تشک بادی روی آب گرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • طول (قطر): 199 سانتی متر
  • عرض (قطر): 199 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد محصول فوق العاده زیبا و منحصر به فرد شرکت بزرگ اینتکس،کیفیت  بالا ، عرضه با قیمت ارزان و مناسب ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب گرد محصول فوق العاده زیبا و منحصر به فرد شرکت بزرگ اینتکس ، کیفیت این تشک بادی بسیار عالی است و از بهترین جنس مرغوب تهیه شده است، این تشک بادی روی آب گرد دارای رویه نرم و راحت جهت استفاده دائمی و تفریحی روی آب می باشد. با ابعاد بزرگ، قابل استفاده در استخر و آبهای آرام به همراه یک سایه بان فوق العاده با گیره های بسیار مستحکم برای ثابت نگه داشتن سایه بان ساخته شد است. دارای یک پشتی بادی همراه و دو عدد جا لیوانی پرکاربرد جهت راحتی حال عزیزان طراحی شده است .

تشک بادی روی آب گرد

تشک بادی روی آب گرد محصولی زیبا و خاص برای استفاده های فراوان می باشد و می تواند برای سال های زیاد مورد استفاده قرار بگیرد. این تشک بادی دارای ظاهری منحصر به فرد است و دارای بخش های مهمی نیز می باشد که همگی در کنار هم مجموعه ای بی نظیر را ایجاد کرده اند و  می توان در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کرد. این تشک بادی بزرگ دارای سازگاری های لازم به جهت استفاده در فضاهای باز و در داخل آب های آرام و استخر ها می باشد و می تواند شرایط راحتی را برای افراد استفاده کننده مهیا سازد. این محصول زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که تمایل به آرامش و لذت بردن از محیط اطراف داشته باشید و با نشستن و قرار گیری بر روی این تشک بادی این نیاز ها پاسخ داده شود. ویژگی های این تشک بادی روی آب گرد در زیر آمده است که به آن ها توجه کنید.


نشیمنی امن و راحت

برای استفاده از محصولات بادی که در ارتباط مستقیم با آب هستند می بایست به نکات مهمی توجه کرد. یکی این که بدنه دارای مقاومت و ضخامت بالا باشد و دیگری در زمان استفاده بتوان نرمی و راحتی را با این محصول به دست آورد. نشیمن این تشک بادی دارای طراحی برآمده و ناهمسان است. این طراحی برای طبی بودن نشیمن می باشد و می تواند در طولانی مدت فرد را دچار خستگی نکند و این مشکلات را جلوگیری کند. همچنین این بخش دارای لایه های مناسبی از پی وی سی می باشد که در حالت بادی قرار گرفته و سبب نشیمنی راحت و نرم می شوند و می توانند امنیت را برای افراد ایجاد نمایند. نشیمن به اندازه لازم می تواند باد شود و با این باد شدگی نرمی را به میان می آورد و در ارتباط مستقیم با آب می تواند از خود دوام بالایی را نشان دهد.


سایه بانی مطمئن

بر روی بخش بالایی محصول در جایی که افراد می خواهند در آن بخش نشسته و از فضا و هوای تازه لذت ببرند بخشی به نام سایه بان بر بالای آن ایجاد شده است که آن را برای استفاده در روزهای گرم و آفتابی نیز مناسب می کند و سبب سازگاری بیش تر محصول با محیط بیرون می شود. این سایه بان از جنسی مقاوم و مرغوب است و در بالاترین درجه کیفی قرار دارد و می توان آن را در معرض اشعه شدید خورشید نیز قرار داد. به علاوه این سایه بان در مقابل آب و باران غیر قابل نفوذ بوده و شرایط را در روزهای بارانی نیز فراهم می کند تا افراد بتوانند در این زمان ها نیز از چنین محصول خاص و زیبایی بهره مند شوند. این سایه بان دارای طول عمر بالا می باشد و افراد را از گزند هر گونه مشکل در امان نگه می دارد. همچنین این بخش از محصول قابلیت جمع شدن را نیز دارد و می توان در زمان نیاز آن را جمع نموده و در بخش بالایی محصول قرار داد و به تنهایی محصول را مورد استفاده قرار داد.


قابلیت های مفید و فراوان

بر روی بدنه محصول در بخش کناری و لبه آن طنابی به نام طناب نجات کشیده شده است و به وسیله یک بست به بدنه متصل است. این طناب برای مواقع ضروری مناسب و قابل اهمیت است و وجود آن می تواند امنیت محصول را بالا ببرد. دیگر بخش های مهم این تشک بادی وجود تکیه گاه بادی و بلند آن است که نیمی از محصول را فرا گرفته و سبب تکیه دادن افراد به جسمی نرم و بادی می شود و می تواند راحتی تشک بادی را بیش تر نماید. در زمان استفاده از این محصول می توان آب و یا نوشیدنی را نیز با خود به همراه داشت و در داخل جابطری که بر روی سطح آن قرار دارد گذاشت و در هر زمان از آن استفاده کرد.


نحوه خرید

در زمان نیاز به تشک بادی روی آب گرد می توان از طریق مرکز فروش اینتکس تهران اقدام به خرید کرد و محصول را با قیمتی مناسب و با ضمانت نامه دریافت نمود.

نوع
گرد
تحمل وزن
300 کیلوگرم
طول (قطر)
199 سانتی متر
عرض (قطر)
199 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه بادی
وزن
10 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
دارای سایه بان مجزا
دارای تکیه گاه و طناب نجات
دارای دو جای مخصوص بطری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...