تشک بادی روی آب طرح دار 2020 طرح پر

bestway 43241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار 2020 جذاب و دوست داشتنی از کارخانه بزرگ بست وی بوده که با طراحی ظاهری کاملا منحصر به فرد و خلاقانه برای رده سنی بزرگسال تولید شده است. بخش متفاوت این تشک بادی روی آب مربوط به طراحی ظاهری آن می باشد. بدنه این محصول شفاف بوده اما در فضای داخلی آن مملو از پر بوده که در زمان باد شدن می تواند زیبایی چشم نوازی را به نمایش بگذارد. البته بر روی بدنه بالایی این تشک بادی روی آب شفاف طرحی زیبا از پر طاووس نیز به چشم می خورد. این محصول استثنایی برای استفاده در داخل آب های ارام مانند دریاچه و استخر مناسب بوده و به دلیل نداشتن مشتقات اضافی مانند دستگیر تنها برای استفاده رده سنی بزرگسالان توصیه می شود.


جنس بدنه این محصول جذاب از نوع وینیل بوده که سازگار با تغییرات شرایط اب و هوایی ، در تماس با دماهای مختلف اب و همچنین تابش نور مستقیم خورشید است. این نوع جنس بدنه در تولید این محصول موجب شده تا در صورت استفاده از مکرر و تعداد بالای دفعات راه اندازی و جمع اوری شما شاهد افت کیفیت این تشک بادی روی آب نباشید. وزن بدنه این محصول ، سهولت در راه اندازی و جمع اوری و همچنین کیفیت بالای جنس بدنه موجب شده تا این تشک بادی روی آب یک انتخاب مناسب جهت استفاده در زمان سفر نیز باشد. تحمل وزن بدنه محصول 90 کیلوگرم بوده که توصیه می کنیم هرگز وزنی بیش از این مقدار به بدنه تشک بادی روی آب وارد نسازید. اگر قصد خرید یک نمونه خاص از تشک های بادی روی آب را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 189 سانتي متر
 عرض 79 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب طرح دار

تشک های بادی روی آب در شکل های مختلف تولید می شوند. طرح های آن ها بسیار متنوع می باشد و در کاربری های یک نفره، دو نفره و ... ساخته می شوند. در سایت اینتکس تهران می توانید شاهد تنوع بالای این تشک ها باشید و با توجه به نیاز خود، تمامی محصولات تشک بادی روی آب را در سایت اینتکس تهران مشاهده کرده و با ارزان ترین قیمت و با راحت ترین روش  ممکن خریداری نمایید. تشک بادی روی آب طرح دار یکی از تولیدات شرکت بست وی می باشد که در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران توزیع می شود. با هم به بررسی ویژگی های این تشک بادی می پردازیم. 


ساختار جالب تشک بادی روی آب 

در میان محصولات بادی، تشک های بادی از بیش ترین تنوع برخوردار بوده و طراحی آن ها در هنگام خرید نکته مهمی می باشد. زیبایی ظاهری تشک های بادی روی آب از اهمیت خاصی برخوردار است. این تشک ها در انواع ساده و طرح دار تولید می شوند. تشک بادی روی آب طرح دار دارای طراحی خاصی می باشد که در نگاه اول توجه خریدار را جلب می کند. این تشک در نگاه اول مانند یک پر زیبا به نظر می آید. رنگ بندی زیبای این تشک بادی  از نکات حائز اهمیت در مورد این محصول می باشد. این تشک بادی بدنه ای اشکی شکل داشته و رنگ زمینه آن سفید می باشد. دور تا دور بدنه این محصول به صورت ابر و بادی آبی رنگ می باشد. در وسط این تشک بادی نیز طراحی جالبی موجود است که از رنگ های گوناگون تشکیل شده است. رنگ آمیزی و طرح بدنه این محصول بسیار خاص می باشد. 


استحکام بالای تشک بادی روی آب 

این تشک بادی از بهترین جنس وینیل ساخته شده است. البته تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی دارای طراحی خاص بوده و کیفیت ساختار آن ها بی تردید بهترین است. این تشک بادی نیز از این قاعده مستثنی نیست. جنس بدنه این تشک بادی از بهترین نوع مواد می باشد. نکته مهم در تشک های بادی روی آب، سبک بودن وزن آن ها می باشد. این تشک ها باید به اندازه کافی سبک باشند تا بتوانیم از آن ها بر روی آب استفاده کنیم و حمل و جابه جایی آن ها ساده باشد. این تشک علاوه بر استحکام بالای بدنه، تحمل وزن بسیار بالایی دارد. وزن بسته بندی این محصول تقریبا 1 کیلوگرم می باشد که وزنی کم است و شما به راحتی می توانید در استخر، در دریا و آب های آرام و ... به سادگی این استخر را با خود ببرید و از استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید. به علاوه تحمل وزن این تشک بادی روی آب 90 کیلوگرم است که نشانه استحکام بالای بدنه این محصول می باشد. البته لازم به ذکر است که این تحمل وزن مربوط به داخل آب می باشد. در خارج از آب باید از دراز کشیدن و نشستن بر روی این تشک بادی خودداری کنید تا به بدنه آن آسیب نرسد. 


تشک بادی روی آب مناسب برای بزرگسالان 

طول این تشک بادی 189 سانتی متر می باشد و عرض آن 79 سانتی متر است. این تشک برای بزرگسالان با هر قد و اندازه ای مناسب می باشد و به راحتی می توانند بر روی این تشک دراز بکشند و استراحت کنند. تشک بادی روی آب دارای سطح مواج نیز می باشد که راحتی این محصول را بیش تر می کند. هم چنین بدنه تشک ضد حساسیت نیز می باشد. 


لوازم همراه تشک 

به همراه این تشک بادی روی آب دفترچه راهنما موجود است تا در صورت نیاز به آن مراجعه نمایید. هم چنین یک بسته برچسب تعمیرات نیز وجود دارد تا در صورت لزوم بتوانید با استفاده از آن بدنه تشک بادی را ترمیم کنید. 


ثبت سفارش 

این تشک بادی روی آب را می توانید از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید. سفارش خود را در سایت اینتکس تهران ثبت کنید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...