تشک بادی روی آب کودک فانتزی

کد intex 57534np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک فانتزی یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تشک بادی روی آب برای رده سنی بالاتر از 3 سال بوده که در کارخانه اینتکس طراحی و تولید شده است. این تشک بادی روی آب دارای طراحی بدنه فانتزی و چشم نوازی بوده که بر اساس روحیات کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است. ظاهر این محصول برگرفته از یک موتورسیکلت زیبا بوده که از ظرافت ظاهری و رنگبندی جذابی بهره مند می باشد. این طراحی بدنه می تواند در زمان تفریحات آبی در استخر ، رود خانه و یا سطح دریا موجب شادی و هیجان فرزند شما بشود. بدنه اصلی محصول به گونه ای بوده که کودک بر روی بخش صندلی موتورسیکلت نشسته و یک زیرپایی برای ایمنی آن و قرار دادن پا ها بر روی آن تعبیه شده است. برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیاز به انتخاب جنس بدنه باکیفیت و مرغوب وجود دارد. به همین دلیل بوده که شرکت اینتکس این تشک بادی روی آب کودک را از جنس پلاستیک فشرده وینیل طراحی و تولید کرده است. کیفیت این جنس بدنه به گونه ای بوده که می توانید در روز های افتابی و با دماهای مختلف آب نیز از این محصول استفاده کنید.


وزن بدنه این تشک بادی روی آب 9.5 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال می کند. شما می توانید این محصول را در داخل خودروی خود قرار داده و در زمان سفر نیز به همراه ببرید. توجه داشته باشید این تشک بادی روی آب در کمتر از 3 دقیقه نیز راه اندازی می شود. لازم به ذکر بوده این وزن کم بدنه تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این تشک بادی روی آب می تواند بدون افت کیفیت وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز وجود داشته تا بتوانید در صورت بروز هر نوع آسیب این بدنه را رفوه کنید. با مراجعه به نمایندگی انحصاری اینتکس می توانید این تشک بادی روی آب اورجینال را خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول   180 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 9.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب کودک فانتزی

تشک بادی روی آب کودک فانتزی محصولی اورجینال و زیبا با بدنه ای فابریک است که برای تفریح کودکان در استخر و یا در دریا به کار می رود. چنین محصولی دارای طراحی جذاب و فانتزی می باشد که رنگبندی بی نظیر داشته و به شکل موتور سیکلت است و بیش تر کودکان پسر آن را می پسندند و برای بازی های خود مورد استفاده قرار می دهند. این محصول دارای محبوبیت بالایی در بین افراد است و می توان آن را جزو برترین های تشک بادی روی آب از لحاظ ظاهر و کیفیت دانست و نیز آن را برای کودکان به عنوان هدیه در روز تولدشان خریداری کرد. همانطور که ظاهر این محصول بی نظیر و خاص می باشد مواد اولیه به کار رفته در تولید آن نیز از مرغوب ترین نوع در بازار است که ضمانت کیفیت و دوام محصول است و تشک بادی روی آب را می تواند تا سال های زیاد به شکل اولیه و زیبای خود حفظ نماید. برای آشنایی بیش تر با این محصول به دسته بندی زیر توجه کنید.


مواد اولیه مرغوب و باکیفیت

این محصول بادی می باشد و درون آن خالی از هر گونه مواد است به همین دلیل بدنه آن نیز دارای ضخامت زیاد بوده و با برخورد ها و حرکت ها دچار آسیب و صدمه نمی شود. این محصول کفی چند لایه داشته که تحمل وزن افراد مختلف را دارد و می تواند انواع بازی های مهیج کودکان با خود را تحمل کند و مقاومت بسیار زیادی در برابر این حرکات داشته باشد. جنس این بدنه باکیفیت از وینیل بوده که طرح های خاصی بر روی آن حک شده است و در درجه کیفی بالایی می باشد و تحمل وزن کودکان بالای 3 سال را تا 100 کیلوگرم دارد. این وزن محصول را برای استفاده بزرگسال نیز مناسب می کند و با این طریق کارایی آن را بالا می برد. وزن این بدنه بسیار کم است و می توان بسته بندی آن را با خود به محل های گوناگون جابه جا کرد و در تفریح ها به همراه داشت این بسته بندی وزن 9.5 کیلوگرمی دارد و در وسیله نقلیه شما فضای بسیار کمی را اشغال می کند تا با وجود آن بتوانید وسایل و اسباب مورد نیاز خود را نیز به همراه داشته باشید. 


قابلیت راه اندازی در زمان کوتاه

با خرید این محصول بسته بندی به شما تعلق می گیرد که حاوی بدنه این تشک بادی روی آب است. این محصول را باید به وسیله پمپ باد راه اندازی کرد و تا جایی که امکان دارد و سبب ترکیدن بدنه نمی شود آن را پر نمود. زمانی که از باد پر شد می توان آن را بر روی آب ها قرار داده و از مزیت آن استفاده کرد. این محصول با پمپ باد می تواند میزان باد درون خود را تنظیم کند و از باد اضافه و زیاد جلوگیری کند. این کار در کمتر از 5 دقیقه انجام می شود و امکان استفاده محصول پس از باد کردن وجود دارد. بنابراین بعد از خرید این تشک بادی روی آب می توان بلافاصله از آن استفاده نمود.


مراقبت و تعمیر محصول

با وجود بدنه ای خالی و پر از باد می بایست در نگهداری این محصول دقت و توجه لازم را داشت و دانست که با این کار طول عمر آن بالا رفته و می توان سال های بیش تری محصول را مورد استفاده قرار داد. همان طور که گفته شد این بدنه دارای دوام و مقاومت لازم است اما گاهی براثر برخورد اشیاء نوک تیز دچار صدمه های کوچک شده که اگر جلوی این صدمات گرفته نشود ممکن است بدنه به طور کل از بین برود. این کار را می توان با استفاده از برچسب تعمیرات که به صورت رایگان در هنگام خرید به شما داده می شود انجام داد و جلوی خسارات بیش تر را گرفت.


نوع خرید تشک بادی روی آب

از آن جایی که امروزه خرید اینترنتی و غیر حضوری بسیار بهتر و مناسب تر از خرید غیر حضوری است این تشک بادی روی آب کودک فانتزی را نیز می توان از طریق سایت شرکت بزرگ اینتکس تهران خریداری نمود و از استفاده از آن لذت برد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...