تشک بادی روی آب گرد خانوادگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پشتی دار گرد
  • تحمل وزن: 250 کیلوگرم
  • طول: 213 سانتی متر
  • عرض: 213 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب خانوادگی گرد یکی از تشک های بادی جدید و دوست داشتنی می باشد که با طراحی به نسبت متفاوتی همراه شده است. این تشک بادی مشابه یکی از تشک های سایبان دار اینتکس بوده و با الگو برداری از ان محصول ساخته شده است اما شرکت سازنده چندان موفق نبوده و با کیفیت فاصله داری از تشک بادی روی آب اینتکس تولید و روانه بازار شده است. بخش اصلی بدنه این کالا رنگ آبی داشته و چهار عدد کوسن همراه نیز زرد روشن است. بدنه این شناور از پی وی سی وینیل ساخته شده و در صورت استفاده صحیح طول عمر بالایی دارد. در دو طرف بدنه نیز دو عدد جا لیوانی قرار دارد که به دلیل قطر زیاد آن می توان بطری را نیز در این محل قرار داد. وجود پشتی و ابعاد مناسب دو ویژگی برجسته این محصول بوده که راحتی ان را افزایش می دهد. در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که به شما کمک می کند که در صورت صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . 

تشک بادی روی آب گرد خانوادگی

تشک بادی روی آب گرد خانوادگی

تشک بادی روی آب گرد خانوادگی محصولی خاص و بزرگ برای راحتی اعضای خانواده و لذت بردن از فضا به صورت دست جمعی می باشد که در رنگی زیبا و شاد مورد علاقه تمامی افراد قرار می گیرد. این محصول بادی وسیله ای سرگرم کننده برای فضاهای آبی می باشد و در این گونه محل ها قادر به فراهم کردن نشیمنی نرم و راحت برای تعدادی از افراد می باشد که ممکن است اعضای یک خانواده باشند و یا تعدادی دوست که به یک تفریح آخر هفته آمده اند. این محصول بادی برای استفاده در استخر های بزرگ که در محوطه ای باز هستند مناسب است و می تواند افراد را در فضایی مطلوب در هوای آزاد قرار دهد و با این روش علاوه بر لذت بردن از هوا می توان از نور خورشید نیز نهایت استفاده را برد و ویتامین های ازم را دریافت کرد. در ادامه بخشی از یک توصیف کوتاه در مورد تشک بادی روی آب گرد خانوادگی آمده است که آن را مطالعه کنید.


اجزای تشکیل دهنده محصول

این تشک بادی زیبا از یک قسمت بسیار بزرگ و گرد برای نشستن تشکیل شده است که می تواند نشیمنی وسیع را برای راحتی افراد ایجاد نماید همچنین بخشی از این تشک بادی که در بالای آن قرار دارد حالت تکیه گاه شده است و با ارتفاعی بلند می تواند برای نشستن افراد محل امنی را ایجاد نماید. این قسمت محصول قادر به جدا شدن از بدنه می باشد و در واقع یک پشتی بادی سرخود می باشد که علاقه مندان در هر زمانی می توانند این بخش را متصل و یا جدا سازند. این تشک بادی گرد و زیبا دارای چهار عدد کوسن بادی است که برای هر فردی به صورت مجزا به کار می رود و می تواند برای افراد استفاده کننده یکی دیگر از تکیه گاه های ایجاد شده توسط سازنده باشد. این کوسن ها رنگی مخالف بدنه دارد و از آن جایی که به رنگ سفید بسیار هماهنگ و متناسب با رنگ آبی است این دو در کنار هم بدنه و اجزای تشک بادی گرد را ایجاد می کند و از این سو نیز به جذابیت ظاهری نیز اهمیت داده اند. 


لبه های بر آمده 

بر روی بخش کف محصول که بر روی آن افراد قرار می گیرند و از فضا استفاده می کنند طراحی هایی موازی و در امتداد هم قرار دارد که بر آمدگی کمی داشته و می تواند راحتی و نرمی را ایجاد نماید اما دور این طراحی را بخشی بزرگ و خمیده و دارای ضخامت تشکیل داده است که سطحی صاف دارد اما دور تا دور محوطه نشیمن را فرا گرفته است. مزیت وجود چنین قسمتی برای افراد استفاده کننده این است که می تواند از لیز خوردن افراد جلوگیری کند و نیز می تواند مانعی برای افرادن و سر خوردن افراد به داخل آب شود. این بخش مهم محوطه نشستن افراد را بر روی این محصول مشخص می نماید و می تواند محیط راحت و طبی را جداسازد تا استفاده کننده در فضایی ایمن به تفریح بپردازد.


طراحی کوسن های بادی

همان طور که پیش تر گفته شد این تشک بادی بزرگ و جذاب دارای طراحی منحصر به فرد بوده و چهار عدد کوسن بادی در کنار آن قرار دارد و به همراه محصول در اختیار خریداری قرار می گیرد. این کوسن ها ابعاد کوچکی داشته و مانند کوسن های پارچه ای می باشد. جنس آن نیز مشابه با بدنه محصول است و دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. به گونه ای که می توان آن را در زیر سر قرار داد و مشغول استراحت شد و یا می توان آن را در زیر دست قرار داده و به حالت نیمه دراز کش قرار گرفت. بر روی آن ها حالت های موج مانند و موازی ایجاد شده است که نرمی و راحتی بیش تری را به این قسمت از محصول بخشیده است.


خرید

در زمان علاقه مندی به خرید تشک بادی روی آب گرد خانوادگی می توانید به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و از آن جا محصول مورد نظر را خریداری کنید.

نوع
پشتی دار گرد
تحمل وزن
250 کیلوگرم
طول
213 سانتی متر
عرض
213 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC وینیل
جنس رویه
PVC وینیل
وزن
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای تیکه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
طراحی رویه مواج
دارای 4 کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...