تشک بادی روی آب پشتی دار

کد Bestway 43028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پشتی دار
  • طول: 157 سانتي متر
  • عرض: 89 سانتي متر
  • جنس بدنه: وینیل
1,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پشتی دار محصولی از شرکت بست وی ساخته شده برای استفاده روی آب در استخر نمایندگی محصولات بادی اینتکس

تشک بادی روی آب پشتی دار محصولی متفاوت است که با طراحی زیبا و دوست داشتنی همراه شده است.این تشک بادی هنگام عرضه به بازار مورد توجه بسیاری واقع شد و توانست فروش بالایی داشته باشد .یکی از دلایل این موضوع به طراحی آن مربوط میشود که به گونه ای انجام شده تا هنگام استفاده از آن مصرف کننده استراحتی لذت بخش داشته باشد. این محصول دارای پشتی بسیار کاربردی بوده که استفاده از آن را لذت بخش تر می کند. به همین دلیل می توان تشک را برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار داد. بخش های اصلی بدنه به صورت کامل از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده اند که در برابر فشار و برخورد آب مقاومت داشته و دچار پوسیدگی نمی شود. جنس به کار رفته در ساخت این تشک بادی بسیار مرغوب بوده و به سادگی دچار مشکل نخواهد شد و میتوانید بدون گرانی از این موضوع به ساتفاده از آن بپردازید.از مزیت های این کالا می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد که باعث می شود بتوان آن را به سادگی توسط ساک حمل و یا کوله پشتی جابجا کرده و در محل مورد نظرتان در مدت زمان حدود 2 دقیقه باد کرده و استفاده کنید. تشک بادی روی آب پشتی دار بست وی از دو رنگ اصلی آبی و سفید ساخته شده که در بخش های مختلف آن از رنگ بندی مختلفی بهره گرفته شده است. این محصول کاربردی را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک بادی روی آب پشتی دار

تشک بادی روی آب پشتی دار یک نمونه پرفروش از تولیدات کارخانه بست وی برای تفریحات ابی بزرگسالان در آب های ارام نظیر محیط استخر بوده که طول عمر بالایی داشته و یک گزینه ایده اب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. وزن بدنه این تشک بادی روی اب بسیار کم بوده اما تحمل وزن بالایی داشته و طراحی بدنه ان کاملا استاندارد می باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل این تشک بادی روی آب در تمامی ابعاد پرداخته تا به طور کامل با محصول یاد شده آشنا شوید. پس اگر شما قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

تشک بادی روی آب پشتی دار | نمایندگی اینتکس


طراحی  ظاهری بدنه تشک بادی روی آب

به دلیل تمایل افراد به استفاده از تشک بادی روی اب این گروه از محصولات بادی از تنوع بالایی در زمینه طراحی ظاهری برخوردار بوده به طوری که می توانید متناسب با روحیات خود یک نمونه را انتخاب و خریداری نمایید. تشک بادی روی آب پشتی دار یک نمونه استاندارد و زیبا از این گروه محصولات بوده که می تواند یک محیط امن را برای تفریحات ابی شما مهیا سازد. این تشک بادی روی آب مستطیل شکل بوده و در دو رنگ آبی و طوسی تولید می شود. بدنه این محصول دارای تکیه گاه و جای دست بوده تا بدن شما در زمان استفاده در حالت مناسبی قرار بگیرد. بر روی لبه این محصول یک عدد جای بطری تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی و بطری آب خود را در زمان استفاده به همراه ببرید. رویه این تشک بادی روی اب مواج و طبی بوده که ترکیبی از رنگ های شاد در بدنه شفاف آن موجب زیبایی هرچه بیشتر این محصول می شود. شما می تواند به راحتی از این محصول استفاده کرده زیرا رویه آن از تعریق بدن در زمان استفاده جلوگیری کرده و به دلیل مواج بودن یک بستر نرم و راحت برای مصرف کنندگان به شمار می رود. 


کیفیت و طول عمر تشک بادی روی آب

مصرف کنندگان در هنگام خرید تشک بادی روی آب به دنبال محصولی بوده که طول عمر کافی داشته تا بتوانند تا سال های طولانی از ان استفاده کرده و لذت ببرند. برای داشتن محصولی با طول عمر بالا نیاز به استفاده از جنس بدنه باکیفیت بوده که در زمینه حفظ ایمنی فرد در زمان استفاده نیز موثر خواهد بود. به همین دلیل بوده که کارخانه بست وی برای تولید تشک بادی روی آب پشتی دار به سراغ مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی رفته است. این جنس بدنه بادوام بوده و طول عمر بالایی داشته به طوری که در اثر تغییرات شرایط جوی دچار اسیب نخواهد شد. رویه اصلی این تشک بادی روی آب شفاف بوده که در عین زیبایی استحکام مناسبی را نیز از خود نشان می دهد. کف محصول که با سطح آّب در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن این جنس بدنه باداوم از این محصول در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کرده و لذت ببرید. زیرا تغییراتی نظیر دماهای مختلف آب ، تابش نور خورشید و... موجب افت کیفیت بدنه این محصول نخواهد شد.


سایز و تحمل وزن تشک بادی روی آب

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید تشک بادی روی آب به ان توجه شده میزان ابعاد بدنه محصول بوده که میزان راحتی شما را در زمان استفاده تعیین کرده و با در نظر گرفتن حداکثر وزن قابل تحمل می توانید از ایمن ماندن خود بر روی سطح اب اسوده خاطر باشید. تشک بادی روی آب پشتی دار یک نمونه محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 157 سانتی متر و عرض آن معادل 89 سانتی متر است. ارتفاع بدنه این تشک بادی روی آب بالغ بر 25 سانتی متر بوده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل به بدنه از غرق شدن شما جلوگیری شود. وزن بدنه محصول تنها 1.5 کیلوگرم بوده و بعد از جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده به طوری که می توانید در زمان سفر نیز این کالا را به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه این تشک بادی روی آب نداشته و محصول می تواند وزنی در حدود 110 کیلوگرم را به سادگی بر روی خود تحمل کند. پس برای استفاده رده سنی بزرگسال یک انتخاب ایده ال به شمار می رود.


خرید تشک بادی روی آب

شما می توانید با استفاده از وب سایت intex  یا با مراجعه به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران برای خرید تشک بادی روی آب پشتی دار اقدام کرده تا محصول یاد شده را با بالاترین سطح کیفیت و همچنین با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید.

نوع
پشتی دار
طول
157 سانتي متر
عرض
89 سانتي متر
جنس بدنه
وینیل
تحمل وزن
110 کیلوگرم
نوع رویه
براق
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
-
نوع پمپ
-
وزن
1.5 کیلوگرم
شرکت سازنده
بست وی
ساير ويژگي ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای تیکه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
دارای شکاف مخصوص پا
اقلام همراه
برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...