تشک بادی روی آب مواج اینتکس به طول 191

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 81 سانتی متر
1,070,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک تشک بادی روی آب مخصوص استفاده در روی آب چه در استخرها و چه در دریا. این تشک بادی با داشتن ظاهری بسیار ساده ولی در عین حال زیبا و شیک جزو بهترین های شرکت اینتکس می باشد . این تشک دارای جنسی از PVC بوده که به صورت شفاف درنظر گرفته شده است که زیبایی آن را دوچندان نموده است . ابعاد استخر نیز طوری ساخته شده است که فرد براحتی روی آن سوار خواهد شد و فضای بزرگی را در اختیار خواهد داشت و تا وزن 80 کیلوگرم را می تواند تحمل نماید و بدون هیچ مشکلی حمل کند . شما عزیزان می توانید به هنگام راه اندازی تشک از دفترچه راهنمایی که به همراه محصول است کمک گرفته و اقدام به آماده سازی آن نمایید و در صورت کمک و راهنمایی بیشتر با همکاران ما در شرکت تماس بگیرید  تا مشکلاتتان را برطرف نمایند .

تشک بادی روی آب مواج اینتکس به طول 191

تشک بادی روی آب مواج اینتکس به طول 191 یکی از محصولاتی می باشد که به منظور راحتی و آسایش در فضاهای آبی از آن استفاده می شود و می توان با این وجود در محل های تفریحی به آسانی حضور داشت و از لحظات شاد بهره مند شد. تشک بادی روی آب دارای قابلیت منعطف بودن بسیاری است که در زمان استفاده اگر فرورفتگی بر روی آن ایجاد شود پس از استفاده این فرورفتگی به حالت اولیه خود بر می گردد و می توان محصول را به حالت اولیه خود دریافت نمود. همچنین این تشک بادی شکل پذیری بسیاری دارد و با این وجود در زمان پر بودن از باد نیز می تواند به صورت تاشو در بیاید و برای انتقال و جا به جایی به این گونه آماده باشد. علاوه بر آن می توان محصول را به صورت خالی از باد جا به جا کرد و به محل مورد نظر انتقال داد. تشک بادی روی آب دارای خصوصیاتی است که می بایست برای دانستن آن به مطالب زیر مراجعه نمایید.


ترکیبی ساده و خاص

با مشاهده عکس محصول در این زمینه می توان دریافت که تشک بادی از بدنه ای بسیار ساده تشکیل شده است که این سادگی به دلیل کاربرد راحت تر آن می باشد و امکان استفاده از آن را آسان می نماید. این محصول بدنه ای شیشه ای دارد به طوری که از پشت آن فضای اطراف مشخص است و قابل مشاهده می باشد همچنین این بدنه ساده و ابتدایی دارای رویه ای به حالت مواج است که می توان بر روی آن به بهترین شکل ممکن استراحت کرد و در سطوح مختلف آن را به کار برد. به این ترتیب  اگر قصد استفاده از محصول در خشکی را دارید می توانید بدون وجود مانع از آن به کار ببرید و آن را بر روی سطوح سفت و محکم نصب کرده و از آن بهره ببرید. این ترکیب ساده در نوع طراحی آن سبب می شود تا به راحتی با وجود وزن کم خود جا به جا شود و به هر نقطه که علاقه مند هستید هدایت گردد تا به این گونه قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.


برآمدگی ایجاد شده بر روی محصول

بخش رویه تشک بادی دارای اشکال و طراحی های مواجی است به طوری که برآمدگی های ایجاد شده بر روی آن به صورت موازی از هم می باشد و کل فضای رویه محصول را تشکیل می دهد. علاوه بر آن در بخش بالایی بدنه یا در واقع سمتی از رویه آن یک بر آمدگی کلی و بیش تر ایجاد گردیده است که می تواند به عنوان بالش عمل کند و در زمان استفاده سبب قرار گیری به حالت دراز کش افراد شود. این بخش نیز ضلع بالایی این مستطیل بادی را فرا گرفته است و برای افراد به منظور راحتی بیش تر ایجاد شده است تا در زمان استفاده از تشک بادی در هر فضایی بتوان از بروز گردن درد و کمر درد جلوگیری کرد و به حالت استاندارد بر روی آن شروع به استراحت و تفریح نمود.


محفظه ورود باد

در قسمتی از بدنه بخشی وجود دارد که در واقع محفظه ورود باد می باشد و زمانی که قصد نصب و راه اندازی آن را دارید می توانید به این گونه و با قرار دادن پمپ باد بر روی این محفظه محصول را پر نمود. این کار در زمانی کم تر از ده دقیقه صورت می گیرد و می توان بلافاصله بعد از خرید محصول آن را به این طریق آماده استفاده کرد و با خود در مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه داشت و در فضاهای آبی و نیز بر روی سطوح خشکی از آن بهره مند شد و در حاشیه آب ها به منظور محلی برای استراحت برای افراد در نظر داشت.


خرید

در صورت تمایل به خرید تشک بادی روی آب مواج اینتکس به طول 191 به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه نمایید و از بین محصولات بادی فراوان انتخابی درست کرده و آن را سفارش دهید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
81 سانتی متر
جنس بدنه
PVC پلاستیک
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی سوزنی
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
مناسب سنین مختلف
دارای بالش سرخود
دارای نشیمنگاه مواج
دارای بالش سرخود
رویه شفاف
دارای دو محفظه باد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...