تشک بادی روی آب سایه بان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پشتی دار
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب به همراه سایه بان مناسب برای استفاده در استخر عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب به همراه سایه بان از محصولات تفریحات آبی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است.این تشک بادی دارای سایه بان میباشد که این سایه بان نیز توسط دو پایه به بدنه تشک وصل میشود و میتوانید در روزهای آفتابی در استخر ها از این تشک استفاده کنید بدون اینکه نگران تابش نور خورشید باشید. به علاوه به دلیل طراحی مناسبی که دارد تشک را برای استفاده های طولانی مدت نیز مناسب می کند و این ویژگی نیز با جنس به کار رفته در بدنه میسر شده است. در طراحی این مصحول راحتی مصرف کننده داین تشک بادی   دو عدد جا لیوانی قرار دارد که باعث کاربردی تر شدن تشک می شود. از مشخصه های اصلی این محصول می توان به گیره های موجود در قسمت کناری آن اشاره کرد که باعث جفت شدن تشک های هم نوع خود بوده است لازم به ذکر بوده که درون بسته بندی این محصول دو عدد تشک قرار داده شده و مناسب استفاده دو نفر می باشد. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

تشک بادی روی آب سایه بان

تشک بادی روی آب سایه بان محصولی حرفه ای و منحصر به فرد از شرکت بزرگ بست وی می باشد که به منظور راحتی افراد در زمان بازی های تفریحی آبی به کار می رود و می توان آن را برای روزهای آفتابی استفاده نمود. این تشک بادی قسمت هایی بر روی بدنه خود دارد که می تواند محصولی مناسب برای روزهای گرم و آفتابی سال باشد و می تواند مورد استفاده کودکان نوجوانان و بزرگسالان قرار گیرد و از این طریق برای هر رده سنی مناسب می گردد. محصولی مانند این تشک بادی از برترین جنس بدنه تشکیل می شود و دارای صخامت بالایی نیز می باشد به گونه ای که بتواند در زمان حضور بر روی سطح آب قابلیت غیر قابل نفوذ بودن را داشته باشد و بتواند رطوبت و آب را به داخل بدنه وارد نکند. در صورت تمایل به آشنایی بیش تر با این تشک بادی خاص و زیبا به مطالب پایین توجه کنید.


داشتن سایه بانی مقاوم

یکی از ویژگی ها و در واقع مزیت های این تشک باید مناسب تمامی افراد این است که دارای یک سایه بان مناسب جهت قرار گیری در زیر آفتاب است و می تواند افراد را در امنیت کامل نسبت به اشعه های خورشید در محوطه ی آبی حفظ نماید. این سایه بان از مرغوب ترین جنس پارچه تشکیل شده است و در برابر نور مضر خورشید مقاوم است و این اشعه ها را از خود عبور نمی دهد و می تواند سبب مانعی بزرگ در جلوی این عوامل باشد. علاوه بر آن سایه بان افراد استفاده کننده را از بارش باران نیز در امان نگه می دارد و می تواند آب را به آن ها منتقل نکند و به این گونه محصول برای استفاده در فصول مختلف سال مناسب می گردد و دارای سازگاری های لازم برای این کار می باشد. سایه بان به وسیله دو پایه و نگه دارنده فلزی بر روی بدنه سوار می باشد و با این اتصال راحتی را برای افراد مهیا می سازد. در زمان نیاز نیز می توان آن را جدا کرده و محصول را بدون سایه بان مورد استفاده قرار داد.


نرمی و راحتی بسیار

کفی این محصول بادی از ارتفاع مناسبی برخوردار است که این ارتفاع توانسته نرمی زیادی را برای افراد ایجاد نماید. بدنه بادی آن قابلیت شکل پذیری داشته و با قدرت منعطف بودن بالا می تواند کارایی بالایی را از خود نشان دهد. این بدنه به دلیل استفاده زیاد افراد مختلف دارای مقاومت بالا است و می تواند در ساعت های زیاد بر روی آب به صورت شناور قرار گیرد و لذت این منظره زیبا را برای افراد ایجاد سازد. علاوه بر این موارد و نرمی بخش کف محصول بخشی نیز در قسمت بالای آن قرار دارد که پشتی محصول و محلی برای تکیه گاه افراد می باشد که یک ساختار خمیده است و دور بخش نشیمن را گرفته است و در این زمان می توان به راحتی بر آن تکیه داد و مشغول لذت بردن از محیط شد. به علاوه یک بالش بادی سرخود نیز بر روی بدنه قرار دارد که با تکیه دادن سر به این بخش می رسد و راحتی بیش تری را فراهم می آورد و نیز می تواند افراد را از ایجاد خستگی و ناراحتی در امان نگه دارد. 


رنگبندی زیبا و خاص

از ان جایی که این محصول بادی از جنس پی وی سی می باشد و دارای شفافیت و براقیت فراوان است و در نوع پی وی سی طرح چرم می باشد رنگبندی آن نیز جذابیت زیادی داشته و باعث ذوق و اشتیاق افراد برای بازی با این محصول سرگرم کننده می شود. بدنه دو رنگ می باشد که بخش نشیمن آن به رنگ سفید و روشن است و بخش پشتی و بالش بادی سرخود رنگی تیره و آبی دارد. این رنگ ها به دلیل جنس بدنه زیبایی زیادی را ایجاد می کنند که در محبوبیت و پر فروش بودن محصول نقش بسیار مهمی دارد.


خرید

تشک بادی روی آب سایه بان را می توان از فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران خریداری کرد.

نوع
پشتی دار
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
198 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
طرح بدنه
رنگی، ساده
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
9.4 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای تکیه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
دارای یخچال سرخود
دارای شکاف مخصوص پا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...