تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی 2018

کد intex 58766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,445,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی یکی دیگر از تشک های بادی تولید شده در سال توسط شرکت اینتکس می باشد این سری محصولات دارای کیفیت ساخت بالا و همچنین طراحی بسیار شفافی میباشد که در هنگام ورود به بازار  توانست توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. این تشک بادی دارای بدنه ای با رنگ بندی بسیار شاد و زیبایی میباشد که در آن رنگ های  زرد، نارنجی، سبز و قرمز دیده می شود که ترکیب این رنگ ها با هم جلوه ی زیبایی به این تشک بادی روی آب بخشیده است. ابعاد این محصول نیز یکی از ویژگی های آن میباشد که برای استفاده های شخصی و یک نفره ساخته شده و این ابعادبه صورت  طول 191 سانتی متری و عرض 76 سانتی متری در نظر گرفته شده است و با ابن ابعادی که دارد میتواند وزنی حدود 80 کیلوگرم را تحمل کند.جنس بدنه ای این مصحول بسیار باکیفیت بوده و این ساختار همانند تمامی محصولات مشابه بازار از وینیل بوده و ضخامت آن 0.28 میلی متر می باشد که در مدل های مشابه نیز از این مقدار استفاده شده است به علاوه با توجه به پرس های بدنه باعث شده است که طول عمر این تشک بادی روی آب افزایش یابد.این تشک بادی روی آب با جنس بدنه ی با کیفیتی که دارد میتواند تا مدت ها مورد استفاده قرار بگیرد وبه دلیل جنس به کار رفته در ساختارش بسیار سبک و قابل حمل میباشد که این ویژگی به شما اجازه میدهد تا آن را با خود حمل کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید از ان استفاده کنید. خرید اینترنتی تشک بادی روی آب بالشدار اینتکس با بهترین کیفیت و اندازه استاندارد با قیمت مناسب از سایت اصلی اینتکس

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی یکی دیگر از محصولات مهیج و جذاب کمپانی اینتکس در گروه تشک های بادی روی آب بوده که برای استفاده بزرگسالان روانه بازار های جهانی شده است. این محصول با ساختار ظاهری شاد و متفاوت و طول عمر بالای بدنه خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی همه جانبه این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول جذاب و خرید تشک بادی روی اب متناسب با روحیات خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات جدید نیاز به طراحی بدنه ای منطبق با استاندارد های جهانی دارند تا ایمنی مصرف کنندگان را در زمان استفاده مهیا کند. از سوی دیگر محصول نیاز به بدنه ای نواورانه داشته زیرا افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی خاص و به دور از کلیشه های موجود هستند. با توجه به نکات یاد شده شرکت اینتکس تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی را به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول ارگونومی ساخت مستطیل شکل داشته و برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. برای طراحی بدنه این محصول از نمای یک بستنی یخی استفاده شده که ظاهری شاد داشته و تاثیر مثبتی در روحیات افراد دارد. رنگ بندی بدنه زیبای این محصول که در ان رنگ های زرد و نارنجی و سبز و قرمز دیده می شود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. بدنه اصلی این محصول مواج بوده به همین دلیل می توانید از ضدتعریق بودن بدنه اسودگی خاطر داشته باشید. زیرا با این نوع ساختار گردش هوا به راحتی بین بدنه محصول و شخص مصرف کننده انجام شده و از تعریق بدن جلوگیری خواهد کرد. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا شخص در زمان مصرف احساس راحتی نماید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به دلیل ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ضخامت 0.28 میلی متر تولید می کند. این ساختار دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا و دوام بسیار زیاد است. کف این محصول به صورت پیوسته با سطح ابدر تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه تولید شده است. این ساختار با توجه به طول عمر بالا قابل استفاده در فضای باز می باشد. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل با طول 191 سانتی متر و عرضی برابر 76 سانتی متر است. ارتفاع بدنه 25 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن کالا در داخل اب در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل جلوگیری می کند. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا بدنه 1.1 کیلوگرمی ان به راحتی حمل می شود. این تشک بادی روی اب برای استفاده بزرگسالان تولید شده و قادر است وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یکی پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به بدنه محصول خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی 2018 محصولی با ساختار پرتابل و بدنه ای شاد بوده که برای استفاده در اب های ارام در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
80 کیلوگرم
طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
ضخامت وینیل
0.28
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.11 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای بالش سرخود
دارای نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

خیلی زیبا

295 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...