراد می آید و با آن افرادی که در آب فرورفته اند را می توان از خطر و آسیب نجات داد. این طناب بلند و دارای ضخامت بسیار می باشد که به راحتی از هم گسسته نمی شود و دچار پارگی نیز نشده و می تواند در طول مدت زمان استفاده و سلامت محصول در کنار بدنه وجود داشته باشد و ایفای نقش کند.


خرید

در صورت تمایل به خرید تشک بادی روی آب دو نفره بست وی می توانید به فروشگاه بزرگ محصولات بادیاینتکس تهران مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

یکی از محصولات کاربردی در گروه تشک های بادی روی آب، تشک بادی روی آب دو نفره بست وی است. این محصول با طراحی خاص و دارا بودن قابلیت های ویژه به شما این امکان را می دهد تا از تفریحی تمام عیار لذت ببرید و تمام امکانات را در کنار هم تجربه نمایید. به علاوه شرکت بزرگ بست وی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم بادی مطرح در جهان، همواره در تولیدات خود نوآوری داشته و هر یک از محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ، دارای ویژگی هایی خاص و متناسب با نیاز افراد است. داشتن ظاهری زیبا در کنار کیفیت بسیار بالا و طراحی کاربردی خط مشی این تولید کننده بزرگ محسوب می شود و به همین دلیل خریداران در سرتاسر جهان با وجود نام بست وی بر روی یک محصول بادی، به کیفیت بالا و طراحی مناسب آن اعتماد کرده و نسبت به خرید تمایل نشان می دهند. تشک بادی روی آب دو نفره بست وی نیز دارای طراحی ویژه ای است و امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. جهت آشنایی شما با این محصول خاص و منحصر به فرد در این مطلب قصد داریم تا تمام مشخصات این تشک بادی را معرفی کرده و بررسی کنیم تا به طور کامل با این محصول و کاربردهای آن آشنا شده و در صورتی که قصد خرید یک تشک بادی روی آب دو نفره را دارید، با دید باز و شناخت کافی نسبت به خرید اقدام نمایید.

طراحی ویژه و حرفه ای

این محصول برای استفاده دو نفره به صورت هم زمان طراحی شده است و دارای بدنه ای بسیار زیبا و کاربردی می باشد. فرم کلی این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده و گوشه هایی منحنی دارد. رنگ غالب در طراحی خاص این محصول، رنگ آبی می باشد که با تلفیق زیبایی در کنار رنگ سفید و مشکی، ظاهری جذاب و آرامش بخش را به وجود آورده اند. قسمت زیرین این تشک بادی به رنگ آبی بوده و سطح رویی این محصول طرحدار است که در طراحی آن از رنگ های سفید و آبی و مشکی بهره برده اند. از نکات خاص در طراحی این تشک بادی می توان به داشتن بالش های بادی سر خود اشاره کرد. این محصول به صورت متقاطع و در دو سوی تشک، دارای دو بالش بادی سرخود می باشد که کاملا استاندارد هستند. این بالش های بادی ارتفاعی متناسب با فاصله سر شانه ها تا گردن دارند به طوری که در زمان دراز کشیدن به خوبی این فاصله را پوشش می دهند و از ایجاد درد در بخش های گردن و شانه ها جلوگیری خواهد شد. سطح بالش های بادی به صورت مواج و با خطوط موازی طراحی شده است که انعطاف مناسبی را در زمان استفاده نشان داده و فضایی مناسب برای قرار گرفتن جمجه فراهم می کند. بالش های بادی نیز به رنگ آبی یکدست می باشند که با رنگی متمایز بر روی تشک بادی قرار گرفته اند. سطح رویی تشک بادی نیز به صورت مواج است و با خطوط موازی فرو رفته طراحی شده است. وجود این خطوط موازی و سطح مواج موجب شده است تا سطح تشک بادی مقاومت بیشتری در زمان استفاده از خود نشان دهد و هم چنین انعطاف بالاتری داشته باشد. به علاوه این خطوط فرو رفته موازی باعث خواهند شد تا در زمان دراز کشیدن بر روی تشک، هوا به خوبی بر روی تشک و در زیر بدن جریان داشته باشد و از احساس ناخوش آیند چسبندگی و تعریق جلوگیری خواهد کرد. این تشک بادی کاملا طبی بوده و با انعطاف بالایی که دارد، در زمان استفاده به خوبی انحنای ستون فقرات و فرم کلی بدن را پوشش می دهد و از ایجاد درد در قسمت های بدن جلوگیری خواهد کرد. به همین علت برای استفاده اغلب افراد با گروه های سنی مختلف مناسب است و فضایی راحت و ایده آل برای شما فراهم خواهد کرد. در قسمت میانی این تشک بادی یک محفظه تعبیه شده است. این محفظه برای قرار دادن نوشیدنی های خنک و فلاسک های پر از یخ طراحی شده است که بتوانید در زمان استراحت بر روی تشک، به نوشیدنی های خنک دسترسی داشته باشید و یا سایر لوازم و خوراکی های خود را در آن قرار دهید. این محفظه دارای یک کیف گرد است که به خوبی درب آن بسته شده و ریختن محتویات آن به بیرون جلوگیری خواهد شد.

