تشک بادی روی آب طرح دار

کد Bestway 43124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
1,245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که در سال 2017 طراحی و  به بازار عرضه شد.مهمترین ویژگی این محصول را میتوان طراحی ظاهری آن نام برد که با ظرافت هرچه بیشتر انجام شده تا مصرف کننده هنگام استفاده از آن استراحتی لذت بخش داشته باشد. بخش اصلی بدنه این تشک بادی از جنس وینیل می باشد که در برابر فشار کاملا مقاوم بوده و می تواند نیاز شما را از یک تشک یا پد روی آب برای سالها برطرف کند. بدنه این تشک به صورت یک تکه و صاف بوده اما بخش بالایی آن دارای یک برآمدگی بوده که به عنوان بالش بادی سرخود راحتی تشک را افزایش می دهد. بدنه کاملا شفاف بوده و لایه های داخلی و رنگی آن باعث افزایش زیبایی تشک شده است.این محصول بسیار با کیفیت بوده و اگر در نگه داری از آن دقت کنید و به درستی از آن استفاده کنید تا سالها بدون مشکل برای شما کار خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی رو ی آب با تلفن های این شعب تماس بگیرید. تشک بادی روی آب طرح دار مناسب برای استفاده در استخر در نمایندگی محصولات بادی ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب طرح دار

تشک بادی روی آب طرح دار یکی دیگر از محصولات شادی آور و تفریحی برای روزهای گرم سال می باشد که آمادگی افراد برای لذت بردن از روزهای آفتابی را بالا می برد و جزو تجهیزات لازم برای گذراندن وقت در اوقات فراقت می باشد. این محصول را می توان به عنوان وسایل بازی های آبی در مسافرت ها و تفریح های یک روزه به مناطقی که فضایی برای شنا دارند برد و نیز با خود در داخل استخر ها به همراه داشت و از وجود آن در هر مکانی استفاده کرد. برخی از محصولات بادی مانند تشک های بادی روی آب می تواند مورد استفاده تعدادی از افراد به طور همزمان باشد اما این خصوصیات و قابلیت تنها براساس نوع ساختمان و نیز مقاومت محصول صورت می گیرد و قبل از استفاده از آن می بایست اطلاعات کافی را در این گونه موارد داشت. علاقه مندان به خرید تشک بادی روی آب طرح دار می تواند با مطالعه موارد زیر بهترین انتخاب و خرید را کرد.


قابلیت های نشیمن محصول

تشک بادی روی آب دارای یک بخش یک تیکه برای نشستن و قرار گرفتن بر روی آب به حالت معلق است که دارای طراحی شیشه ای است و شامل رنگ های مختلف و شاد می باشد که می تواند محصول را جذاب تر و زیبا تر بکند. این نوع رنگبندی برای جلب توجه مخاطبان می باشد و می تواند سبب علاقه مندی بیش تر افراد مصرف کننده شود. بر روی این محصول می بایست به صورت دراز کش قرار گرفت و در روی سطح آب به تماشای محیط و نیز لذت بردن از آفتاب زیبا مشغول شود. برای این که این درازکشیدن راحت تر و با آرامش تر باشد بخشی از محصول جدا گونه طراحی شده و در بخش بالایی آن به عنوان بالش بادی سرخود قرار دارد. این بالش امکان آن را ایجاد می کند که افراد برای استفاده از محصول احتیاجی به وسایل دیگر پیدا نکنند و بتوانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند. این نشیمن دارای شیار های بر آمده و ناهمسانی است که می تواند برای کمر محیطی راحت و نرم را ایجاد کند و امکان استفاده از محصول برای ساعت های طولانی را فراهم سازد تا در این مدت هیچ گونه ناملایمتی شامل حال افراد نشود.


کیفیت و کارایی 

هر فردی با پرداخت هزینه بابت خرید یک محصول توقع دوام و کیفیت بالا را دارد و می خواهد این محصول را برای استفاده در سال های زیاد خریداری کند. به همین دلیل تولید کننده این تشک بادی بدنه آن را از جنس وینیل براق ساخته است که در درجه بالای کیفی قرار داشته و می تواند در گذر زمان محصول را مانند روز اول حفظ نماید. این جنس بدنه طول عمر بالایی را برای تشک بادی رقم  می زند و می توان از آن جزو بادوام ترین بدنه ها یاد کرد. همچنین مقاومت و ضخامت آن نیز در مورد دوام آن بی تاثیر نمی باشد و باعث می شود تا در مقابل برخورد و ضربه و نیز فشار های وارد بر آن در زمان استفاده از محصول ایمن باشد و مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. این ضخامت می تواند برخورد شاخه ها و اشیاء تیز را به بدنه تحمل کند و سبب آسیب شدید به آن نشود.


وسایل جانبی

برای استفاده از این تشک بادی باید روش راه اندازی آن را دانست که این کار تنها با مطالعه دقیق دفترچه راهنما صورت می گیرد که تمامی نکات لازم به صورت دقیق و طبقه بندی شده در داخل آن وجود دارد و می توان در زمانی کوتاه این کار را انجام داد. همچنین در دفترچه راهنمای محصول نکاتی درمورد مراقبت و نگه داری محصول نیز ذکر شده است که با رعایت آن ها طول عمر تشک بادی به مراتب بالاتر می رود اما در زمان استفاده اگر صدمه ای جرئی شامل حال محصول شد می توان به سرعت با برچسب تعمیراتی که همراه محصول است این صدمه را برطرف کرد و از بروز خسارت های بیش تر جلوگیری نمود.


خرید تشک باید روی آب

در زمان خرید تشک بادی روی آب طرح دار تنها می توانید با شماره های شرکت اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و پس از ثبت سفارش و خرید خود آن را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
نوع رویه
براق
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
دارای دو رنگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...