تشک بادی روی آب مواج 190 سانتی متری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب طرح گل سرخ اینتکس با قیمت ارزان با کیفیت ساخت بسیار بالا با بدنه وینیل به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینترنتی

تشک بادی روی آب یک نفره ساخته شده جیلونگ یک محصول بسیار عالی برای زمان های تفریحات آبی می باشد . با استفاده از این محصول میتوانید با آرامش کامل بیشترین لذت را از اوقات فراغت خود داشته و به بهترین نحو ممکن از آن لذت ببرید . این تشک بادی علاوه بر اینکه دارای ظاهریزیبا بوده و طرفداران خاص خود را دارد .  از نظر کیفیت هم بسیار مقاوم بوده و جنس بدنه آن PVC طرح چرم ساخته شده است که در برابر دماهای مختلف آب مقاومت خوبی دارد . قسمت رویه تشک به شکل مواج طراحی شده که همین موضوع باعث خواهد شد که موقع استراحت کردن راحتی و حس رضایت بیشتری داشته باشید . این تشک بادی تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل خواهد و پیشنهاد میگردد برای اینکه محصول طول عمر زیادی داشته باشد این محدودیت را رعایت فرمایید. در قسمت بالای تشک یک بالش بادی سرخود دارد که میتوانید از آن بهره ببرید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

تشک بادی روی آب مواج 190 سانتی متری

تشک بادی روی آب مواج 190 سانتی متری از جمله محصولاتی است که برای تفریحات آبی استفاده می شود و می تواند بهترین گزینه برای محیط هایی دارای آب های آرام باشد. این محصول خاص طراحی ویژه ای دارد و با رنگبندی جذاب به فروش می رسد و دارای دوام بالا نسبت به محصولات مشابه است. تشک بادی روی آب می تواند تفریحی خاص را برای افراد ایجاد سازد تا در صورت علاقه مندی به استراحت بر روی آب های آرام بتوانند تجربه ای منحصر به فرد را داشته باشد. محصول مورد نظر دارای ضخامت در بدنه می باشد و رویه آن نیز ضد آب است و با این وجود می تواند کارایی های ویژه ای را داشته باشد. با در دست داشتن این کالای کاربردی می توان به راحتی به محل های تفریحی آبی رفت و در داخل آب ها شادی و اشتیاق را برای اعضای خانواده و افراد استفاده کننده مهیا ساخت. وزن بدنه سبک می باشد به همین خاطر به راحتی حمل و نقل می گردد علاوه بر آن دارای راحتی نصب است و این کار را در زمانی کم انجام می دهد.


ویژگی های محصول

تشک بادی روی آب دارای رویه ای با فرورفتگی های گرد مانند است که برای طراحی محصولات طبی به کار می رود و مزیت هایی را نیز به دنبال دارد. این محصول باعث می شود تا راحتی برای افراد ایجاد شود و بتوانند مدت زمان زیادی بر روی آن باشند. همچنین سبب جلوگیری از خستگی و کسل شدن افراد می شود و می تواند برای آن ها نشیمنی راحت و نرم محسوب شود. تشک بادی روی آب های آرام قادر به قرار گیری به حالت شناور است و می تواند این حالت را در مدت زمان طولانی تری حفظ کند. با این وجود است که افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا می کنند و به داشتن آن اشتیاق نشان می دهند. تشک بادی روی آب از جنس پی وی سی طرح چرم است تا ظاهری محصول را براق و شفاف نماید و علاوه بر آن بتواند رنگبندی خاصی نیز داشته باشد. بر روی آب ها این محصول جذابیت دارد و با داشتن رنگبندی متنوع می تواند سبب جلب توجه افراد شود. علاوه بر این موارد تشک بادی روی آب به دلیل سبک بودن قرار می گیرد و موقعیت خود را حفظ می نماید. 


اندازه محصول

محصول بادی از بدنه ای تو خالی تشکیل شده است که در مجموع به حالت راه اندازی شده و یا جمع دارای وزن کمی می باشد. این محصول اندازه ای دارد که می توان از آن در استخر استفاده بهینه به عمل آورد و یک فرد را بر روی خود قرار می دهد. اندازه محصول 190 سانتی متر در طول و 70 سانتی متر در عرض می باشد و می تواند به راحت بودن فرد استفاده کننده کمک نماید. تشک بادی روی آب علاوه بر وزن خود قادر به تحمل وزن افراد تا 80 کیلو گرم را دارد و مانع از فرورفتگی به درون آب می شود. تحمل وزن افراد ویژگی را سبب می شود که بیانگر امکان استفاده افراد بزرگسال از محصول می باشد و می توانند گروه های سنی مختلف با توجه به قابلیت تحمل وزن بر روی آن قرار بگیرند. برای مراقبت از محصول نیز می بایست از به کار گیری این تشک بادی توسط افراد سنگین وزن تر جلوگیری کرد.


جمع بندی

تشک بادی روی آب محصولی سبک و راحت است و رویه ای طبی دارد و می تواند برای مدت زمان طولانی حالت خود را بر روی آب حفظ کند. قرار گیری محصول به حالت شناور بر روی آب به دلیل وزن کم آن می باشد و طراحی که برای آن لحاظ شده است. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر قادر به تحمل وزن افراد نیز می باشد و بر روی سطح آب قدرت حفظ خود و وزن افراد را دارد. برای قرار دادن محصول بر روی آب نباید آن را بر روی زمین کشاند و به داخل آب انداخت. چرا که با این کار بدنه بادی و توخالی محصول سوراخ می شود و دچار آسیب می گردد. به همین خاطر کارایی و قابلیت های خود را از دست خواهد داد.


خرید

در صورت تمایل به خرید تشک بادی روی آب مواج 190 سانتی متری به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
گرد
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
190 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...