ایمنی کامل در زمان استفاده 

این محصول دارای طراحی خاصی است که به خوبی ایمنی شما را در زمان استفاده فراهم می کند و می توانید با خاطر آسوده لحظات خوبی را با آن تجربه کنید. ابعاد این تشک بادی کاملا متناسب جهت استفاده دو نفره می باشد و افراد با جثه های گوناگون به راحتی می توانند این تشک بادی را مورد استفاده قرار دهند. این محصول به خوبی بر روی آب تعادل خود را حفظ کرده و در صورت استفاده صحیح، واژگون نخواهد شد. این تشک بادی ضخامت مناسبی دارد که برای استفاده آسان طراحی شده است. از دیگر ویژگی های این تشک بادی داشتن قلاب هایی مشکی رنگ دور تا دور محصول می باشد که طناب نجات به آن ها متصل شده است. به این ترتیب در صورت افتادن در داخل آب می توانید با استفاده از این طناب نجات به روی تشک بازگردید. هم چنین می توانید لوازم و وسایل ضروری خود را به این بخش گره بزنید تا از افتادن آن ها به داخل آب جلوگیری شود. 

کیفیت و تحمل وزن بالا

شرکت بست وی در تولید تمامی محصولات خود سعی کرده است تا از بهترین و مناسب ترین مواد اولیه استفاده کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب در کنار برخورداری از دستگاه ها و فناوری های روز دنیا، موجب شده است تا تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و طول عمر زیادی داشته باشند. پوشش سطحی این تشک بادی از بهترین نوع pvc است که مناسب ترین رویه برای تشک بادی روی آب محسوب می شود. pvc به کار رفته در سطح این تشک بادی به صورت دو لایه می باشد که در برابر پارگی و آسیب مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. این جنس به سادگی دچار پارگی و آسیب نشده و به مدت طولانی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. به دلیل استفاده از مواد مرغوب در تولید، این تشک بادی قادر است وزن بالایی را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. تحمل وزن این محصول برابر با 180 کیلوگرم است که افراد با رده های سنی مختلف قادر به استفاده از آن می باشند. از دیگر ویژگی های این تشک بادی می توان به دارا بودن سوپاپ اطمینان اشاره کرد که در زما ن راه اندازی، مانع از ورود هوای اضافه و بیش تر از ظرفیت به محفظه باد می شود و در هنگام استفاده نیز از خروج باد جلوگیری خواهد کرد. این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد برای استفاده در تمامی آب های آرام و استخرهای روباز مناسب است. سطح رویی این محصول مقاومت بسیار زیادی دربرابر نور خورشید داشته که با برخورد اشعه های آفتاب، دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، موجب رنگ پریدگی و فرسودگی پوسته تشک بادی نمی شود. این تشک بادی را می توانید به راحتی در زمان آفتاب گردن در محیط های باز مانند دریاچه های آرام مورد استفاده قرار دهید.


روش راه اندازی

برای راه اندازی این محصول نیاز به تجهیزات خاصی ندارید. شما با استفاده از یک پمپ باد دستی ساده می توانید به راحتی این تشک بادی را در زمان کوتاهی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. تنها نکته در هنگام راه اندازی این تشک بادی، توجه به هموار بودن زمین می باشد. لازم است در فضاهای باز، در هنگام راه اندازی این تشک بادی، فضایی هموار و به دور از سنگ و چوب های تیز را انتخاب نمایید. سپس تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد، محصول را به طور مناسب پر کنید. پس از استفاده نیز با باز کردن درب خروجی باد می توانید تشک بادی را خالی کرده و در بسته بندی قرار دهید. این محصول در حالت بسته بندی دارای ابعادی مناسب و کوچک است که به راحتی در خورو و در میان سایر لوازم جای می گیرد. به همین دلیل می توانید آن را به همراه خود در زمان مسافرت و گردش ببرید و از آن استفاده کنید.

حفظ کیفیت تشک بادی

این محصول دارای کیفیت و طول عمر بالایی است اما نوع نگه داری شما از آن نیز در طول عمر محصول تأثیر به سزایی دارد. پس از راه اندازی این تشک بادی لازم است تا برای جابه جایی و انداختن تشک بادی در داخل آب، تشک را بر روی زمین نکشید و آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه تشک بادی خودداری کرده و مراقب باشید تا کودکان اسباب بازی های تیز خود را به بدنه نزدیک نکنند. بدنه تشک بادی قابل اشتعال است. بنابراین اشیای داغ و پرحرارت را نیز به بدنه نزدیک نکنید. لازم به ذکر است که تحمل وزن بیان شده در بخش بالا، مربوط به استفاده از تشک بادی در داخل آب است. از نشستن و دراز کشیدن بر روی تشک بادی در بیرون از آب، خودداری نمایید تا بدنه آسیبی نبیند. هم چنین از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری نمایید. در صورت رعایت این نکات ساده، محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها نیاز شما را از خرید تشک بادی روی آب جدید برطرف خواهد کرد.

خرید از سایت اینتکس تهران

شما با مراجعه به سایت اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش انواع محصولات بادی شرکت بزرگ بست وی، می توانید این محصولات را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. هم چنین در این فروشگاه اینترنتی شاهد بالاترین تنوع محصولات بادی هستیم که به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و تهیه کنید. برای مشاوره خرید نیز با شماره های این شرکت در تماس باشید.

تحمل وزن
180 کیلوگرم
عرض
175 سانتی متر
جنس رویه
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
7.8 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...