تشک بادی روی آب طرح French Fries

کد intex 58775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • طول: 175 سانتی متر
  • عرض: 132 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح French Fries از جدید ترین محصولات اینتکس در زمینه ی تشک های بادی روی آب عرضه با قیمت ارزان ، ارسل به سراسر کشور

تشک بادی روی آب طرح French Fries از جدید ترین محصولات اینتکس در زمینه ی تشک های بادی روی آب میباشد که دارای طراحی جدید و خلاقانه ای میباشد که در مدت زمان کوتاه عرضه ی آن به بازار فروش بالایی داشته و مورد رضایت بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.مهم ترین ویژگی این تشک بادی روی آب ظاهر آن است که به شکل French fries یا سیب زمینی سرخ کرده میباشد که در نوع خود بسیار جالب بود و این طرح جلوه ی خاصی به تشک بخشیده است و میتواند اوقات خوشی را برای مصرف کننده فراهم کند.کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و از بهترین جنس در بدنه ی آن استفاده شده که  بخش اصلی بدنه از لایه های وینیل ساخته شده است و دارای ضخامت 0.30 میلی متری می باشد. ابعاد این تشک بادی روی آب بسیار کاربردی اندازه گیری شده تا قسمت های اضافی ای روی تشک وجود نداشته باشد و بتوان از ان به سادگی استفاده کرد و برای این کار طول 175 سانتیمتری و عرض 132 سانتیمتری برای آن در نظر گرفته شده که بسیار مناسب بوده.این محصول را میتوانید در استخر های پیش ساخته و یا دریاچه های کم عمق مورد استفاده قرار داده و از استراحت روی آن لذت ببرید .

تشک بادی روی آب طرح French Fries یکی از با جدیدترین و البته پرفروش ترین مدل های تشک باد روی آب برند اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی در کاتالوگ این برند رونمایی شده است . این تشک بادی روی آب ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که مقاومت ایده آلی را از خود به نمایش می گذارد و باعث می شود تا بتوانید از سالیان سال بدون دغدغه استفاده کنید . این تشک بادی روی آب برای استفاده در آب های آرام استانداردسازی شده است و در این خصوص می توانید با خیالی راحت از آن در استخرهای شخصی و یا دریا با موج های نسبتا کم استفاده نمایید . اگر شما هم به فکر خرید تشک بادی روی آب با کیفیت اینتکس هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی روی آب دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 175 سانتی متر و عرض : 132 سانتی متر ) می باشد که فضای استانداردی را برای استفاده در ظرفیت یک نفره بزرگسال فراهم می آورد . رویه این محصول به صورت مواج ساخته شده است که تاثیر بسزایی در خنک نگه داشتن بدن خواهد داشت . همچنین این رویه مواج به خوبی از لیز خوردن بدن به هنگام استفاده جلوگیری می کند و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد . در بخشی از بدنه این تشک بادی اینتکس می توان یک پمپ باد دو کاره را مشاهده کرد که علاوه بر راه اندازی در هنگام خالی کردن باد نیز کارایی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد .

این پمپ باد قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و برای راه اندازی تشک بادی فوق کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . با توجه به تست های صورت گرفته بر روی این تشک بادی روی آب می توانید آن را در مدت زمان دو الی سه دقیقه راه اندازی کنید که خالی کردن باد و جمع آوری آن نیز همین مدت زمان به طول خواهد انجامید . طراحی ساختاری بدنه این محصول برگرفته از سیب زمینی سرخ کرده به صورت فانتزی می باشد که جلوه ویژه ای را به آن داده است و توانسته است فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . 

به همراه این تشک بادی روی آب یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس نیز درون بسته بندی آن قرار دارد که تاثیر بسزایی در تعمیر بدنه تشک بادی به هنگام آسیب دیدگی احتمالی دارد . لازم به ذکر است که فرآیند تعمیر بدنه آسیب دیده محصولات بادی نیازی به دانش قبلی ندارد و به راحتی قابل انجام است . جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم تک لایه می باشد که با ضخامت لایه ای 0.30 میلی متری صورت گرفته است و به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این تشک بادی روی آب با ظرفیت یک نفر در نظر گرفته شده است بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که فراتر از تشک های بادی یک نفره است .

همچنین با توجه به بکارگیری متریال درجه یک و البته سبک در بدنه این محصول ، وزن آن به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 2 کیلو گرم رسیده است که برای جا به جایی آن نیز کار شما را بسیار ساده تر کرده است و می توانید آن را در مسافرت ها نیز به راحتی به همراه خود داشته باشید . اگر به دنبال خرید این تشک بادی روی آب با کیفیت استاندارد و ضمانت پس از فروش هستید همین حالا می توانید از طریق راه های موجود در سایت نمایندگی اینتکس تهران آن را ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
100 کیلوگرم
طول
175 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
ضخامت لایه ها
0.3 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2000 گرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...