تشک بادی روی آب طرح بال فرشته اینتکس

intex 58786

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 130
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب طرح چرم اینتکس با رویه مقاوم و قابلیت تحمل وزن 130 کیلو گرم همراه با ضمانت اصالت کالا از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس

تشک بادی روی آب طرح بال فرشته اینتکس یا تشک بادی روی آب طرح چرم اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در استخر های شخصیو یا آب های آرام می باشد . این تشک بادی روی آب در دسته بندی محصولات بادی برای تفریحات آبی می باشد که در سال جاری توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به کیفیت ساخت بالا و طرح فانتزی و زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . جنس رویه این تشک بادی روی آب از وینیل طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . وینیل از محبوب ترین جنس ها در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . از دیگر فاکتورهای کلیدی که در هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 130 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل است . شایان ذکر است که در صورت درخواست شما ، پس از خرید برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که کاربرد تعمییری دارد و در صورت بروز مشکل در بدنه محصول می توانید از آن در جهت تعمییر بخش آسیب دیده استفاده نمایید . تشک بادی روی آب طرح چرم اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

تشک بادی روی آب طرح بال فرشته اینتکس یا تشک بادی روی آب طرح چرم اینتکس از سری پر فروش ترین و زیبا ترین تشک های بادی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد . این محصول در سال 2019 روانه بازارهای جهانی شده است که به خوبی در همان ابتدای ورود به بازار توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی روی آب طرح چرم اینتکس همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


تشک های بادی روی آب به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید دارای ساختاری استاندارد باشند تا بهترین شرایط را بر روی آب برای فرد مصرف کننده فراهم آورند . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی بدن را بر روی خود نگه داشته و مانع از سر خوردن بدن بر روی تشک می شود . علاوه بر سطح میانی این تشک بادی ، دو عدد بال نیز در طرفین آن وجود دارد که در بخش بالایی خود دارای دستگیره هایی نیز می باشند و در جهت حفظ تعادل می توانید از آن استفاده نمایید . به همراه این تشک بادی علاوه بر ضمانت 48 ساعته تست ، یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن استفاده نمایید . این محصول می تواند یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین تشک های باد روی آب برای استفاده در استخر های شخصی و یا آب های آرام باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید توجه ویژه ای به آن می شود زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . جنس بدنه این تشک بادی از نوع وینیل طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . وینیل از سری جنس های رایج در استفاده تشک های بادی روی آب می باشد و از دلایل عمده آن می توان به جلوگیری از سر خوردن بدن بر روی آن و همچنین جلوگیری از ایجاد ساییدگی بر روی بدن اشاره کردن . لازم به ذکر است که به منظور جلوگیری از باز شدن درزهای این محصول ، بخش های اتصال دو لایه آن به صورت پرس به صورت مستحکم ایجاد شده اند . همچنین ضخامت لایه های تشکیل دهنده بدنه این تشک بادی روی آب 0.25 میلی متر است که استحکام بالایی را از خود به نمایش می گذارد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی روی آب طرح چرم اینتکس به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر و ارتفاع : 15 سانتی متر ) می باشد که فضای استاندارد و ایده آلی را برای بدن شما به هنگام استراحت بر روی آب فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین عواملی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 130 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای جهانی برای تشک های بادی روی آب یک نفره نیز می باشد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها نیز است .

جمع بندی :

این تشک بادی روی آب همان طور که در بخش های بالا به شرح کامل آن پرداختیم ، یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولیدی توسط برند اینتکس در سال 2019 می باشد . این محصول دارای رویه ای نرم و با کیفیت از جنس وینیل طرح چرم است که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را به این تشک بادی داده است . همچنین فضای ایجاد شده بر استراحت بر روی آب توسط این تشک بادی فراتر از استانداردهای جهانی می باشد و در بخش های بالایی آن نیز دو عدد دستگیره تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به حفظ تعادل خود نمایید . همچنین وزن این تشک بادی روی آب بالغ بر 3 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط مسافرت باشد . تشک بادی روی آب طرح چرم اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
تفریحی
تحمل وزن
130
طول
200 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
نوع رویه
براق
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای تحمل وزن بالا
دارای طرح و رنگ بندی زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...