تشک بادی روی آب لبه دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • طول: 162 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب لبه دار در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب لبه دار یکی از متفاوت ترین تشک های بادی روی آب می باشد که از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره می برد. پشتی این تشک ارتفاع 85 سانتی متری داشته و برای استفاده بزرگسال کاملا مناسب است. دیواره ها نیز حدود یک چهارم طول تشک را در بر گرفته اند.. در دو طرف تشک دو عدد جا لیوانی قرار داده شده است که به دلیل فضای بزرگی که دارد می توان از ان به عنوان جای بطری نیز استفاده کرد. جنس بدنه این محصول از وینیل  بوده که فشار وارده را به سادگی تحمل می کند و در برابر برخورد مستقیم با نور خورشید و یا آب هیچ صدمه ای نمیبیند. شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک بادی روی آب لبه دار

تشک بادی روی آب لبه دار با داشتن تفاوت های فراوان با محصولات مشابه مورد علاقه تمامی افراد بوده و توانسته از زمان حضور در بازار محبوبیت بالایی کسب نماید و در برهه ای از زمان جزو برترین و پر فروش ترین محصولات باشد. این تشک بادی شکلی شبیه به یک وان را دارد و با داشتن حفاظی بادی به دور خود محوطه را برای قرار گیری کودکان نیز مناسب کرده است. .ج.د این دیواره های بادی دلیل منحصر به فردی محصول می باشد و آن را طبی و نرم کرده است تا افراد در زمان حضور در داخل آب بتوانند خیس نشوند و راحتی را در استراحت داخل محصول حس نمایند. تشک بادی روی آب لبه دار دارای ضمانت نامه اصالت کالا می باشد و همچنین در زمان خرید 48 ساعت ضمانت عودت کالا به شما تعلق می گیرد تا در صورت تست و راه اندازی اگر آسیبی مشاهده شود بتوان آن را تعویض نمود. در زیر توصیفی از خصوصیات این محصول بادی آمده است که به آن ها توجه کنید.


مقاوم در برابر اشعه های خورشید

این محصول برای استفاده در محیط های سر باز در نظر گرفته شده است و به منظور استفاده از هوای آزاد و قرار گیری در آب های آرام و استخر های باز ایجاد شده است. بنابراین می بایست اطمینان کامل را در مورد دوام و مقاومت بدنه در برابر عوامل طبیعی داشت. این اطمینان با خواندن این پاراگراف حاصل می شود که می توان در خصوص دوام بدنه گفت که بدنه این تشک باید در مرغوب ترین جنس موجود در بازار است و با داشتن رنگی تیره قابلیت جلوگیری از رنگ پریدگی را دارد و این مجموعه ر می توان در طول زمانی زیاد بر روی سطح آب و در معرض قرار گیری در زیر اشعه های خورشید قرار داد. این محصول با مرغوبیت در جنس بدنه می تواند ضمانت خود را نشان دهد و برای خریداران امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی را فراهم آورد و در برابر این اشعه های شدید خورشید مقاومت بالایی از خود نشان دهد.


کف دو لایه و محکم

بخش کف محصول می تواند مورد توجه تمامی متقاضیان قرار گرفته و نظر ها را به خود جلب کند. این کف دو قسمت می باشد و با داشتن ویژگی دو لایه بودن می تواند هم محصولی نرم را فراهم کند و هم در ارتباط مستقیم با آب غیر قابل نفوذ باشد و دوام بالایی را از خود بروز دهد. این بخش ارتفاع مناسبی از سطح گرفته و می تواند تشک بادی را مناسب برای استفاده در خشکی و در حاشیه دریا و رود خانه ها و استخر ها کند. این قابلیت و نوع طراحی در محصولات بادی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که هر چقدر بخش کف با ضخامت و با ارتفاع باشد می تواند کارایی را بالا تر برده و محصول را برای استفاده مداوم و زیاد مناسب گرداند. این بدنه در برابر سطوح ناهموار مقاوم می باشد و طول عمر بالایی را شامل حال تشک بادی می کند.


لبه های بادی و محکم

دور تا دور بدنه محصول در بخش کف را دیواره های بادی تشکیل داده اند که بسیار محکم بوده و در استحکام بالا در جای خود بدون حرکت و تغییر شکل قرار می گیرند. این دیواره در بالا به یک پشتی بلند و مقاوم می رسد و امکان تکیه دادن به آن را برای افراد فراهم می کند و می تواند از خستگی افراد در زمان استفاده از محصول جلوگیری کند. به این گونه سر و گردن در حالت استاندارد قرار گرفته و دچار درد و خستگی نمی شود. بر روی این دیواره ها دو عدد جابطری وجود دارد که در زمان قرار گیری بر روی آب می تواند نوشیدنی ها را در خود جای دهد و از ریخته شدن آن ها به داخل محصول و بر روی افراد جلوگیری کند.


روش خرید محصول بادی

در صورت تمایل به خرید این تشک بادی روی آب لبه دار تنها می توان از طریق تماس با شماره های مربوط به نمایندگی محصولات بادی اینتکس اقدام به سفارش محصول نمایید و در زمانی کوتاه آن را درب منزل خود دریافت کنید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
140 کیلوگرم
طول
162 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC وینیل طرح چرم
جنس بدنه
PVC وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای تیکه گاه بادی سرخود
دارای کف مواج
دارای کوسن بادی مجزا
دارای دو جای مخصوص بطری
قابل استفاده در انواع استخر ها
دارای نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه و زیرپایی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...