تشک بادی روی آب طرح لیمو سبز بست وی

bestway 43246

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح لیمو سبز بست وی با ظاهری بسیار فانتزی می تواند حس لذت بخشی را برای شما بر روی آب در استخر شخصی و یا دریا به وجود بیاورد . این تشک بادی روی آب دارای طراحی کاملا شبیه به لیمو ترش می باشد که ظرافت در ساخت آن به خوبی دیده می شود و می توانید با استفاده از آن در دریا بدرخشید . علاوه بر ظاهر دوست داشتنی این تشک بادی روی آب می توان به کیفیت ساخت بالای آن اشاره کرد . بست وی برای ساخت این محصول از بدنه ای ساخته شده از پی وی سی استفاده کرده است ، این نوع بدنه در برابر سوارخ شدگی و همچنین هوای گرم حتی به زیر نور آفتاب به خوبی مقاوم است و هیچ گونه خللی در عملکرد آن برای استفاده در تابستان دیده نمی شود . تحمل وزن این تشک بادی همانند سایر محصولات روی آب این شرکت 90 کیلو گرم است و وزن آن کمی بیشتر از یک کیلو گرم می باشد که به همراه خود درون بسته بندی زیبایی که دارد یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده است . طول این تشک بادی 171 سانتی متر می باشد و به همین منظور می توانید بر روی آن به صورت درازکش قرار بگیرید و به آفتاب گرفتن بپردازید .

  • طول : 171 سانتی متر
  • عرض : 89 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد دو کاره
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43246

تشک بادی روی آب طرح لیمو سبز بست وی یکی از فانتزی ترین و با کیفیت ترین مدل های تشک بادی این برند در سال جدید میلادی می باشد که فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است . این تشک بادی روی آب ساخته شده با بهترین متریال بازار می باشد و از این رو دارای طول عمر بالا و عملکرد فوق العاده ای می باشد و برای ظرفیت یک نفره بزرگسال حتی افراد سنگین وزن طراحی شده است . این محصول دارای وزن کمی می باشد و به راحتی قابلیت جا به جایی را حتی در مسافرت ها برای شما فراهم آورده است و قابلیت استفاده از آب های آرام را خواهد داشت . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی روی آب با کیفیت و البته ارزان قیمت هستید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

این تشک بادی روی آب با طراحی فانتزی لیمو سبزی که دارد از جلوه ویژه ای برخوردار است و می تواند توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید ، از همین رو در همان ابتدای ورود به بازار به یکی از پرفروش ترین مدل های برند بست وی در سال 2023 میلادی تبدیل شده است . این تشک بادی بست وی دارای طراحی مواج می باشد که بدن را به خوبی خنک نگه می دارد و باعث می شود تا گرمای تابستان را بسیار کمتر حس کنید . بر روی بدنه این محصول از دریچه باد دو کاره استفاده شده است که قابلیت باد کردن محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما امکان پذیر می کند .

همچنین این دریچه همانطور که ذکر کردیم به صورت دو کاره می باشد ، یعنی علاوه بر راه اندازی محصول در جهت تخلیه سریع باد نیز کاربردهای ویژه ای دارد . با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که این تشک بادی روی آب در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای به راحتی باد می باشد و دریچه باد تعبیه شده بر روی آن قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت . درون بسته بندی این تشک بادی می توان یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی را مشاهده کرد که در هنگام آسیب دیدگی بدنه می تواند نقس بسزایی را ایفا کند و با استفاده از آن و بدون نیاز به دانش قبلی به راحتی می توانید بخش آسیب دیده بدنه تشک را تعمیر نمایید .

برند بست وی در ساختار بدنه این محصول از متریال وینیل طرح چرم استفاده کرده است که با ضخامت لایه ای زیادی به کار گرفته شده است . این ضخیم بودن متریال استفاده شده در ساختار بدنه این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید در وزن های بالا از آن استفاده کنید و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش خواهد گذاشت . این نوع مواد اولیه که در بدنه تشک بادی به کار گرفته شده است کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای افراد مختلف با پوست های حساس نیز استفاده کنید . همچنین سازگاری بالای مواد اولیه این محصول با پوست انسان باعث شده تا به هنگام کشیده شدن پوست بر روی تشک بادی نیز هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نشود .

قابلیت تحمل وزنی که توسط برند بست وی به صورت استاندارد برای این تشک بادی روی آب در نظر گرفته شده است 90کیلو گرم می باشد که برای تشک های بادی روی آب یک نفره قابل قبول است . همچنین وزن 1.1 کیلو گرمی و حجم بسیار کم این تشک بادی به هنگام خالی شدن از باد باعث شده تا برای جا به جایی آن حتی در مسافرت ها نیز کار سختی پیش رو نداشته باشید . شما عزیزان همین حالا می توانید این تشک بادی با کیفیت را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به شعبه نمایندگی تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...