تشک بادی روی آب طرح کیوی

کد Intex 58764

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نیم دایره
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • طول: 178 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح کیوی 2018 یکی از تشک های  بادی  جدید  تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که طراحی خلاقانه و بسیار با کیفیتی دارد و مورد توجه بسیاری از خریداران واقع شده و این استقبال بالا بیشتر به ظاهر آن مربوط میشود که به شکل یک کیوی رنگ سبز می باشد که دارای بخش های کناری قهوه ای رنگ میباشد. این تشک بادی روی آب دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی بوده که به صورت شفاف و با جزئیات کامل انجام گرفته تا مصرف کننده از استفاده طولانی روی آن لذت ببرد . طولاین تشک بادی روی آب برابر با  178 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 85 سانتی متر است که برای استفاده یک نفره ساخته شده و به راحتی قابل استفاده میباشد.. این مصحول  از لایه های وینیل ضخیم ساخته شده است که به سادگی وزن مصرف کننده را تحمل کرده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و ضربه های احتمالی دارد. ضخامت لایه های وینیل بدنه ان 0.28 میلی متر بوده و به سادگی مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.این تشک بادی وزن بسیار سبکی داشته که به شما اجازه ی حمل و نقل بی دردسری میدهد و میتوانید آن را با خود جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید از آن استفاده کنید.


تشک بادی روی آب طرح کیوی

تشک بادی روی آب طرح کیوی یک محصول اورجینال و زیبا می باشد که در دسته محصولات طبی بوده و می تواند افراد را در حالت معلق بر روی سطح آب قرار دهد و این گونه از فضای اطراف لذت ببرند. شکل اصلی این محصول یک نیم دایره بزرگ است که بدنه آن طرح هایی دارد که آن را شبیه به یک تکه از کیوی کرده است. این محصول بادی بسیار نرم نیز می باشد و راحتی زیادی را در هنگام استفاده به افراد می دهد و باعث می شود تا در زمان استراحت بر روی این تشک بادی روی آب احساس خستگی نکنند. برخی از ویژگی های بدنه محصول آن را برای استفاده در مدت های طولانی مناسب کرده و سبب افزایش طول عمر محصول شده است و می توان آن را در تمامی آب ها استفاده نمود. مطالب زیر را به جهت آشنایی با تشک بادی روی آب طرح کیوی مطالعه کنید.


سطح مواج و خاص

در بخش نشیمن این محصول که سطح میوه را تشکیل می دهد بخش های بر آمده و موازی وجود دارد. این بخش ها به دو دلیل ایجاد شده اند. یکی از این دلایل که مهم ترین علت این نوع طراحی است جلوگیری از سر خوردن افراد بر روی محصول می باشد. محصولات بادی از آن جایی که از جنس پلاستیک فشرده هستند سطحی صاف داشته که در صورت خیس شدن ممکن است سبب بر هم خوردن تعادل افراد و نیز سر خوردن آن ها شود. این امر سبب بروز حادثه می شود و می تواند عواقب بدی را به دنبال داشته باشد. اما سطحی که به این گونه ساخته شده است با ایجاد لبه های برآمده و همچنین سطح نا همسان می تواند از این احتمالات جلوگیری کند و فرد را در حالت دراز کش بر روی آب نگه دارد. دلیل دیگر نیز به منظور نرمی و طبی شدن تشک بادی می باشد که باعث می شود محصول دارای این ویزگی شده و در زمان استفاده فرد را دچار خستگی نکند. این نوع طراحی می تواند کمک کند تا افراد مدت زمان بیش تری را به بازی و سرگرمی مشغول شوند و همچنین بتوانند ساعت های زیادی بر روی سطح آب بنشینند.


نوع کارایی و نحوه راه اندازی

محصولات بادی را عمما با یک پمپ باد راه اندازی می کنند. این پمپ ها را می توان از مراکز فروش اینتکس تهران که محصول را از آن خریداری می کنید نیز بخرید. با داشتن پمپ باد دیگر نیازی به ابزار دیگر نیست و این کار نیز نیازمند آموزش های خاصی نمی باشد. بر روی بدنه محصول بخشی به نام محفظه ورود باد قرار دارد که پمپ بر روی آن متصل شده و سبب باد شدن بدنه می شود. میزان باد محصول نیز توسط همین پمپ تنظیم می شود و می توان در زمان نیاز و برحسب احتیاج این باد را کم و یا زیاد نمود. دقت داشته باشید که سیستم این محصول از باد کردن بیش از اندازه آن جلوگیری می کند و همچنین از ترکیدگی بدنه جلوگیری به عمل می آورد. با این کار دیگر تشک بادی روی آب آماده استفاده و قرار گیری بر روی آب ها می باشد و می تواند افراد گوناگون را بر روی خود نگه دارد.


سبک و زیبا

این تشک بادی روی آب در عین زیبایی و طراحی بی نظیر و شاد می تواند محصولی شادی آور به حساب بی آید و برای افراد سرگرمی ایجاد کند. محصول مورد نظر وزن بسیار کمی داشته و هر فردی قادر به جابه جایی آن می باشد با این نکته می توان آن را در مسافرت ها و نیز رفتن به محل های دیگر به همراه داشت و در آن جا نیز از تشک بادی روی آب برای استفاده از نور خورشید و بهره گیری از هوای تازه استفاده کرد.


خرید تشک بادی روی آب

به منظور خرید تشک بادی روی آب طرح کیوی همین الان می توانید به مرکز فروش محصولات بادی اینتکستهران در سراسر کشور مراجعه کنید و از این طریق اقدام به خرید نمایید.

نوع
نیم دایره
تحمل وزن
80 کیلوگرم
طول
178 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
ضخامت لایه‌ها
0.28 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.2 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
دارای نشیمنگاه مواج
رنگ بندی جذاب
طراحی مدرن
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...