تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس

کد intex 58784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • تحمل وزن: 130 کیلو گرم
  • طول: 167 سانتی متر
  • عرض: 167سانتی متر
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت ، جنس رویه وینیل طرح چرم همراه با قابلیت تحمل وزن 130 کیلو گرم از نمایندگی فروش محصول

تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس از سری فانتزی ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی روی آب تولیدی توسط برند اینتکس می باشد . این محصول به تازگی و در سال 2019 روانه بازارهای جهانی شده است و به دلیل شکل ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند . جنس بدنه این تشک بادی روی آب از وینیل طرح چرم می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این محصول می توان به انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر ساییدگی اشاره کرد . لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن این تشک بادی روی آب بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد ایده آل است . همچنین وزن این محصول برابر با 2 کیلو گرم است که در حالت خالی از باد حجم بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها می باشد . تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در آب های آرام و یا استخر های شخصی باشد و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است . این تشک بادی روی آب با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی , و سایت اصلی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس

تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس یکی دیگر از محصولات بی نظیر و بی نقص می باشد که در سال های اخیر توانسته شرایط بازی های آبی تفریحی را برای افراد مختلف مهیا سازد و برای آن ها امکان شادی و بازی را فراهم کند. این محصول را می توان در استخر ها نیز مورد استفاده قرار داد و در استخر های سر باز جهت گرفتن حمام آفتاب مورد بهره برداری قرار داد. در ساخت این محصول نهایت خلاقیت و ذوق به کار رفته است و بدنه در شکلی فانتزی قرار دارد. ساخت کلی بدنه نیز مانند سر گربه می باشد که طرح های رنگی و شفاف بر روی آن این شکل را کامل تر می کند. این تشک بادی می تواند به آسانی نصب و آماده استفاده شود و در فرصتی کوتاه نیز جمع آوری و نگه داری شود. تشک های بادی خاصیت های متفاوتی دارند که هر یک به منظور ایجاد راحتی بری افراد می باشد. این خصوصیات به شرح زیر است.


داشتن تهادل

چنین محصولاتی دارای وزن سبک می باشند و با داشتن باد درون خود وزن خود را ثابت و سبک نگه می دارد به همین دلیل ممکن است با وزش باد محصول واژگون شده و تعادل بر هم خورد. همچنین ممکن است در زمان حضور بر روی محصول اتفاقات ناگواری رخ دهد و باعث کم شدن ایمنی محصول شود. به همین دلیل سازنده در قسمت هایی از این تشک بادی دستگیره هایی قرار داده است که کارایی بالایی دارد. یکی از مهم ترین کارایی این دستگیره ها ایجاد تعادل است. زیرا این قسمت در دو طرف محصول قرار داشته و باعث متعادل شدن وزن دو طرف  می شود و می تواند این مجموعه ایمن را ایجاد نماید. از این دستگیره ها می توان برای نگه داری خود بر روی محصول استفاده کرد و نیز می توان برای نقل و انتقال به داخل آب یا خروج آن از آب استفاده کرد و این فعالیت ها را راحت تر نمود. 


گرد بودن محصول 

برای این که فضایی باز و بیش تر ایجاد شود و نیز بتوان از فضاهای محصول استفاده بهینه کرد طراحی این تشک بادی به صورت گرد ایجاد شده که می توان از هر بخش آن استفاده نمود. این گرد بودن در شیار های ایجاد شده بر روی کف نیز مشاهده می شود و مواج بودن را به صورت دورانی ایجاد کرده است و حالتی خمیده و بادی را ایجاد کرده است. این طراحی برای راحتی بیش تر در زمان نشستن بر روی محصول است و می تواند نرمی را برای افراد ایجاد کند.


ضد تعریق و ایمن

بخش نشیمن می بایست از هر گونه عارضه و تعریقی پاک باشد به دلیل این که در محیط بیرون و در معرض آفتاب قرار دارد و با تعریق بدن را دچار حساسیت می کند. این محصول نیز دارای امکان گردش هوا در داخل بدنه می باشد و می تواند دمای سطح را در حالت تعادل قرار دهد. این ویژگی خود یک نقطه قوت در ساخت این تشک بادی است و می تواند برای استفاده افراد مختلف مناسب باشد. علاوه بر این داخل بدنه تشک بادی پر باد می باشد و محصول نیز همواره در محیط بیرون و در دماهای گوناگون حضور پیدا می کند. این عوامل ممکن است فشار هوای داخل بدنه را تحت تاثیر قرار دهد. اما این تشک بادی شرایطی را ایجاد کرده است که بتوان محصول را با خیالی آسوده در هر محیطی با هر دما قرار داد و از ترکید بدنه و یا افزایش فشار هوای درون آن مطمئن بود. به همین دلیل در روز های گرم و آفتابی در فصل تابستان زمان بسیار مناسبی برای استفاده از این محصول می باشد و می توان ساعت های زیادی را با آن مشغول و سرگرم شد.


نحوه خرید

تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس را می توان به صورت غیر حضوری از سایت اینتکس تهران خریداری کرد و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمود.

نوع
گرد
تحمل وزن
130 کیلو گرم
طول
167 سانتی متر
عرض
167سانتی متر
ارتفاع
27 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.28 میلی متر
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای نشیمنگاه مواج
دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
رویه نرم و مواج
طراحی مدرن و جذاب
مناسب سنین : بزرگسال و جوان
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...