تشک بادی روی آب طرح همبرگر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 142 سانتی متر
1,345,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح همبرگر یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی که برای تفریحات پر نشاط آبی طرحی شده می باشد که اینتکس سعی کرده تا با طراحی های مختلف تشک های بادی روی آب فانتزی و دوست داشتنی را به دست مشتری برساند ، این تشک بادی روی آب همانطور که از نامش مشخص است طرح ساندویچ همبرگر می باشد که به صورت بیضی ساخته و قابلیت حمل یک فرد را دارد ، اندازه و سایز این تشک بادی روی آب بزرگ بوده و مناسب برای استفاده بزرگسالان و بالغین می باشد . اینتکس حداکثر تحمل وزن این تشک بادی روی آب را 90 کیلوگرم در نظر گرفته و اگر وزن بیشتری بر روی آب قرار بگیرد ممکن است تشک تعادل خوبی نداشته باشد . برای ساخت این محصول از وینیل استفاده شده است ، وینیل از جمله اجناس بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر آب ، آفتاب ، وزن و ... است که از مواد غیر سمی ساخته شده به همین دلیل هیچ آسیب پوستی را برای فرد استفاده کننده به دنبال نخواهد داشت . رویه این محصول مواج بوده و سطح مواج باعث می شود تا سطح تشک نرم و انعطاف پذیر باشد ، همچنین در کناره های این تشک بادی روی اب دو دستگیره طراحی شده که فرد می تواند با نگه داشتن آن تعادل خود را حفظ کند .

تشک بادی روی آب طرح همبرگر از مناسب ترین و جذاب ترین محصولات بادی شرکت اینتکس است که می توانید با قیمت ارزان تر از فروشگاه اینتکس خریداری کنید

تشک بادی روی آب طرح همبرگر

تشک بادی روی آب طرح همبرگر یکی از جدیدترین انواع تشک های بادی روی اب بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری پرتابل و بدنه ای منحصر به فرد دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و تجربه یک خرید مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بایقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مصرف کنندگان در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با ساختار بدنه منحر به فرد و متفاوت هستند و از کلیشه های موجود در بازار دوری می کنند. از طرفی تشک های بادی روی اب به دلیل استفاده برای تفریحات پرنشاط نیاز به طراحی بدنه ای شاد دارند. ساختار بدنه ای برای محصول در نظر گرفته خواهد شد که بتواند ایمنی مصرف کنندگان را تضمین نماید. شرکت اینتکس با رعایت تمامی نکات یاد شده تشک بادی روی آب طرح همبرگر را به بازار های جهانی معرفی کرده است.این محصئل دارای ساختاری بیضی شکل با رویه مواج می باشد. به دلیل ساختار مواج رویه هوا می تواند ازادانه در بین بدن شخص مصرف کننده و بدنه محصول در گردش بوده که به این کالا قابلیت ضدتعریق می بخشد. این محصول دارای طرح ظاهری از یک ساندویچ همبرگر بوده که با جزئیات دقیقی تولید شده است. رنگ بندی شاد این مدل طراحی شده و منحصر به فرد بودن این طرح تاثیر بسیار بالایی در محبوبیت کالا دارد. این محصول قابل استفاده برای تمامی افراد بالاتراز 15 سال طراحی شده و می تواند ایمنی و سلامت این رده سنی را تضمین کند. بر روی بخش کناره این محصول تعداد دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا شخص برای حفظ تعادل خود از این بخش استفاده نماید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند تا در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. کیفیت جنس بدنه از جمله پارامتر های اساسی دررابطه با طول عمر کالا به شمار می رود. به همین دلیل شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با وزنی کم و طول عمری بالا تولید می کند. کف محصول به صورت پیوسته با سطح اب در تماس بوده که فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل این بخش از وینیل دولایه تولید شده است. شما می توانید از این محصول به دلیل سازگاری با اب و هوای مختلف در فضاهای باز و یا سرپوشیده همچنین تمامی اب های ارام استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی برابر 145 سانتی متر و عرضی معادل 142 سانتی متر می باشد. ارتفاع 25 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن افارد در اب زمان وارد شدن حداکثر وزن مجار اجتناب می کند. این محصول با توجه به وزن بدنه 2کیلوگرمی قابلیت حملی اسان برای استفاده در سفر دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا بدنه محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و از طریق دریچه تعبیه شده بر روی بدنه محصول می توانید ان را راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. این محصول دارای وزن بدنه ای بالغ بر 90 کیلوگرم بوده پس از وارد کردن وزنی بیش از توان مجاز خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ازائه شده از سوی نمایندگی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

یک محصول زیبا با طراحی بدنه کودکانه بوده و ساختاری پرتابل با امکان حمل ونصبی اسان است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
بیضی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
145 سانتی متر
عرض
142 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
ضخامت لایه ها
0.28
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 15 سال
دارای نشیمنگاه مواج
دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...