تشک بادی روی آب چهار نفره بزرگ بست وی

bestway 43542

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب چهار نفره بزرگ بست وی می تواند امکاناتی در حد یک قایق بادی بزرگ را در اختیار شما قرار دهد . برند بست وی با طراحی این تشک بادی روی آب بزرگ به خوبی توانسته است توجه بسیاری از دوست داران تفریحات آبی را به خود جلب نماید و تشک بادی بزرگ با ظرفیت چهار نفره را به بازار عرضه کند که تا به اینجای کار تشک بادی با این ظرفیت تولید نشده بود و این محصول بهترین تشک بادی روی آب سال 2022 می باشد . طراحی بسیار راحت و کاربردی این محصول به گونه ای است که انگار بر روی تشک خود در خانه اما با این تفاوت که بر روی آب قرار دارید خوابیده اید ، این محصول به صورت مستطیل بزرگ ساخته شده است که رویه آن به صورت تمام مواج می باشد . این مواج بودن علاوه بر عدم تعریق بدن و گردش هوای مطلوب ، از لیز خوردن شما به هنگامی که بر روی آب نیز قرار دارید جلوگیری می کند و در هر دو طرف آن بالش های بادی سرخود قرار گرفته است . این بالش ها به صورت سراسری طراحی شده اند و به همراه بدنه اصلی ساخته شده از بهترین متریال پی وی سی چرمی هستند . برای راه اندازی هر چه راحت تر این تشک بادی روی آب در بدنه آن تعدادی دریچه هوا تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و باد کردن آن در مدت زمان سه الی چهار دقیقه صورت می گیرد . قابلیت تحمل وزن بالای آن یکی از مزیت های کلیدی محسوب می شود که بالغ بر 360 کیلو گرم است و به راحتی می تواند چهار نفر بزرگسال را بر روی خود نگهدارد . برای خرید تشک بادی روی آب بزرگ بست وی همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

  • طول : 269  سانتی متر
  • عرض : 183 سانتی متر
  • ارتفاع : 25.5  سانتی متر
  • وزن : 7.3 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 360 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای نگهدارنده لیوان و بطری نوشیدنی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43542

تشک بادی روی آب چهار نفره بزرگ بست وی یکی از جدیدترین محصولات در زمینه تفریحات آبی می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی روی آب یکی از بزرگ ترین مدل های این برند می باشد که برای تفریحات آبی به همراه خانواده و یا دوستان طراحی و استانداردسازی شده است تا بتوانید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . خرید تشک بادی روی آب با توجه به نیازهایی که دارید می تواند انتخاب سختی باشد زیرا دارای مدل های متنوع می باشد و این امر می تواند انتخاب را سخت تر نماید ، به همین خاطر در این مقاله سعی بر این امر داریم تا نقد و بررسی کاملی را ارائه دهیم تا انتخابی متناسب با نیازهای تان داشته باشید .

طراحی این تشک بادی به صورت کامل تخت خوابی شکل می باشد که از رویه ای مواج بهره می برد . این نوع سطح رویه باعث می شود تا به راحتی بتوانید تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید و از لیز خوردن بدن شما به هنگام استفاده به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . در دو طرف این تشک بادی ، بالشت های بادی سرخود تعبیه شده است که به صورت سراسری می باشد و می توانید بر روی آب ریلکس کنید . در خصوص راه اندازی این محصول نیز باید گفت که کار سختی پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید .

دریچه هایی نیز بر روی بخش های مختلف بدنه این محصول تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد را دارد و این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد . دو کاره بودن این دریچه ها به این معناست که علاوه بر باد کردن ، می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این تشک بادی روی آب بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد که مدت زمان زیادی نیست و به راحتی می توانید آن را باد و آماده استفاده نمایید . همچنین دور تا دور این تشک بادی بزرگ می توان طناب مخصوص بدنه را مشاهده کرد که برای نگهداری لوازم و یا مهار تشک بادی روی آب کارایی دارد .

جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید زیرا کیفیت ساخت محصول را برای شما به نمایش می گذارد . این تشک بادی روی آب ساخته شده از وینیل طرح چرم دو لایه می باشد که کیفیت ساخت فوق العاده و استحکام ایده آلی را دارد . این نوع متریال به خوبی در برابر فشار ، ضربه و نور خورشید استانداردسازی شده است و به همین خاطر در شرایط آب و هوایی مختلف و در فضای باز نیز می تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . پس اگر قصد استفاده از تشک بادی روی آب در فضای باز باغ و ویلا و یا دریاچه هایی با آب های آرام دارید ، این مدل می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار بیاید .

قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به متریال درجه یکی که در ساختار بدنه آن به کار گرفته شده است به خوبی افزایش پیدا کرده و به 360 کیلو گرم رسیده است که برای نگهداری چهار نفره بزرگسال به خوبی استانداردسازی شده است . همچنین انعطاف پذیری بالای بدنه و وزن سبک 7.3 کیلوگرمی آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را حتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . اگر شما هم قصد خرید این تشک بادی روی آب را دارید همین حالا می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...