تشک بادی روی آب قو اینتکس

intex 56287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 194 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 147 سانتی متر
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب قو اینتکس یک محصول جدید و زیبا که در سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید شده و به بازار عرضه میگردد. این وسیله برای تفریحات آبی بسیار مناسب بوده و لحظات شادی را به ارمغان می آورد . این محصول نیز همانند تشک بادی فلامینگو یکی از بهترین و پرفروشترین تشکهای بادی روی آب میباشد که بسیار جذابو دوست داشتنی است، محصولاتی که برای استفاده در آب ساخته می شوند باید دارای کیفیتی و ساختاری باشند که درصورت ماندن طولانی مدت در داخل آب آسیبی نبیند و حالتش را از دست ندهد به همین منظور جنسی از PVC طرح چرم درنظر گرفته شده است که در برابر دماهای مختلف آب چه در سرما و چه گرما از مقاومت بالایی برخوردار است . و قادر خواهد تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل نماید . برای راه اندازی و آماده بکاری محصول فقط به یک پمپ باد نیاز دارید که این وسیله نیز برای شما همراه محصول وجود دارد و می توانید با کمک ان براحتی تیوپ را باد نمایید. از این محصول تمامی افراد می توانند استفاده نمایند که البته کودکان را حتما درهنگام استفاده همراهی کنید تا مشکل خاصی به وجود نیاید .

تشک بادی روی آب قو اینتکس یکی دیگر از تشک های بادی روی آب محبوب این برند می باشد که با توجه به ظاهر گرافیکی زیبایی که برای آن طراحی شده است به خوبی می تواند در هنگام تفریحات آبی در استخر و دریا بدرخشد . تشک های بادی روی آب از جمله محصولاتی می باشد که فصل تابستان خرید آن ها به شدت قوت می گیرد و در واقع یکی از تفریحات محبوب و کم هزینه به شمار می آیند . این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند اما از پر فروش ترین آن ها می توان به تشک بادی روی آب طرح قو اشاره داشت که در سبک های بسیاری تولید شده اند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و بهتر است اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

بدنه این تشک بادی طرح قو به صورت کامل سفید رنگ است و در بخش صورت آن می توانیم ظرافت لازم را مشاهده کنیم . این تشک بادی نشمینگاهی بزرگ دارد که در دو طرف آن بال های بادی قرار گرفته است و می تواند برای حفظ تعادل شما به هنگام استفاده بسیار کارساز باشد . این نشیمنگاه به صورت مواج تعبیه شده است که علاوه بر قدرت بالایی نگهداری که دارد از لیز خوردن شما نیز به خوبی جلوگیری به عمل آورد . دو طرف بالایی این تشک بادی روی آب از دستگیره های پلاستیکی مقاوم استفاده شده است که به صورت کاملا پرس شده به بدنه اصلی قرار گرفته اند و می توانید برای نگهداری خود بر روی قسمت اصلی تشک از آن استفاده کنید . با توجه به تدابیر اندیشیده شده بر روی بدنه این تشک بادی می توانید از آن در آب های مواج نیز از آن بهره مند شوید .

طول این تشک بادی 194 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر می باشد که نشان از بزرگ بودن فضای در اختیار شما دارد وبه همین خاطر می توانید حتی به صورت درازکش نیز از آن استفاده کنید . متریالی که در ساخت بدنه این محصول به کار گرفته شده است از بهترین نوع می باشد تا در برابر نور خورشید و همچنین عوامل محیطی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . پی وی سی چرمی اصلی ترین متریالی است که در ساخت بدنه این تشک بادی روی آب استفاده شده است . این نوع پی وی سی در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین باعث می شود تا بتوانید از آن در آب های سرد و گرم نیز استفاده کنید و در این رابطه محدودیتی نخواهید داشت . پی وی سی استفاده شده در بدنه این محصول در برابر نور خورشید نیز مقاوم می باشد و پوسیدگی در آن معنایی ندارد به همین خاطر می توانید از آن در فضای باز دریا نیز استفاده کنید .

برای باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید . والف تعبیه شده بر روی این محصول از نوع دو طرفه می باشد و علاوه بر باد کردن تشک بادی می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن استفاده نمایید . برای باد کردن این محصول کار سختی را پیش رو ندارید و مدت زمان مورد نیاز برای باد کردن سه الی چهار دقیقه می باشد . اما وزن این محصول از مهمترین عوامل در جا به جایی هر چه راحت تر می باشد . وزن 5.1 کیلو گرمی این تشک بادی از سایر رقبای خود کمی سنگین تر می باشد و این سنگینی را می توان به دلیل ابعاد بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد دانست . قابلیت تحمل وزن نیز که از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد . برای خرید این تشک بادی روی آب با قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده میتوانید همین حالا سفارش خود را از طریق همین وب سایت ثبت و نهایی کنید.

نوع
تفریحی
طول
194 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
147 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
5.1 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی ها
مناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...