تشک بادی روی آب پشتی دار جیلانگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • تحمل وزن: 95 کیلوگرم
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی تشکی با کیفیت و جذاب است که با قیمت عالی از نمایندگی محصولات بادی اینتکس می توانید ان را خریداری نمایید.

تشک بادی روی آب پشتی دار یکی از محصولات در دسته کالا های تفریحات آبی می باشد که توسط شرکت چینی جیلانگ طراحی و تولید شده است. این تشک بادی از رنگ بندی آبی در قسمت زیرین خود و رویه شفاف بهره می برد  و اتصالات داخلی آن نیز با رنگ های زرد، نارنجی و صورتی تزئین شده است که باعث افزایش زیبایی آن شده است. این تشک بادی دارای یک پشتی کاملا راحت برای استفاده های طولانی مدت می باشد که بر روی دستگیره آن یک عدد جای بطری یا لیوان تعبیه شده. در قسمت جلویی نیز یک حلقه قرار دارد که برای قرار دادن پا درون آب طراحی شده است. تمامی المنت ها در طراحی این محصول بسیار خوب بوده و نیاز شما را برطرف خواهد کرد. جنس بدنه نیز از وینیل بوده که در برابر آب مقاومت کافی را دارد و می تواند نیاز های شما را برای طولانی مدت برطرف کند. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی روی آب پشتی دار جیلانگ

تشک بادی روی آب پشتی دار جیلانگ از جمله محصولات معتبر و اورجینال می باشد که ساخت شرکت جیلانگ بوده و رضایت کامل افراد خریدار را ایجاد کرده است. این محصول جزو محصولات محبوب و کامل بادی می باشد که برا استفاده در آب های آرام خریداری می شود و می تواند لحظات خوبی را در اوقات فراقت افراد برای آن ها فراهم کند. در فصول گرم سال به ویژه تابستان که کودکان و نوجوانان اوقات فراقت خود را آغاز می کنند و همراه والدین به مسافرت و یا تفریح های آخر هفته می روند می توان این محصول بادی را برای آن ها تهیه نمود و در آب های آرام استخر ها و مناطق دیگر آن را برای استفاده این افراد راه اندازی و نصب کرد. تشک بادی دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد و می توان آن را محصولی راحتی نیز محسوب نمود از این رو در ادامه به توصیف کمی از این محصول بادی و خاص می پردازیم.


جذابیت ظاهری

این تشک بادی در شفافیت کامل و رنگبندی بسیار خاص می باشد و می تواند نظر تمامی افراد را به خود جلب نماید. همواره رنگ آبی مورد علاقه افراد گوناگون بوده و با داشتن ظاهری شیشه ای می تواند جذابیت بسیاری را ایجاد نماید و نیز بر روی طراحی موج مانند آن که سطح نشیمن محصول است رنگ های متفاوتی به کار رفته و این گونه زیبایی این تشک بادی دو چندان شده است. برای خرید هر محصولی زیبایی اولین چیز مورد اهمیت به حساب می آید که سبب جذب افراد شده و نیز آن ها را راغب به خریداری می کند. به همین جهت تولید کننده همواره به ظاهر وسایل بادی توجه بسیاری داشته و همیشه در رنگ های شاد و خاص آن ها را طراحی می کند تا شوق و ذوق نیز برای استفاده از آن محصول در افراد ایجاد شود. این تشک بادی نیز تمامی این موارد را رعایت نموده و توانسته محصولی بادی و موفق در بین رقبای خود ایجاد نماید.


آرامش در زمان استفاده

تمامی آیتم های لازم درمورد ایجاد محصولی راحت در این تشک بادی رعایت شده است و توانسته محلی را برای راحتی افراد و تجربه های لذت بخش فراهم کند. این تشک بادی با داشتن یک تکیه گاه و پشتی نرم و بادی جایی برای استراحت افراد ایجاد کند و در زمان استراحت نیز آرامش کافی را برای آن ها مهیا سازد. بخش تکیه گاه به صورت مجزا می تواند باد شود و در حالت نشسته اهمیت زیادی برای افراد دارد و مانع از خستگی آن ها در زمان نشستن می شود. از این محصول می توان به حالت درازکش نیز استفاده کرد و در این حالت تکیه گاه نقش بالش بادی را ایفا می کند و در زیر گردن و سر افراد قرار می گیرد و آن ها را برای یک خواب کوتاه بیش تر کمک می کند. آرامش در زمان استفاده علاوه بر داشتن تکیه گاه در محل قرار گیری پاها نیز می باشد و در این زمان به افراد کمک می کند تا پاهای خود را در حالتی استاندارد قرار داده و به این صورت از نشستن نیز نهایت لذت را می توانند ببرند. این محل در قسمت پایین بدنه قرار دارد و شبیه به یک حفره ایجاد شده است و از این طریق می توان لذت کافی را در هر زمانی برد. این بخش می تواند برای جابه جایی محصول نیز کمک بزرگی باشد و افراد برای خروج محصول از آب به این صورت اقدام نمایند و همچنین برای هدایت محصول نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


توضیحی کوتاه برای روش های خرید محصول

تشک بادی مورد بحث را می توان به دو صورت خریداری نمود. یکی از این روش ها خرید حضوری می باشد که با مراجعه به نمایندگی محصولات بادی در سراسر کشور امکان پذیر است. اما یکی از بهترین و راحت ترین روش های خرید تشک بادی روی آب پشتی دار جیلانگ خرید اینترنتی می باشد که با مراجعه به سایت رسمی فروشگاه بزرگ اینتکس تهران می توان اقدام به خرید نمود و محصول را در زمانی کوتاه دریافت کرد.

نوع
بیضی
تحمل وزن
95 کیلوگرم
طول
150 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
دارای تیکه گاه بادی سرخود
دارای کف مواج
دارای حفره مخصوص پا
دارای جای مخصوص بطری
قابل استفاده در استخر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
جیلانگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...