تشک بادی روی آب طرح پیتزا جدید بست وی

bestway 44038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پیتزا جدید بست وی محصولی می باشد که در کاتالوگ 2022 این شرکت به چشم می خورد و از نمونه های پیشین با کیفیت تر و به روز تر است . تشک بادی طرح پیتزا از سری مدل هایی می باشد که در کاتالوگ هر ساله جای دارد و این بخاطر پرطرفدار بودن این طرح است . در مدل جدید دو عدد دریچه باد بر روی بدنه قرار دارد که توسط آن ها می توانید تشک بادی را در مدت سه دقیقه باد کنید که به طبع در صورت استفاده از پمپ باد برقی این مدت زمان کاهش چشمگیری خواهد داشت . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد ، پی وی سی موجود در بدنه این تشک بادی روی آب از نوع چرمی است و لیز خوردن بر روی آن به هنگاه خیس شدن اتفاق نمی افتد و با توجه به طول 188 سانتی متری که دارد می توانید بر روی آن خوابیده و به استراحت بپردازید . این تشک بادی روی آب قابلیت تحمل وزن 90 کیلو گرمی دارد و وزن آن تنها 1.7 کیلو گرم است که قابلیت استفاده در دریا و استخر های شخصی می باشد .

  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 130 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 44038

تشک بادی روی آب طرح پیتزا جدید بست وی یکی از جدیدترین تشک های بادی روی آب پیتزایی شکل می باشد که توسط برند بست وی در سال جدید میلادی عرضه شده است . این تشک بادی روی آب دارای کیفیت ساخت بالا ، وزن سبک و قابلیت تحمل وزن استاندارد می باشد که باعث شده است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و بتواند جای خود را در میان تمامی رده های سنی باز کند . این تشک بادی ساخته شده از بهترین متریال می باشد که از همین رو دارای طول عمر بالایی می باشد و  در واقع آسیب پذیری در بخش های مختلف بدنه صورت نمی گیرد و می توان آن را از مقاوم ترین تشک های بادی روی آب دانست . اگر قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی گذاشته و اطلاعات مفیدی را قبل از خرید در اختیارتان بگذاریم .

خرید تشک بادی روی آب باید مطابق با سلیقه افراد صورت بگیرد و یکی از محصولات تفریحی فانتزی لقب گرفته است . این محصولات در طرح های بسیاری تولید می شوند و این طرح ها از رده های سنی کودک تا نوجوان و بزرگسال را به خود اختصاص داده اند . در این بخش تشک بادی روی آب طرح پیتزا 2022 را برای شما معرفی می کنیم که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی چرمی می باشد . این نوع بدنه کیفیت ساخت بالا ، مقاومت فوق العاده و انعطاف پذیری ایده آلی دارد که باعث می شود طول عمر بالا برای این محصول به وجود بیاید و در طول سالیان زیاد بتوانید از آن بهره مند شوید . پی وی سی استفاده شده در ساخت تشک های بادی روی آب معمولا از نوع چرمی می باشد و خصوصیت ضد آب بودن یکی از مهمترین ویژگی های آن است . چرم صنعتی استفاده شده در ساخت این تشک بادی در برابر نور آفتاب و همچنین رطوبت بالای هوا مقاومت بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارد و باعث می شود تا بتوانید در شرایط آب و هوای ساحلی نیز با خیالی راحت بتوانید از آن استفاده کنید .

یکی دیگر از فاکتورهای مهم که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 90 کیلو گرم می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال است . همچنین فضایی که بر روی سطح این تشک در اختیار دارید برای قرار گیری یک نفر بیشتر از استاندارد نیز می باشد و با توجه به تست های صورت گرفته با کمبود فضا رو به رو نخواهید شد . سطح رویه این تشک بادی به صورت شیار دار می باشد که باعث جلوگیری از لیز خوردن می شود . این نوع سطح رویه باعث می شود تا در صورت خیس بودن بدن نیز بر روی تشک لیز نخورید و بدون استرس بتوانید بر روی آب استخر و دریا ریلکس کنید .

وزن این محصول کمی بیشتر از رقبای یک نفره خود می باشد و وزنی برابر با 1.7 کیلو گرم دارد که البته باید گفت در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در جا به جایی آن مشکلی نخواهید داشت و حتی در مسافرت ها و کمپینگ ها می توانید آن را در ساک خود قرار دهید . برای باد کردن این محصول می توانید از هر دو نوع پمپ باد یعنی پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و به این منظور دو عدد دریچه باد در بدنه تعبیه شده است که راه اندازی را برای شما سریع تر صورت می دهد . برای خرید تشک بادی روی آب بست وی با قیمت ارزان می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...