تشک بادی روی آب فلامینگو جدید اینتکس intex 57559

intex 57559

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب فلامینگو جدید اینتکس intex 57559 جدیدترین طرح از تشک های بادی روی آب فلامینگو اینتکس می باشد که در سال 2023 تولید و به بازار عرضه شده است . این تشک بادی اینتکس برای استفاده کودکان و در آب های آرام مناسب می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم دارد . جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم طرح دار است که ضخامت لایه ای فوق العاده ای برای آن در نظر گرفته شده است و به همین خاطر می تواند در برابر نور خورشید ، فشار و ضربه مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد . وینیل استفاده شده در ساخت این تشک بادی سبک است و در مجموع به خوبی توانسته است تا وزن کلی محصول را کاهش دهد و به 1.7 کیلو گرم برساند که به نسبت سایر تشک های بادی روی آب کودک کمی سبک تر است و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . دستگیره هایی ساخته شده از پلاستیک فشرده بر روی بدنه این محصول در دو طرف تعبیه شده است که برای حفظ تعادل کودک در هنگام استفاده کمک شایانی می کند . برای باد کردن این محصول نیز نیاز به یک پمپ باد دستی و یا برقی دارید و پروسه راه اندازی آن دو الی سه دقیقه به طول خواهد انجامید . نمایندگی اینتکس تهران این تشک بادی روی آب با کیفیت را با ارزان ترین قیمت به همراه کیفیت فوق العاده برای شما فراهم آورده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید .

  • طول : 142 سانتی متر
  • عرض : 137 سانتی متر
  • ارتفاع : 97 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 40 کیلو گرم
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 57559

تشک بادی روی آب فلامینگو جدید اینتکس intex 57559 با طراحی بسیار جذابی که دارد یکی از جدیدترین تولیدات برند اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . تشک های بادی روی آب در فصل تابستان چه در رده سنی کودک و چه در رده سنی بزرگسال جزو پرفروش ترین محصولات بادی می باشند و این بالا بودن فروش ، باعث می شود تا رقابت خوبی میان تولیدات کنندگان محصولات بادی نیز ایجاد شود . این تشک بادی روی آب یکی از پرفروش ترین تشک های بادی روی آب برند اینتکس در رده سنی کودک می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی آن نماییم تا خریدی آگاهانه و از روی نیازهای خود انجام دهید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

خرید تشک بادی روی آب اینتکس می تواند موجب این امر شود تا کیفیتی فوق العاده را تجربه کنید زیرا این برند در ساخت محصولات خود از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال بازار استفاده می کند . در ساختار این تشک بادی روی آب نیز از وینیل طرج چرم استفاده شده است که با ضخامت لایه ای 0.28 میلی متری که دارد می تواند استحکام فوق العاده ای را برای شما به نمایش بگذارد . این تشک بادی روی آب کاملا مقاوم سازی شده در برابر فشار ، ضربه و نور خورشید می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید .

لازم به ذکر است که این نوع متریال در برابر شرجی و رطوبت نیز در تست های صورت گرفته ، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و برای استفاده از آن در دریا نیز محدودیتی نخواهید داشت . درزهای این محصول به خوبی پرس شده است و باز شدن درز ها به هنگام استفاده غیر ممکن می باشد . یکی از مهمترین مزیت های این نوع متریال را می توان سبک بودن آن دانست که منجر به این امر می شود تا وزن کلی تشک بادی نیز به خوبی کاهش پیدا کند و سبک تر شود . وزن این محصول برخلاف ابعاد نسبتا بزرگی که دارد سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 1.7 کیلو گرم دارد که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و یا در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید .

طراحی ساختاری این تشک بادی روی آب بسیار فانتزی می باشد و با توجه به رنگبندی زیبا و طراحی دوست داشتنی که دارد به راحتی می تواند توجه کودکان را به سمت خود جلب نماید . این تشک بادی روی آب در بخش جلویی نشیمنگاه خود دارای دستگیره های مستحکم می باشد که برای حفظ تعادل به هنگام استفاده بر روی آب های مواج نیز کاربردهای بسیاری خواهد داشت . همچنین نشیمنگاه این محصول به صورت مواج طراحی شده است تا به راحتی از لیز خوردن بدن به هنگام استفاده جلوگیری به عمل آورد و مشکلی برای کودکان در هنگام استفاده پیش نیاید .

این محصول دارای قابلیت تحمل وزن 40 کیلو گرمی می باشد که برای ظرفیت یک نفره در رده سنی کودک استاندارد می باشد . به گفته برند سازنده بهترین محیط برای استفاده در از این محصول در استخرها و محیط هایی با آب آرام می باشد تا بتوانید بهترین عملکرد را از محصول مشاهده نمایید . برای راه اندازی این تشک بادی روی آب نیز کار سختی پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید . دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز می توانید از آن استفاده کنید . مدت زمان تقربی راه اندازی این تشک بادی اینتکس بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد و در این مسیر کار سختی پیش رو ندارید . برای خرید این تشک بادی روی آب اینتکس کافیست تا همین حالا سفارش خود را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران ثبت کنید و محصول را هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...