تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس intex 56875

intex 56875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس intex 56875 از سری تشک های بادی جدید برند اینتکس می باشد که حالت مبلی شکل دارد و می توانید با آن لذت نوشیدن یک آبمیو خنک در گرمای تابستان را بچشید . این تشک بادی روی آب ساخته شده از وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای 0.30 میلیمتری می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد و از لیز خوردن شما بر روی تشک جلوگیری به عمل می آید . در بخش کناری این تشک بادی ، نگهدارنده ای قرار داده شده است که برای قرار دادن لیوان نوشیدنی می توانید از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی روی آب برند اینتکس استاندارد است و می توانید از آن در ظرفیت یک نفره بزرگسال استفاده کنید . یکی از مهمترین ویژگی های این تشک بادی را می توان ابعاد جمع و جورش در هنگام خالی شدن از باد دانست که باعث می شود تا بدون اشغال فضا بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . همچنین وزن سبک 2.5 کیلو گرمی آن باعث شده تا برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نداشته باشید . دریچه باد تعبیه شده بر روی این تشک بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن ، می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن استفاده کنید . این تشک بادی روی آب اینتکس با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران قابل سفارش می باشد و همین حالا می توانید خرید خود را نهایی کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 2.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • ضخامت لایه بدنه : 0.30 میلی متر
  • کد محصول : intex 56875

تشک بادی روی آب ملی مشکلی اینتکس intex 56875 با طراحی مبلی شکل و راحتی که دارد می تواند به عنوان محبوب ترین تشک بادی روی آب 2023 برند اینتکس نام برده شود . این تشک بادی روی آب ساخته شده از مرغوب ترین متریال بازار برای ساخت محصولات ضد آب یعنی وینیل طرح چرم ساخته شده است که از همین رو بهترین عملکرد را برای شما به نمایش خواهد گذاشت . وزن سبک و ابعاد جمع و جور این تشک بادی در هنگام خالی شدن از باد باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را به همراه خود داشته باشید . خرید تشک بادی روی آب اینتکس به عنوان برترین برند تولید کننده محصولات بادی در فصل تابستان به خوبی اوج می گیرد و اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید برای بررسی بیشتر در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

این تشک بادی در ابعادی که درون بسته بندی قرار دارد بسیار کوچک است و به راحتی می توانید آن را حتی در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . تشک بادی روی آب فوق دارای وزنی بالغ بر 2.5 کیلو گرم است که از این رو نیز مشکلی برای جا به جایی آن نخواهید داشت . این سبک بودن به دلیل استفاده از متریال سبک می باشد که باعث شده تا وزن کلی تشک بادی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد ، سبک باشد و مشکلی برای حمل و نقل به وجود نیاید . با توجه به استانداردسازی های صورت گرفته باید گفت که این تشک بادی مناسب برای استفاده در آب های آرام همانند استخر و دریای بدون موج می باشد و می توانید در این محیط ها از استفاده این محصول لذت ببرید .

برای حفظ هر چه بهتر تعادل به هنگام استفاده از این تشک بادی ، تمامی قسمت های رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده است تا از لیز خوردن بدن بر روی سطح تشک به خوبی جلوگیری به عمل آید . ابعاد این تشک بادی روی آب به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر و عرض : 99 سانتی متر ) می باشد . به توجه به طول عنوان شده به راحتی می توانید از این محصول برای افراد بلند قد نیز استفاده کنید و فضای ایجاد شده به راحتی می توانید مورد استفاده بزرگسالان قرار بگیرد . سطح رویه این تشک بادی یک نگهدارنده بطری نوشیدنی تعبیه شده است که کاربرد خود را به خوبی در هنگام استفاده نوشیدنی بر روی آب نشان خواهد داد .

جنس رویه این تشک بادی از وینیل طرح چرم تک لایه می باشد . این نوع وینیل با ضخامت لایه ای 0.30 میلی متری که دارد به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . قابلیت تحمل وزنی که برای این تشک بادی روی آب اینتکس در نظر گرفته شده است به صورت استاندارد 100 کیلو گرم است . این قابلیت تحمل وزن در میان تشک های بادی روی آب فراتر از استاندارد می باشد و افراد سنگین وزن را به راحتی بر روی آب نگه خواهد داشت .

متریال استفاده شده در بدنه این تشک بادی کاملا استانداردسازی شده در برابر فشار و ضربه می باشد و همچنین با توجه به مقاوم سازی های صورت گرفته این نوع متریال در برابر نور خورشید نیز مستحکم است . به این ترتیب با خیالی آسوده می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . بهترین محیط ها برای استفاده از این تشک بادی اینتکس در استخر و یا دریا با آب های آرام می باشد تا تفریحی بی خطر و لذت بخش را داشته باشید . برای خرید این تشک بادی روی آب با کیفیت اینتکس کافیست تا همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...