تشک بادی روی آب طرح چیپس

کد intex 58776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • طول: 178 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
1,595,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح چیپس دو نفره در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب طرح چیپس دو نفره از شناور های جدید شرکت اینتکس میباشد در سری جدید این نوع تشک های بادی قرار میگیرد که این تشک های بادی روی آب با طراحی جالبی که دارد توانسته اند فروش بالایی را در بازار تجربه کنند.یکی از دلایل استقبال بالا از این محصول طراحی ظاهری آن میباشد که به شکل یک بسته چیپس میباشد که این طراحی بسیار با دقت و با جزئیات انجام گرفته و جلوه ی بسیار زیبا و جالبی به ان بخشیده که باعث میشود تا مصرف کننده از استفاه از آن لذت ببرد.بدنه ی  این تشک بادی روی آب به صورت یک تکه می باشد  و رنگ آمیزی آن نیز طبق ترکیب رنگی بسته بندی چیپس انجام گرفته شده.ابعاد آن نیز در طول 178 و در عرض 140 سانتی متر می باشد که این ابعاد برای استفاده ی یک نفره طراحی شده اما در صورت رعایت نکات مراقبتی به صورت دو نفره هم میتوان از این محصول استفاده کرد.با توجه ویژگیهای این محصول این تشک بادی روی آب تنها 2.3 کیلوگرم وزن داشته بوده و می توان به سادگی آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید آن را مورد استفاده قرار دهید.بدنه این تشک از وینیل ساخته شده و ضخامت لایه های آن 0.30 میلی متر می باشد که این جنس و ضخامت در مقابل انواع فشار های مختلف بسیار مقاوم است و نیازی به نگرانی در این مورد نیست .

تشک بادی روی آب طرح چیپس دو نفره

تشک بادی روی آب طرح چیپس یک محصول متفاوت با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طول عمر بالا و طراحی بدنه مهیج و استاندارد می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک بادی متناسب با نیاز و علایق خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس طراحی تشک های بادی روی اب نیاز به رعایت استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی کودک را حفظ کرده و بر روی سطح اب شناور باقی بماند. از سوی دیگر افارد در زمان خرید به دنبال انتخاب محصولی با ساختار بدنه نواورانه و جدید بود و از کلیشه های موجود دوری می کنند. در این بین طراحی های فانتزی از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. شرکت اینتکس با اتکا به این نکات اساسی توانسته تشک بادی روی آب طرح چیپس را به بازار های جهانی معرفی نماید. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده و بر روی تمامی سطح ان خطوط عمودی به صورت فرورفتگی به چشم می خورد. این نوع ساختار ضدتعریق است. زیرا هوا می تواند ازادانه در بین رویه محصول و بدن مصرف کننده در گردش باشد. طراحی ظاهری این محصول از یک بسته بندی چیپس الهام گرفته شده و رنگبندی شادی دارد. این ساختار مورد استقبال تمام رده های سنی واقع شده است. در بخش بالایی محصول یک بالش بادی سرخود وجود داشته تا افراد در زمان استفاده احساس راحتی نمایند. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان و سریع کالا تعبیه شده است.

جنس بدنه

مصرف کنندگان در مقابل پرداخت هزینه برای خرید هر محصول انتظار دریافت کالایی را دارند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم طول عمر محصول با کیفیت جسنس بدنه شرکت اینتکس را از مرغوب ترین نوع یوینل با نرمی و انعطاف پذیری و دوام بالا تولید می کند. بخش کف محصول تمامی وزن وارده به کالا را تحمل کرده و همواره با سطح اب در تماس می باشد. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه است. این ساختار با استحکام و طول عمر بالا قابل استفاده در اب های ارام و تمامی فضاهای سرپوشیده و باز می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه استاندارد خود دارای طولی برابر 178 سانتی متر و عرضی معادل 140 سانتی متر می باشد. ارتفاع 18 سانتی متری بدنه محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب خواهد کرد. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا به راحتی می توانید این محصول 2.3 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول بعد از خارج کردن ان از داخل بسته بندی ان را در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یکی پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بده بپرهیید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از وزن قابل تحمل به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح چیپس محصولی با طراحی بدنه فانتزی و جذاب و طول عمر بالا بوده که قابل استفاده در تمامی اب های ارام می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع
مستطیلی
طول
178 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
نوع رویه
براق
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
دارای دو رنگ
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...