تشک بادی روی آب پشتی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پشتی دار
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پشتی دار در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

یکی از بهترین استراحت ها و از لذت بخش ترین آنها استراحت کردن به روی آی مباشد که علاوه بر رفع خستگی باعث شادابی و سرحال شدن جسم و روح انسان ها می شود . برای همین منظور نیاز به یک وسیله ایمن و مطمئن می باشد که ما تشک بادی روی آب ساخته شرکت اینتکس را پیشنهاد میکنیم.  این تشک بادی با داشتن بدنه ای از جنس PVC  و رویه ی طرح چرم از کیفیت بالایی برخوردار بوده . این نوع محصول برای استراحت بیشتر و راحتر یک تکیه گاه درنظرگرفته شده است که باعث رضایت هر چه بیشتر به هنگام استفاده می شود علاوه بر این یک جا پایی و محل قرار گرفتن لیوان نیز بر روی آن تعبیه شده است . این تشک بادی به همراه خود یک عدد پمپ همراه دارد تا در کمترین زمان آنرا اماده بکار نمایید. وزن محصول نیز بسیار مناسب می باشد که به هنگام جابجایی کار را آسان می نماید .  برای راهنمایی به هنگام استفاده از آن یک دفترچه پیش بینی شده است تا اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با دفترهای فروش این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی روی آب پشتی دار

تشک بادی روی آب پشتی دار از جمله محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که در اندازه ای مناسب برای یک یا دو فرد مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی طراحی راحت و طبی دارد و می تواند افراد را در شرایط بسیار راحت بر روی آب نگه دارد. در زمانی که احتیاج به استراحت و لذت بردن از منازل آبی و اطراف آن را دارید می توانید با استفاده از این محصول این گونه لذت را برای خود رقم بزنید. در فصول گرم سال افراد بیش تر به تفریح های آبی نیاز دارند و چه خوب است که تنوع و گوناگونی این تفریح ها را برای آن ها ایجاد کنیم به همین دلیل خرید و تهیه این تشک بادی می تواند کمک بزرگی برای وقت گذرانی در اوقات فراقت افراد باشد و با استفاده از آن بتوانند زمان زیادی را صرف بازی و تفریح نمایند. براساس مطالب گفته شده در ادامه به معرفی تشک بادی روی آب پشتی دار می پردازیم.


سطحی ایمن و راحت برای استراحت

برخی از افراد عمواره تمایل دارند در روزهای تعطیل وقت خود را صرف استراحت کنند و علاقه ای به بازی های مهیج ندارند. این افراد می توانند با خرید این تشک بادی هم از استراحت بهره ببرند و هم تنوعی در استراحت خود ایجاد کنند. این تشک بادی دارای نشیمنی موج مانند است که در زمان قرار گیری افراد می تواند مانع از خستگی آن ها شود و نیز می تواند افراد را در محلی نرم و راحت قرار دهد. چنین طراحی در محصولات طبی قرار دارد و از آن جایی که این تشک بادی نیز جزو آن دسته از محصولات است می توان با اطمینان کامل از راحتی آن را تیهه نمود. بخش دیگری از این محصول شبیه به تکیه گاه کاناپه است. این بخش برای ایجاد یک پشتی در زمان نشستن افراد ایجاد شده است و می تواند ستون فقرات افراد را در حالت استاندارد قرار دهد و نیز گردن آن ها نیز دچار خستگی نشود. در زمان نیاز به خواب نیز می توان بر این پشتی تکیه داد و سر را بر روی بالش بادی سرخود آن گذاشت و به این گونه از استراحت لذت کافی را برد.


راحتی استفاده

از آن جایی که چنین محصولی بادی می باشد و درون آن را باد تشکیل داده است می توان آن را به راحتی نصب و یا جمع آوری نمود. در کنار این تشک بادی یک پمپ نیز به شما به صورت رایگان داده می شود که در کمترین زمان ممکن محصول را برای استفاده شما آماده می سازد. به همین طریق نیز در زمان لزوم می توان آن را خالی از باد کرد و در محلی جمع آوری نمود. این گونه محصولات در زمان خالی از باد یک پوسته بدنه ای بیش نیستند که محوطه ی کوچکی را اشغال می کنند و می توان آن را به راحتی با وسیله نقلیه خود به مسافرت ها برد. برای این که محصول را به راحتی بر روی سطح آب قرار دهید و یا این که محصول را از آب بیرون آورد بخشی از آن مانند یک دستگیره بزرگ در آمده است که با کمک آن می توان این نقل و انتقال را انجام داد. تمامی این ویژگی ها برای راحتی استفاده افراد مختلف می باشد و گستردگی امکان استفاده محصول را ایجاد می کند.


داشتن جالیوانی

یکی دیگر از مزیت های این محصول زیبا و جذاب که دارای رنگی شاد و متنوع نیز است داشتن جالیوانی است که در بخشی از محصول قرار داشته و می توان در زمان استفاده از آن آب و یا نوشیدنی را نیز با خود به همراه داشت و این نوشیدنی ها را در زمان گرم شدن در دسترس داشت. این ویژگی در روزهای گرم سال بیش تر حائز اهمیت است و باعث می شود در زمان تشنگی دیگر احتیاجی به خروج از آب نباشد.


نوع خرید تشک بادی

این تشک بادی روی آب پشتی دار را می توان به صورت غیر حضوری و اینترنتی در زمانی کوتاه از بین محصولات دیگر از شرکت اینتکس تهران انتخاب و خریداری نمود.

نوع
پشتی دار
تحمل وزن
140 کیلوگرم
طول
160 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
جنس بدنه
PVC پلاستیک
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس رویه
طرح چرم شفاف و رنگی
وزن
1.5 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای تیکه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
دارای شکاف مخصوص پا
اقلام همراه
برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...