تشک بادی روی آب چند منظوره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب چند منظوره اینتکس در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

یک محصول جدید و متفاوت از شرکت اینتکس . این محصول با داشتن ظاهری زیبا و طراحی خاص خود جزو محصولات لوکس این شرکت می باشد. تشک بادی روی آب چند منظوره برای این واژه چند منظوره را یدک می کشد که علاوه بر استفاده در آب ، از آن می توان در محیط منزل نیز بهره برد. جنس محصول از pvc طرح چرم ساخته شده است که علاوه بر دوام بالا باعث احساس لذت و راحتی درهنگام نشستن بر روی آن را به فرد می دهد. بدنه ی محصول تک لایه بوده ولی کف تشک که بیشتر در معرض آسیب قرار دارد از دولایه تشکیل شده است تا ضخامت آن بیشتر شود و نسبت به سایر قسمت های تشک مقاومتر باشد. این تشک حالت نشستن را دارد که همین ویژگی باعث عدم خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود و فرد می تواند بر روی آن به مطالعه یا صرف مواد خوراکی بپردازد . این محصول قادر خواهد بود تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کند و بر روی آب شناور باقی بماند . یکی از امکاناتی که این محصول از آن بهره می برد می توان به یک پمپ دستی باد اشاره کرد در راه اندازی هرچه سریعتر تشک بادی کمک بزرگی خواهد کرد.

تشک بادی روی آب چند منظوره اینتکس

تشک بادی روی آب چند منظوره اینتکس یک محصول جدید و متفاوت از شرکت اینتکس می باشد که دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد بوده و متمایز با محصولات مشابه می باشد و از این رو می توان با تکیه بر کیفیت و دوام آن برای زمانی طولانی آن را خریداری نمود و مورد استفاده تمامی افراد قرار داد. این تشک بادی به گونه ای می باشد که در وهله اول شما متوجه جنس آن خواهید شد. این محصول جنسی داشته که تصور افراد را به محصولات بادی تغییر داده و می تواند در نظر آن ها آن را به شکل یک محصول پارچه ای تصور نمود. در این محصول بدنه در درجه اول مورد بحث قرار می گیرد چرا که ظاهر آن بسیار ساده بوده و در نهایت این سادگی می توان آن را جزو محصولات پر فروش و پر مخاطب دانست و با اطمینان اقدام به خرید نمود. برای آشنایی بیش تر با این محصول بادی در زیر به شرح مختصری از ویژگی های آن پرداخته ایم که به آن توجه کنید.


محصولی لوکس و بادوام

از آن جایی که بدنه این تشک بادی از جنس پی وی سی طرح چرم بوده می توان در جای جای آن براقیت و شفافیت زیادی را مشاهده کرد و از این رو جذابیت آن را بیش تر درک کرد. در ابتدا باید گفت که همان طور که در عکس مشاهده می شود در قسمت جلویی بدنه اسم شرکت اینتکس حک شده است بنابراین می توان گفت که بدنه اورجینال بوده و دارای ضمانت اصالت کالا می باشد و محصولی خاص و منحصر به فرد است و دارای بدنه ای فابریک و دوام بالا می باشد. این محصول رنگی ساده و سفید داشته اما در بخش های بغلی دارای رنگی دیگر می باشد. این نوع طراحی برای زیبایی آن کافی است و در نظر تمامی مخاطبان خود امری خاص و مهم تلقی می شود. خیلی از افراد در زمان خرید محصولات بادی تصور می کنند که آن ها دوام بالایی ندارند و نیز در اثر برخورد های کوچک نیز دچار آسیب می شوند و به سرعت بلااستفاده شده و از بین می روند. اما باید گفت که محصولات بادی که دارای ضمانت اینتکس هستند همگی ضخامت بدنه داشته و دارای مرغوب ترین جنس بدنه هستند و با طول عمر بالا می توانند مورد استفاده تمامی افراد قرار گیرند.


حالتی خمیده در بدنه

نوع قرار گیری بدنه این محصول خمیده می باشد و یک حالت قوص دار را ایجاد نموده است. این نوع طراحی به منظور زیبایی بیش تر در نظر گرفته شده است و می توان نقطه قوت و دقت این تشک بادی محسوب شود. بدنه مورد نظر با این انحنا می تواند از ایجاد لبه ها جلوگیری کند و با نبود لبه آن را بهتر و کارا تر استفاده کند. این گونه طراحی برای تمیز کرده بدنه نیز مهم است و می تواند محصول را ضد تعریق کرده و امکان گردش آزادانه هوا را در تمامی سطوح محصول ایجاد نماید. بر روی این بخش خمیده سطح مسطح نمی باشد اما با چنین طراحی که بر آمدگی ایجاد شده می توان راحتی و نرمی را به صورت هم زمان تجربه کرد و هر دو را در زمان استراحت با خود داشت. حالت خمیده یک تکیه گاه بادی را برای افراد ایجاد نموده و توانسته آرامش را در تمامی مناطق محصول پخش نماید و در هر قسمت می تواند محل را برای درازکشیدن افراد مهیا سازد.


وسایل جانبی

به همراه تشک بادی یک پمپ بادی دستی وجود دارد که امکان راه اندازی سریع پس از خرید را فراهم می کند و می تواند در کم ترین زمان تشک بادی را آماده استفاده نماید. همچنین برای مواقع ضروری برچسب تعمیرات در کنار محصول وجود دارد که محل سوراخ و آسیب های کم را ترمیم می کند و بدنه را در سلامت کامل در اختیار افراد قرار می دهد.


نحوه خریداری

برای خرید این تشک بادی روی آب چند منظوره اینتکس با قیمتی ارزان و ویژگی های منحصر به فرد به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با ضمانت نامه رسمی خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
130 کیلوگرم
طول
193 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC طرح چرم
وزن
3.4 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
دارای تکیه گاه بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...