تشک بادی روی آب طرح بستنی جدید

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 98 کیلوگرم
  • طول: 198سانتی متر
  • عرض: 89سانتی متر
5%
1,620,000
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب طرح بستنی جدید با برترین کیفیت و قیمت و رویه وینیل طرح چرم همراه با ضمانت اصالت کالا و قابلیت تحمل وزن 100 کیلو گرم

تشک بادی روی آب طرح بستنی جدید از سری پر طرفدارترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول از کیفیت ساخت بالا و قابلیت تحمل وزن ایده آلی برخوردار می باشد . قابلیت تحمل وزن در این تشک بادی روی آب بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و برای نگهداری وزن یک نفر ایده آل است . جنس بدنه این تشک بادی از وینیل طرح چرم می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین رویه این محصول به صورت مواج تعبیه شده است که در حفظ تعادل فرد استفاده کننده نقش بسزایی دارد . این تشک بادی یک از پر طرفدارترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی روی آب برای آب های آرام همانند استخرها می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به فروش فوق العاده ای نیز دست پیدا کرده است . لازم به ذکر است که در صورت درخواست شما عزیزان پس از خرید ، برایتان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که از آن در صورت بروز مشکل و یا آسیب دیدگی در بدنه تشک بادی می توانید استفاده کنید و با خیالی راحت از روز زیبای خود لذت ببرید . تشک بادی روی آب طرح بستنی جدید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

تشک بادی روی آب طرح بستنی جدید

تشک بادی روی آب طرح بستنی جدید از جمله بهترین و مرغوب ترین محصولات بادی می باشد که با بهره مندی از مواد اولیه با دوام ساخته شده است و در طولانی مدت نیز قادر به داشتن مقاومت بالا می باشد. این تشک بادی به شکل بستنی است که برای فانتزی شدن طراحی آن در بخش بالایی قسمتی به شکل گاز گرفتگی ایجاد شده است که گویی این بستنی را خورده اند. چنین طراحی در ذهن کودکان باقی می ماند و می تواند سبب علاقه مندی آن ها به استفاده از محصول شود و در برخی از کودکان که ترس از آب دارند نیز ایجاد نشاط و اشتیاق می نماید. در زمان های مختلف می توان از تشک بادی استفاده کرد اما بهترین زمان آن به دلیل دمای آب فصول گرم می باشد که در استخر ها و مناطقی که دارای آب های آرام هستند قابل استفاده است و می تواند شادی را ایجاد سازد. برای خرید این تشک بادی جذاب می بایست ابتدا مطالب زیر را مطالعه نمایید تا با آگاهی کامل آن را خریداری کنید.


ضد آب بودن بدنه محصول

تشک بادی روی آب با ظاهری فانتزی و شیک که دارای رنگبندی خاصی نیز می باشد می تواند مانع ورود آب به بدنه شود. در واقع این محصول از بدنه ای تشکیل شده است که لایه دار بوده و به صورت معلق بر روی سطح آب قرار می گیرد و این حالت خود را به طور کامل حفظ می نماید. این محصول فضای خالی در داخل بدنه خود دارد که سبب این گونه قرار گیری می شود و همچنین بدنه ضد آب بوده و از ورود آب یا نشت رطوبت به داخل بدنه جلوگیری می کند و مانع بزرگی بر سر راه آن می باشد. اگر این آب به بخش درونی بدنه وارد شود می توان گفت که محصول از بین رفته و دچار صدمه شده است. در این صورت و با خرابی بدنه کارایی محصول از بین می رود و محصول به داخل آب فرو می رود و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.


مورد علاقه کودکان

طراحی این محصول بادی به شکل بستنی است که در واقع سبک فانتزی دارد و طراحان این محصول در خلاقیت کامل آن را ایجاد نموده اند. این تشک بادی بدنه ای به رنگ صورتی دارد و بر روی آن نیز خط هایی ایجاد شده است که رنگ های متنوعی دارند و قادر به داشتن جذابیت ظاهری هستند علاوه بر آن قسمتی نیز در انتهای محصول ایجاد شده است و کرم رنگ است و در واقع چوب این بستنی را تشکیل می دهد. تمامی این بخش های دارای رنگ ثابت هستند و بدون تغییر می توانند در مدت زمان طولانی کارایی و قابلیت های مختلفی داشته باشند. این بدنه جذاب در برابر اشعه آفتاب نیز می تواند استفاده شود و دچار آسیب نمی شود و به همین دلیل زمینه برای استفاده مداوم از آن وجود دارد و در واقع سازگاری های لازم نیز ایجاد شده است. بدنه مذکور از هیچ گونه مواد سمی تشکیل نشده است و بنابراین مناسب ترین تشک بادی برای کودکان است.


مقاومت بالا در برابر جریان آب

اگر در محیط هایی مانند فضاهای باز آب های آرام قصد استفاده از محصول را دارید می توانید با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهید چرا که این تشک بادی در برابر حرکات آب نیز بدنه ای مقاوم دارد و در گذر زمان آسیب نمی بیند و دچار خرابی نمی شود و می تواند در صورت موج دار شدن آب نیز دوام لازم را داشته باشد تا افراد بتوانند خود را به خشکی برسانند زیرا در زمان حضور افراد در محیط های آبی و با موجی شدن آب تعادل افراد بر هم می خورد و محصول نیز ممکن است واژگون شود و خطراتی را به دنبال داشته باشد.


خرید

چنانچه قصد خرید تشک بادی روی آب طرح بستنی جدید را دارید تنها کافی ست به شرکت معتبر اینتکس تهران مراجعه کنید و از این طریق اقدام نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
98 کیلوگرم
طول
198سانتی متر
عرض
89سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
ضخامت وینیل
0.28
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
طراحی مدرن و زیبا
دارای نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...