تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس

کد intex 58783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • تحمل وزن: 90کیلو گرم
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 142 سانتی متر
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس با قیمت ارزان با کیفیت ساخت بسیار بالا با بدنه وینیل به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینترنتی

تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس از جدید ترین تشک های بادی روی آب مناسب برای استفاده بر روی آب است که تمامی سنین می توانند با تهیه آن از ریلکس کردن ، استراحت کردن و آفتاب گیری بر روی آب استفاده کنند ، این محصول برای آب های کم عمق و ثابت مانند استخر ها طراحی شده و قادر است تا یک فرد بالغ را بر روی خود جای دهد . حداکثر وزنی که این تشک می تواند بر روی خود نگهداری کند به 90 کیلوگرم می رسد ، پس اگر وزن بیشتری بر روی تشک بادی قرار بگیرد ممکن است تعادل تشک بادی روی آب بهم بریزد و تشک به زیر آب برود . این محصول به صورت گل طراحی شده و رویه آن مواج است ، این نوع رویه می تواند تا حد زیادی باعث انعطاف پذیری تشک بادی شود . شما می توانید این تشک بادی را حتی در سواحل و بر روی خشکی نیز برای استراحت کردن استفاده کنید . intex از وینیل برای ساخت این محصول استفاده کرده است چرا که وینیل انعطاف پذیری بالایی دارد و می تواند به خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوا استحکام لازم را داشته باشد . اینتکس برای استفاده راحت تر از محصول و حفظ تعادل از دو دستگیره استفاده کرده که می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد . سایر ویژگی ها و مشخصات محصول در جدول زیر آورده شده است .

تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس

تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس از جمله جدیدترین نمونه های تشک بادی روی اب بوده که در سال جاری توسط این کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از ارگونومی ساخت فانتزی و جذاب برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید تشک بادی متناسب با نیاز خود تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این گروه از محصولات شناور باقی نگه داشتن افراد با ایمنی بالا بر روی سطح اب می باشد. از سوی دیگرافراد در زمان خرید به دنبال محصولی با ساختار ظاهری متفاوت بوده و از کلیشه های موجود در بازار دوری می کنند. پس طراحی بدنه نواورانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با اتکا به این نکات اساسی تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که ساختاری جذاب و منحصر به فرد دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. ساختار ظاهری این محصول از طرح یک گل سرخ بوده که رنگی قرمز داشته و نمایی چشم نواز دارد. بر روی بدنه این محصول دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان تعادل خود را بر روی محصول حفظ نمایند. رویه این محصول از نوع مواج طراحی شده به همین دلیل ساختاری مواج دارد. زیرا گردش هوا ازادانه بین بدن فرد و رویه محصول در جریان خواهد بود. ارگونومی استاندارد این محصول از نوع مدرن بوده و برای تمامی افراد بالاتر از 15 سال مناسب می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با نرمی و دوام بالا تولید کرده است. بخش کف محصول از نوع وینیل دولایه می باشد. زیرا این قسمت به صورت پیوسته با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به بدنه محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار از طول عمر بالایی برخوردار بوده به همین دلیل قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ساختار بیضی شکل دارای طولی برابر 137 سانتی متر و عرضی معادل 132 سانتی متر است. ارتفاع 18 سانتی متر این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب خواهد کرد. این محصول 1.5 کیلوگرمی کالای مناسب برای استفاده در سفر بوده و قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل نمایند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از وزن قابل تحمل به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس محصولی با طول عمر بالا و طراحی بدنه مدرن بوده که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید

نوع
گرد
تحمل وزن
90کیلو گرم
طول
145 سانتی متر
عرض
142 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.28 میلی متر
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 15 سال
دارای نشیمنگاه مواج
دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
رویه نرم و مواج
طراحی مدرن و جذاب
مناسب سنین : +15
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...