تشک بادی روی آب طرح پرتقال 2018

کد Intex 58763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نیم دایره
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 178 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
15%
1,750,000
1,495,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پرتقال 2018 از محصولات جدید ساخت اینتکس دارای طراحی شفاف و مناسب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

تشک بادی روی آب طرح پرتقال 2018  یکی از محصولات جدید ساخت اینتکس میباشد که از سری تشک های بادی روی آب طرح دار محسوب میشود که این تشک های بادی روی آب درای طراحی های شفاف و متفاوتی هستند که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب میکند.این محصول دارای طراحی زیبایی به شکل پرتقال میباشد که به صورت شفاف ساخته شده و میتواند اوقات خوشی را برای مصرف کننده فراهم کند.طراحی ظاهری این محصول بسیار زیبا انجام شده و دارای ترکیب رنگی نارنجی و سفید میباشد که جلوه ی خاصی به آن بخشیده. جنس بدنه ی این محصول بسیار با کیفیت بوده و این جنس در بخش اصلی بدنه از وینیل ساخته شده است دارای ضخامت 0.28 میلی متر می باشد که این جنس برای استفاده در زیر نور آفتاب نیز مقاوم بوده و این ویژگی به شما اجازه میدهد تا بتوانید از آن در استخر های پیش ساخته نیز استفاده کنید.این تشک بادی روی آب  دارای طول 178 سانتیمتری و عرض 85 سانتی متری می باشد، که برای استفاده های یک نفره کاملا مناسب است.طرح کیوی را هم مشاهده کنید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

تشک بادی روی آب طرح پرتقال 2018

تشک بادی روی آب طرح پرتقال 2018 محصولی استثنایی با ساختاری منحصر به فرد بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. ظاهر فانتزی این محصول و طول عمر بالای بدنه ان موجب شده تا این تشک بادی روی اب در زمان کمی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک بادی روی اب متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این گروه محصول شناور نگه داشتن افراد بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل می باشد. از سوی دیگر افراد در زمان خرید همواره جذب محصولی با ساختاری جدید شده و اغلب از کلیشه های موجود دوری می کنند. به همین دلیل طراحی نواورانه حائز اهمیت می باشد. شرکت بزرگ اینتکس با اتکا به این نکات اساسی تشک بادی روی آب طرح پرتقال 2018 را به بازار معرفی کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت نیم دایره و هلال شکل بوده که با این ساختار متفاوت توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. بدنه این محصول بر گرفته از طرح یک برش از پرتغال بوده و رنگی نارنجی دارد. بخش لبه های این پرتغال مات بوده و باقی سطح محصول کاملا شفاف می باشد. بر روی بدنه این محصول خطوطی تعبیه شده که موجب مواج شدن رویه می شود. با توجه به این نوع طراحی بدنه و امکان گردش ازادانه هوا بین بدن مصرف کننده و رویه محصول می توان گفت این تشک بادی ساختاری ضدتعریق دارد. این محصول با طراحی بدنه ای استاندارد و مدرن قابل استفاده برای تمام رده های سنی می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم طول عمر محصول و کیفیت جنس بدنه شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و بادوام تولید کرده است. بخش کف این محصول از نوع وینیل دو لایه می باشد. زیرا این بخش به صورت پیوسته با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار باکیفیت قابل استفاده در اب های ارام و در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. زیرا این محصول در برابر تغییرات شرایط اب و هوایی دچار اسیب نخواهد شد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت خاص خود دارای طولی برابر 178 سانتی متر و عرضی معادل 85 سانتی متر می باشد. ارتفاع 18 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل سطح اب اجتناب خواهد کرد. این محصول با توجه به وزن بدنه 1.2 کیلوگرمی خود یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. البته این وزن کم توانایی تحمل بالایی در حدود 80 کیلوگرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول یک دریچه استاندارد برای راه اندازی تعبیه شده است. ابتدا شما محصول را از بسته بند یخود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه استاندارد اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه اجتناب کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب اینتکس طرح پرتقال 2018 محصولی با ساختار پرتابل و طول عمر بالا بوده و از طراحی بدنه ای جذاب برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.


نوع
نیم دایره
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
178 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.28 میلی متر
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای نشیمنگاه مواج
رنگ بندی جذاب
طراحی مدرن
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...