تشک بادی روی آب طرح سگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم
  • قطر: 167 سانتی متر
  • ارتفاع: 27 سانتی متر
32%
1,750,000
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح سگ اینتکس از سری محصولات فانتزی برای تفریحات آبی می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای از جنس وینیل طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که از خود در تست های انجام شده نشان داده است ، دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد که از این رو به خوبی با بدن تطابق پیدا می کند . همچنین در بخش های کناری این محصول ، دستگیره هایی تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به حفظ تعادل خود بر روی آب نمایید . قابلیت تحمل وزن از سری فاکتورهای مهمی می باشد که خریداران در همان ابتدا باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای آن ها دارد . قابلیت تحمل وزن در این تشک بادی برابر با 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این تشک بادی بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو با توجه به اینکه در حالت خالی از باد ، حجم بسیار کمی را اشغال می کند می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان باشد . تشک بادی روی آب طرح سگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


تشک بادی روی آب طرح سگ اینتکس

تشک بادی روی آب طرح سگ اینتکس جزو وسایل مورد نیاز برای تفریحات آبی است که می تواند مورد استفاده کودکان و بزرگسالان قرار بگیرد و در سطح آب های آرام نیز قابلیت استفاده دارد. این محصول به شکل سگ می باشد اما طراحی کلی آن گرد بوده و فضای مفیدی برای استفاده ایجاد می کند. تشک بادی بر روی سطح آب قرار می گیرد و می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد و دو فرد نیز بر روی آن جای می گیرند. تشک بادی روی آب طراحی فانتزی دارد و طرح هایی که بر روی آن حک شده است به صورت چاپی می باشد و در طول مدت استفاده شاهد تغییر آن نخواهید بود و این رنگبندی متنوع مدت زمان زیادی می تواند بر روی بدنه محصول باقی بماند. با داشتن تشک بادی همواره افراد بیش تری علاقه به تفریحات آبی پیدا می کنند و می توانند مدت زمان طولانی را بر روی آن بگذرانند و به بازی مشغول شوند و از کیفیت مطلوب و برتر محصول بهره مند شوند. این کیفیت برتر در زیر به اختصار آمده است:


امکان قرار گیری بر روی سطح آب در زمان طولانی

این تشک بادی به منظور قرار گیری بر روی سطح آب ایجاد شده است و می تواند به مدت زمان بسیار طولانی بر روی این آب ها باقی بماند و افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. اما طراحی و ساخت این محصول بسیار ساده می باشد و با این طراحی ساده قادر به ارائه بهترین خدمات شده است. علت این امر در ساختمان کلی محصول می باشد که سبک بوده و چگالی کمی را شامل می شود و با این چگالی کم بر روی سطح آب باقی می ماند و به داخل فرو نمی رود اما اگر بر اثر آسیب رسیدن به بدنه باد درونی آن تخلیه شود باعث سنگین شدن محصول می شود و چگالی افزایش پیدا کرده و به داخل آب فرو می رود. این تشک بادی مولکول های به هم پیوسته سطح آب را از هم باز نمی کند و می تواند به راحتی خود و افراد استفاده کننده را مدت زمان طولانی بر روی سطح آب قرار دهد. 


قابلیت های مختلف و مفید در فضای آبی

موارد استفاده از این محصول ساده و بادی بسیار زیاد می باشد به گونه ای که در مکان های مختلف قادر به ایفای نقش است و می توان آن را به راحتی استفاده کرد. در برخی موارد علاوه بر قرار گیری بر روی سطح آب به منظور های مختلف می توان از آن برای استراحت در محیط خشکی نیز استفاده کرد و به این گونه نشیمن نرمی در حاشیه مناطق آبی تشکیل داد. در این گونه نشیمن ها در فضای باز افراد قادر به گرفتن حمام آفتاب می باشند و می توانند در مدت زمان طولانی در عرض آفتاب قرار گیرند و به این طریق به مقصود خود برسند. علاوه بر آن دو عدد دستگیره نیز بر روی سطح محصول ایجاد شده است که برای حفظ تعادل افراد می باشد و نیز می توانند در زمان شنا برای خروج از آب و قرار گیری بر روی تشک بادی از آن ها استفاده کنند و کمک بگیرند.


ضد حساسیت و ضد آفتاب سوختگی

بدنه محصول به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده طولانی مدت در زیر آفتاب سازگاری داشته و می تواند به صورت مطلوب ایفای نقش نماید. به این طریق بدنه ضد آفتاب سوختگی است و زیر اشعه های خورشید آسیب نمی بیند. علاوه بر آن بدنه تشک بادی قابلیت ضد حساسیت را نیز داشته و می تواند به این گونه مورد استفاده کودکان قرار بگیرد و پوست حساس بدن آن ها را در امان نگه دارد تا با بازی های آبی دچار آسیب نشوند و با سلامت کامل باقی بمانند.


نحوه خرید محصولات بادی 

محصولات بادی در نمایندگی فروش اینتکس تهران وجود دارد و انواع گوناگونی داشته که یکی از آن ها تشک بادی روی آب طرح سگ اینتکس می باشد و با مراجعه به آن می توان خرید خود را انجام داد.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
130 کیلوگرم
قطر
167 سانتی متر
ارتفاع
27 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای نشیمنگاه مواج
دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...