تشک بادی روی آب کودک طرح تمساح بست وی

bestway 41477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح تمساح بست وی یکی دیگر از تشک های بادی روی آب این شرکت می باشد که برای رده سنی بالای سه سال تولید شده است . این تشک بادی روی آب دارای شکل ظاهری بسیار هیجان انگیز به همانند تمساح می باشد که در بخش کمر تمساح یک سطحی صاف با یک عدد دستگیره برای نشستن کودک قرار گرفته است . دستگیره این تشک بادی از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد که می تواند از بیرون افتادن کودک از روی تشک بادی به هنگام استفاده بر روی آب جلوگیری کند . تحمل وزن این محصول 45 کیلو گرم می باشد و با توجه به وزن و قد کودک خود می توانید از این محصول استفاده کنید . لایه های رویه این تشک بادی روی آب از پی وی سی تک لایه ساخته شده اند و در بخش کف آن از پی وی سی چرمی دو لایه کمک گرفته شده است تا به این تحمل وزن دست پیدا کند . پی وی سی استفاده شده در ساخت این تشک بادی نمونه ای از پی وی سی مقاوم در برابر آب سرد و گرم و همچنین شرجی هوا می باشد و برای استفاده از آن در دریا محدودیتی نخواهید داشت و همچنین در برابر ضربه بسیار مقاوم است . وزن این محصول درون بسته بندی 700 گرم می باشد که زیر یک کیلو و بسیار سبک می باشد و توسط کودک نیز قابل جا به جایی است .

  • طول : 152 سانتی متر
  • عرض : 71  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 0.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 41477

تشک بادی روی آب کودک طرح تمساح بست وی با طراحی فانتزی و زیبایی که دارد می تواند توجه بسیاری از کودکان را به سمت خود جلب نماید . این تشک بادی روی آب با توجه به وزن سبک و قابلیت تحمل وزن استانداردی که دارد علاوه بر استخرها می تواند در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد و برای استفاده از آن محدودیتی نخواهید داشت . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب برای کودک خود را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از گزینه های ایده آل برای کودک تان را به شما معرفی کنیم .

این تشک بادی روی آب با توجه به طراحی فانتزی که دارد در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانست مورد توجه کودکان به خصوص پسرها قرار بگیرد . نشیمنگاه این تشک بادی به صورت مواج می باشد تا به خوبی بتوانید از لیز خوردن کودک در هنگام استفاده جلوگیری کند و با توجه به بازخورد های صورت گرفته در این مسیر نیز به خوبی عمل کرده است . این محصول با توجه به گفته برند سازنده مناسب برای استفاده در آب های آرام است و می توانید از آن در استخرهای شخصی استفاده کنید . در بخش جلویی نشیمنگاه ، یک دستگیره مقاوم ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده وجود دارد که برای حفظ هر چه بهتر تعادل کودک در هنگام استفاده به کار گرفته می شود .

برای سهولت در راه اندازی این تشک بادی روی آب ، در بخشی از بدنه یک دریچه باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد . این دریچه به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن استفاده کنید . با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این تشک بادی با استفاده از پمپ باد برقی ، دو دقیقه می باشد و برای خالی کردن سریع باد نیز نیاز به همین مدت زمان خواهید داشت . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی نیز قرار گرفته است که در مواقع ضرور به خوبی به کمک شما می آید و بدون دانش قبلی به راحتی می توانید بخش آسیب دیده بده تشک بادی را تعمیر کنید .

جنس بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی طرح چرم تک لایه اما با ضخامت بالا می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید دارد . استاندارسازی بدنه این تشک بادی روی آب در برابر نور خورشید باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت . این نوع متریال سازگاری بالایی با پوست بدن کودک دارد و به صورت کاملا ضد حساسیت می باشد که از این رو در استفاده از آن برای انواع پوست های بدن محدودیتی نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از آن برای کودک خود استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزن این تشک بادی روی آب با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه آن به خوبی افزایش پیدا کرده است و به 45 کیلو گرم رسیده که در مقایسه با سایر تشک های بادی روی آب کودک پیرو استانداردها می باشد . وزن این محصول 0.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن حتی در مسافرت ها کار سختی پیش رو ندارید . این تشک بادی کودک با توجه به بکارگیری مواد اولیه انعطاف پذیر در ساختار بدنه ، در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و این نیز یکی از مزیت های این محصول به شمار می رود . همین حالا می توانید این تشک بادی روی آب کودک بست وی را با ارزان ترین قیمت و ضمانت کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...