تشک بادی روی آب طرح دار بست وی

bestway 44033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
670,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی تشکی با کیفیت و جذاب است که با قیمت عالی از نمایندگی محصولات بادی اینتکس می توانید ان را خریداری نمایید.

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی از محصولات بسیار زیبای این شرکت است که طراحی صورت گرفته بر روی ان باعث شده تا یک محصول خاص را شاهد باشیم. سه طرح مختلف بر روی هر یک از محصولات کار شده است که همه ان ها برگرفته از اشکال هندسی و تصاویر جذابی است که با رنگ های شادی هم چون نارنجی ، بنفش، زرد ، قرمز ، ابی و .... طراحی و پیاده سازی شده است. بر روی این تشک و در بالا ترین بخش ان قسمتی برامده وجود دارد که از ان به عنوان بالش بادی این محصول یاد می شود که یکی از مزایای خوب این تشک به شمار می رود. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول دارای رویه مواج و شیارداری است که باعث شده تا یک محصول نرم و با کیفیت را شاهد باشیم و از تعریق شما هم جلوگیری خواهد کرد. از این محصول تمام سنین می توانند به سادگی استفاده کنند و نکته قابل توجه این محصول این است که می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را بر روی خود به سادگی تحمل نماید. در کنار بسته بندی این کالا برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم نمایید. هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی روی آب رنگی بست وی در سه طرح مختلف می باشد که هر سه آن ها دارای رنگ های مختلف و با طراحی شاخ و برگ درختان پاییزی می باشد که زیبایی خاصی را به این تشک های بادی روی آب بخشیده است . تشک بادی روی آب محصولی بادی است که می تواند به عنوان یک شناور برای استفاده بر روی آب مناسب باشد . شرکت بست وی نیز برای اینکه افراد بتوانند در هنگام استفاده در راحت ترین حالت بر روی تشک بادی دراز کشیده و استراحت کنند طولی 183 سانتی متری و عرض 69 سانتی متری برای تشک بادی روی آب رنگی بست وی در نظر گرفته است . همچنین برای اینکه فشاری به سر وارد نشود و گردن شما در هنگام استفاده اذیت نشود ، بالش بادی برای تشک روی آب ایجاد شده است و سطح تشک به صورت مواج ساخته شده تا احساس راحتی را در هنگام استفاده داشته باشید . تشک بادی روی آب رنگی بست وی بیشتر برای استفاده در استخر ها بوده و در آب های مواج ممکن است به خوبی تعادل خود را حفظ نکند . تشک بادی روی آب رنگی بست وی تنها 600 گرم می باشد که یکی از سبک ترین تشک های بادی روی آب یک نفره بزرگسال می باشد .

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی یک محصول منحصر به فرد بوده که برای استفاده تمام رده های سنی با قسمتی مقرون به صرفه توسط این کمپانی بزرگ به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای شاد و متنوع و طول عمری بالا برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و تجربه یک خرید مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار تشک های شناور حفظ ایمنی افراد و شناور نگه داشتن ان ها بر روی سطح اب می باشد. از سوی دیگر اغلب افراد در زمان خرید به دنبا تهیه محصولی با ساختار ظاهری متفاوت بوده و از خرید محصولات با ارگونومی ساخت کلیشه ای اجتناب می کنند. با رعایت این نکات اساسی تشک بادی روی آب طرح دار بست وی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که رنگی کاملا سفید دارد. بر روی بدنه این محصول تصاویر رنگارنگ و فانتزی با سه طرح متنوع به چشم می خورد. این تنوع ظاهر موجب شده تا افراد با سلایق مختلف به راحتی بتوانند محصول مورد علاقه خود را بیابند. بر روی سطح بدنه این محصول خطوط افقی تعبیه شده که از تعریق بدن افراد در زمان استفاده اجتناب می کند. زیرا باعث گردش ازادانه هوا بین رویه محصول با بدن شخص مصرف کننده می شود. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد بتوانند استراحت اسانی را تجربه نمایند. این محصول برای استفاده تمام رده های سنی توصیه می شود.


جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس شرکت بست وی بدنه این محصول را از نوع وینیل طرح چرم با دوامی بالا و ساختاری نرم و انعطاف پذیر تولید کرده است. کف این محصول از نوع وینیل دولایه می باشد. زیرا این بخش به صورت پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. شما می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 750 گرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن کم بدنه قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را تحمل نماید. این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 183 سانتی متر و عرضی معادل 69 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه 7 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب جلوگیری خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا وارد کردن وزنی بیش از 90 کیلوگرم به بدنه کالا اجتناب کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی محصولی با ساختار پرتابل و بدنه ای شاد و مهیج بوده که برای استفاده در اب ها ارام طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
7 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
750 گرم
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت ابست وی
 مناسب تمام سنین
کیفیت مناسب
طراحی خوب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...