تشک بادی روی آب کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مبل شو
  • تحمل وزن: 70 کیلوگرم
  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مبل شو کودک از سری تشک های بادی شیک و مهیج برای سنین کودکان به منظور تفریحات آبی بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.  این محصول از قابلیت تاشو و دو کاره برخوردار بوده که قابلیت تبدیل به حالت مبل را نیز خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این تشک بادی روی آب می توان به داشتن تکیه گاه مخصوص سر، داشتن دو جای مخصوص بطری و همچنین جای مخصوص پا اشاره کرد.این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه شفاف و طرح چرم بوده که از لایه های داخلی مقاومی برخوردار می باشد. جنس بدنه این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای مختلف آب داشته و بیشتر مناسب استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود. شما می تواید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . تشک بادی روی آب کودک مناسب برای استفاده در استخر های بادی در نمایندگی محصولات بادی اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب کودک

تشک بادی روی آب کودک جزو محصولات بازی کودکانی می باشد تمایل زیادی نسبت به بازی با آب داشته و علاقه مند به تفریحات آبی هستند. این محصول بادی می تواند شرایط یک بازی ایمن را برای کودکان فراهم کند تا آن ها نیز با خیالی آسوده از نظر ایمنی مشغول بازی و سرگرمی شوند. برای گذراندن وقت کودکان چیزی بهتر از محصولات بادی متنوع نمی باشد که برای آن ها فضای آب بازی را مهیا می سازد که مورد علاقه آن ها بوده و آن ها را شاد و خوشحال می کند. این گونه محصولات باعث افزایش و تخلیه انرژی کودکان شده و این گونه می تواند مناسب برای کودکان پر جنب و جوش و شیطون باشد. علاوه بر این موارد زیبایی ظاهری نیز در انتخاب این گونه محصولات نقش بالایی داشته و می تواند جذابیت زیادی برای کودکان داشته باشد. در زیر به معرفی برخی از ویژگی های این تشک بادی می پردازیم.


قابلیت دو کاره و تاشو

این محصول بی نظیر دارای ظاهری منحصر به فرد بوده و در پی این ظاهر قابلیت های مختلفی دارد. تاشو بودن بدنه محصول یکی از مهم ترین مزیت های آن محسوب شده و می تواند کارایی محصول را بالا ببرد. این محصول می تواند به حالت تشک بادی مسطح بر روی سطح آب قرار گیرد و در صورت نیاز و تمایل افراد می تواند تا شده و مانند مبل ایجاد شود. این محصول با چنین قابلیتی امکان استفاده در محیط های خشک را نیز فراهم می کند و میتواند در این گونه فضاها نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان آن را به عنوان یک مبل بادی در اتاق خواب نیز قرار داد و به این گونه می توان دکور خاصی را برای اتاق خواب کودکان ایجاد نمود. علاوه بر این موارد این تشک بادی در حالت مبل شو را می توان در حاشیه استخر و یا ساحل قرار داد و از فضا نهایت لذت را برد. در این گونه موارد نیز مکان یک استراحت راحت در هوای آزاد برای تمامی کودکان فراهم می شود.


ایجاد بخش هایی برای راحتی کودکان

دو قسمت در بالای محصول قرار دارد که برای راحتی کودکان ایجاد شده است که می تواند در استفاده طولانی مدت و زمان های زیاد فرد را دچار خستگی نکند و نرمی و راحتی را برای نشیمن افراد مهیا سازد. یکی از این دو بخش پشتی بادی است که بر روی آن بالش بادی سرخود قرار دارد. این بخش ها همگی بادی بوده و به صورت مجزا باد می شود و برای تکیه دادن افراد را در شرایط راحت نگه می دارد. این بخش ها می تواند برای استراحت نیز مفید باشد و تکیه گاهی امن و نرم را ایجاد نماید. افراد در زمان استفاده از این محصول در حالتی که به صورت مسطح می باشد می توانند این بخش ها را به عنوان بالش به کار ببرند و در زیر سر و گردن قرار داده و با این کار به قرار گیری حالت استاندارد گردن کمک کنند. این گونه ستون فقرات نیز حالت طبیعی خود را حفظ نموده و کودکان را دچار خستگی نمی کند. علاوه بر این ها دو بخش به عنوان جا بطری در دو سوی محصول بادی قرار گرفته و باعث می شود که نوشیدنی و آب را در آن جا قرار دهید و در زمان تشنگی به کمک کودکان می آید و آب را برای آن ها نگه می دارد.


حفره وسط محصول

تشک بادی روی آب کودک به صورت دو رنگ و در رنگ های نقره ای و بنفش روشن مورد انتخاب بیش تر افراد قرار گرفته و برای آن ها بازی های مختلفی را فراهم می کند. این محصول در بخش نشیمن دارای طراحی مواج است و به این گونه محصولی راحت را ایجاد می کند. در بخش وسط آن نیز حفره ای ایجاد شده است که محل قرار گیری پا ها می باشد و از خستگی پا در کودکان جلوگیری می کند.


خرید

برای خرید این تشک بادی روی آب کودک به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مبل شو
تحمل وزن
70 کیلوگرم
طول
160 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
13 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
وزن
1.2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ای مواج
مناسب سنین کودکان
قابلیت تبدیل به مبل
دارای جای مخصوص قرار دادن پا
دارای تکیه گاه سر
دارای جای مخصوص بطری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...