تشک بادی روی آب طرح مبل راحتی

bestway 43011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح مبل راحتی بست وی یک تشک بسیار عالی و یک شناور بسیار خوب برای استفاده بر روی آب است که بست وی آن را تولید کرده تا سنین بزرگسال نیز بتوانند از این تشک های بادی بسیار زیبا برای تفریحات خود استفاده کنند . این تشک بادی روی آب طراحی شبیه به یک مبل داشته و به همین دلیل نیز نام آن تشک بادی روی آب طرح مبل راحتی بست وی قرار داده شده است ، وجود پشتی یا همان تکیه گاه و بالشتک بادی که در قسمت پشتی تشک قرار داده شده است ، می تواند به شما کمک کند تا با حالتی بسیار راحت تر از این تشک استفاده کنید . قسمتی که بدن شما قرار می گیرد به صورت برجسته طراحی شده است و همچنین در مرکز تشک بادی روی آب یک حفره وجود دارد که می توانید پای خود را به داخل آب فرو ببرید . طول زیاد تشک بادی روی آب می تواند فضای بسیار خوبی را برای شما به جهت استفاده کردن بدهد . طول تشک بادی روی آب 165 سانتی متر و عرض آن 89 سانتی متر است و به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم که وزن بزرگسالان است را تحمل کند . تشک بادی روی آب طرح مبل راحتی بست وی فروشگاه اینتکس تهران برای مسافرت نیز کارایی دارد و وزن 1.4 کیلوگرمی آن حمل و جابجایی را ساده تر کرده است .

  • طول : 165 سانتی متر
  • عرض : 89 سانتی متر
  • ارتفاع : 58 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • رده سنی : +10 سال
  • کد محصول : bestway 43011

تشک بادی روی آب طرح مبل راحتی یکی دیگر از نمونه تشک های بادی روی آب برای استفاده در استخر ها ، دریا و محیط های تفریحی آبی می باشد که توسط برند بست وی ساخته و به بازار عرضه شده است . این مدل از تشک بادی روی آب در کاتالوگ برند بست وی سال 2022 دیده می شود که کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه از مهمترین ویژگی های آن به شمار می آید . این تشک بادی دارای طراحی رنگی بسیار زیبا می باشد که باعث می شود بتوانید با آن در آب های آرام بدرخشید و باید توجه داشته باشید که تشک های بادی روی آب به طور کلی قابل استفاده استاندارد در آب های مواج با موج های بلند نمی باشند . این تشک بادی را در ادامه این مطلب به نقد و بررسی می گذاریم و بهتر است اگر قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

ابتدای نقد و بررسی بهتر است به سراغ بررسی بدنه این تشک بادی برویم ، جایی که بدنه بیرونی ساخته شده به صورت شفاف می باشد و در قسمت هایی از آن از طرح های رنگی استفاده شده است . بدنه اصلی این تشک بادی روی آب  به رنگ سفید می باشد و در بخش هایی به صورت هاشور دار دارای رنگ های صورتی ، زرد ، سبز و آبی می باشد . این طراحی می تواند جذابیت بالایی داشته باشد و در بخش عقبی آن از تکیه گاهی بادی استفاده شده است که دارای تکیه گاه سر می باشد و باعث می شود تا بتوانید به صورت نیمه درازکش به آن تکیه داده و برای استراحت کمر و گردن از آن استفاده کنید . اگر دارای استخرهای خانگی بزرگ هستید و یا در کمپینگ های و مسافرت ها به مناطق دارای ساحل شرکت دارید این تشک بادی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد تا سفری فراموش نشدنی را به همراه خانواده داشته باشید . تشک های بادی روی آب دارای رده های سنی دقیقی نمی باشند و بسته به قد و وزنی که دارید می توانید از این محصولات استفاده کنید ، رده سنی این تشک بادی روی آب توسط برند بست وی برای افراد بالای ده سال در نظر گرفته شده است و دارای طول 165 سانتی متر می باشد که می توانید به صورت درازکش از آن بهره مند شوید .

جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید . این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که به صورت تک لایه اما ضخیم در بدنه به کار گرفته شده است . ضخامت لایه های بدنه این تشک بادی 0.30 میلی متر می باشد که با لایه ای از الیاف مش پوشانده شده است تا علاوه بر کیفیت ساخت بالای و استحکام فوق العاده ای که دارد در برابر نور خورشید و فشار و ضربه نیز مقاوم باشد . این تشک بادی قابل استفاده از انواع آب استخر و حتی آب شور دریا می باشد و برای استفاده از آن ردر محیط های روباز و یا سرپوشیده مشکلی نخواهید داشت .

وزن این تشک بادی 1.4 کیلو گرم می باشد و یکی از مهمترین مزیت های این تشک بادی حجم بسیار کمی که دارد می باشد . این حجم کم باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را در مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه داشته باشید و برای جا به جایی آن با مشکلی رو به رو نشوید . قابلیت تحمل وزن در تشک های بادی روی آب از مهمترین عوامل استفاده به شمار می آید زیرا باید متناسب با وزن شما باشد . تحمل وزنی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است 90 کیلو گرم می باشد که استاندارد است و به صورت درازکش نیز می توانید با توجه به طول 165 سانتی متری که دارد از آن استفاده کنید . خرید تشک بادی روی آب بست وی را می توانید همین حالا با قیمت ارزان به همراه ده ها مدل دیگر از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...