تشک بادی روی آب کودک طرح کوسه

bestway 41405

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح کوسه یکی دیگر از تشک های بادی بست وی برای کودکان می باشد که می توان از آن در استخرها و دریا با آب بدون موج استفاده کرد . این تشک بادی روی آب با طرحی بسیار زیبا به مانند کوسه به رنگ آبی ساخته شده است که به صورت یک نفره می توان از آن استفاده کرد . البته استفاده از این محصول برای رده سنی بالا سه سال در نظر گرفته شده است و تحمل وزن آن تا 45 کیلو گرم می باشد که برای کودکان استاندارد است . برای جا به جایی خود تشک بادی روی آب نیز به مشکلی بر نخواهید خورد زیرا وزن آن بسیار سبک و برابر با 700 گرم است که حتی کودکان نیز خودشان می توانند آن را باد کرده و در مسر دلخواه خود جا به جا کنند . باد کردن این محصول توسط پمپ باد دستی نیز به راحتی صورت می گیرد و برای باد کردن بر روی بدنه تشک دو محفظه باد قرار گرفته است . جنس بدنه محصولات بادی بسیار مهم می باشد و شرکت بست وی در ساخت این تشک بادی روی آب از پی وی سی تک لایه چرمی استفاده کرده است . این نوع پی وی سی کاملا ضد حساسیت بوده و در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد . 

  • طول : 183 سانتی متر
  • عرض : 102  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 0.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 41405

تشک بادی روی آب کودک طرح کوسه با طراحی زیبا و فانتزی که دارد می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در استخرهای شخصی باشد . تشک های بادی روی آب در فصول گرم سال فروش های فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهند و به همین خاطر مورد توجه برندهای تولید کننده نیز قرار گرفته اند و هر ساله می توان مدل های بسیار متنوع و به روزی را در دسته بندی این محصولات مشاهده کرد . این تشک بادی کودک فانتزی توسط برند بست وی و در سال جدید میلادی تولید شده است و با توجه به ظاهر جذاب و همچنین کیفیت ساخت فوق العاده ای که دارد به خوبی توانسته است توجه افراد را به سمت خود جلب نماید . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی روی آب با کیفیت و فانتزی و جذاب برای کودک خود هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه های بازار را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای کاملا فانتزی می باشد که برگرفته از ساختار بدنه کوسه می باشد و در بخش پشتی آن یک نشیمنگاه ایده آل تعبیه شده است که کودک به راحتی می تواند بر روی آن قرار بگیرد . درب بخش های کناری این نشیمنگاه می توان دستگیره های نگهدارنده را مشاهده کرد که برای حفظ هر چه بهتر تعادل کودک تعبیه شده است و می تواند عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . این محصول در رنگبندی آبی و سفید به خوبی فانتزی سازی شده است و به همین خاطر به خوبی توانسته است توجه افراد را به سمت خود جلب نماید و فروش بالایی را برای برند بست وی به همراه داشته باشد .

در بخشی از بدنه این تشک بادی روی آب می توان دریچه باد دو کاره را مشاهده کرد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این محصول را می توان دو الی سه دقیقه در نظر گرفت که وقت زیادی را از شما صرف نخواهد کرد . این به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز درون بسته بندی قرار داده شده است که در جهت تعمیر بخشی از محصول که دچار آسیب دیدگی شده است کاربرد خواهد داشت . برای استفاده از این برچسب تعمیرات نیاز به دانش خاصی نخواهید داشت و به راحتی می توانید آن را در مواقع ضروری تعمیر کنید .

جنس بدنه این تشک بادی روی آب کودک از پی وی سی طرح چرم می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین رویه این تشک بادی به خوبی در برابر نور خورشید و رطوبت بالای هوا استاندارد سازی شده است و می تواند علاوه بر محیط های سرپوشیده در مکان های روباز نیز مورد استفاده قرار بگیرد و برای استفاده از این تشک بادی در دریا و استخرهای روباز نیز محدودیتی نخواهید داشت . این تشک بادی روی آب ضخامت لایه ای بالایی دارد و به همین خاطر می تواند وزن کودک تا 45 کیلو گرم را به راحتی بر روی خود مهار نماید که در مقایسه با سایر تشک های بادی کودک ، پیرو استاندارد های تعیین شده می باشد .

همچنین وزن این تشک بادی روی آب با توجه به بکارگیری متریال درجه یک و البته سبک ، به خوبی سبک نگه داشته شده است و زیر یک کیلو گرم و بالغ بر 700 گرم می باشد که نشان از این امر و سهولت در جا به جایی دارد . ابعاد این تشک بادی روی آب به مشخصات ( طول : 183 سانتی متر و عرض : 102 سانتی متر ) می باشد و برای قرارگیری ظرفیت یک نفره کودک ، مطابق با استانداردهای تعیین شده می باشد . اگر شما هم به دنبال خرید این تشک بادی روی آب با کیفیت و مقرون صرفه هستید همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...