تشک بادی روی آب کودک اینتکس

intex 56573

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,445,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک اینتکس با طراحی زرد رنگ که بر روی بدنه تصاویر فانتزی از میوه های تابستانی نقش بسته است می تواند نگهدارنده عالی کودکان شما بر روی آب باشد . این تشک بادی با طراحی جدید در سل 2022 تولید شده است و با توجه به بدنه مقاومی که از جنس وینیل دارد به راحتی کودک را بر روی آب نگهداری می کند . وینیل استفاده شده در ساخت این تشک بادی از نوع 0.25 میلیمتری است که ضخیم می باشد و به همین راحتی ها صدمه نخواهد دید و مناسب بازی های کودکانه و هیجانات می باشد . قابلیت تحمل وزن این محصول حداکثر 15 کیلو گرم می باشد که با توجه به قابلیت مصرفی برای کودکان پیرو استانداردهای تعیین شده می باشد . این تشک بادی دارای دو حفره در بخش زیرین می باشد که به خوبی پاهای کودک را سفت می کند و در بخش بالایی محل قرارگیری کودک سایبانی سراسری وجود دارد که از تابش مستقیم نور خورشید به بدن کودک و در فصول گرم سال آفتاب سوختگی به خوبی جلوگیری می کند . برای باد کردن این محصول کار سختی را پیش رو نخواهید داشت و دو عدد دریچه باد بر روی بدنه وجود دارد که باد کردن محصول را در زمان دو دقیقه ای توسط پمپ باد دستی و برقی امکان پذیر می کند .

  • طول : 83  سانتی متر
  • عرض : 79 سانتی متر
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.25
  • قابلیت تحمل وزن : 15 کیلو گرم
  • وزن : 650 گرم
  • کد محصول : intex 56573

تشک بادی روی آب کودک اینتکس از جدیدترین شناورهای بادی روی آب اینتکس می باشد که برای رده سنی کودکان تولید شده است . اینتکس برترین برند تولید کننده محصولات بادی می باشد که کیفیت ساخته های آن تضمین شده است و به همین خاطر و با توجه به رده سنی که کودکان از این محصول در آب از آن استفاده می کنند می تواند بهترین و مطمئن ترین انتخاب به شمار بیاید . در ساخت بدنه این محصول از مرغوب ترین متریال استفاده شده است که به صورت ضخیم در بدنه به کار گرفته شده است و می تواند وزن کودکان را بر روی خود نگهداری کند . اگر قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا این محصول را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدای امر باید به سراغ بررسی شکل ظاهری این محصول برویم جایی که برند اینتکس به صورت بدون نقص کار کرده است و توانسته به خوبی نیاز های ایمنی و همچنین زیبایی کودکان را در آن حفظ کند . رنگ بدنه این محصول به صورت زیرسازی زرد در نظر گرفته شده است و بر روی رنگ زرد موجود طرح هایی از میوه های تابستانی نظیر هندوانه ، توت فرنگی و آناناس حک شده است که با توجه به ماهیت استفاده از این محصول در گرمای تابستان به خوبی توانسته است نظر کودکان را به خود جلب کند و با فصلی که از آن در آب استفاده می کنید مطابقت پیدا کند . در بخش بالایی نشیمنگاه این تشک بادی یک عدد سایبان بزرگ قرار گرفته است که به خوبی سایه ای را بر روی بدن کودک میاندازد .

این سایبان به صورت کاملا بادی می باشد که توسط دریچه هایی که در بدنه اصلی تعبیه شده است باد می شود . تعداد دو عدد دریچه در بدنه اصلی این محصول وجود دارد که از نوع دو طرفه می باشد و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت خالی کردن سریع باد نیز از آن استفاده کنید . این والف ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و راه اندازی آن در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای صورت می گیرد و در این خصوص چه در صورت استفاده از پمپ باد دستی و چه  پمپ باد برقی کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . نشیمنگاه این محصول دارای دو حفره برای قرارگیری پاهای کودک می باشد که باعث می شود کودک به خوبی بتواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند و همچنین پای کودک با قرار گیری درون آن به خنک شدن بدن کمک می کند . وزن این محصول بسیار ناچیز و بالغ بر 650 گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به حجم بسیار کمی که اشغال می کند می توانید آن را درون ساک دستی خود قرار دهید ؛ حجم این تشک بادی کودک در هنگام جمع شدن به اندازه یک لباس تا شده می باشد .

اما حال باید به سراغ متریال استفاده شده در ساخت بدنه این محصول برویم ، جایی که برند اینتکس تصمیم گرفته است تا از وینیل چرمی استفاده کند . وینیل چرمی که دارای ضخامت لایه ای 0.25 میلی متری می باشد که در میان محصولات بادی کودکان بسیار ضخیم است و استحکام بسیار بالایی را در اختیار ما قرار می دهد . این لایه ها با پوششی از جنس الیاف شمعی پوشانده می شوند تا نرمی خاصی را به خود اختصاص دهند و به هنگام کشیده شدن بدن بر روی سطح تشک بادی ، هیچ گونه خراشی بر روی پوست بدن کودک به وجود نیاید . قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به رده سنی که برای آن در نظر گرفته شده است بالغ بر 15 کیلو گرم می باشد که برای کودکان استاندارد می باشد . برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس کودک همین حالا می توانید این محصول را به همراه صدها مدل دیگر از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...