تشک بادی روی آب یک نفره استخری

کد bestway 44007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
875,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره استخری بدون شک یکی دیگر از باداوم ترین تشک بادی های تولید شده در کارخانه بست وی برای استفاده بزرگسالان بوده که کیفیت قابل توجهی دارد. این تشک بادی روی آب در چهار رنگ سبز ، آبی ، صورتی و زرد تولید شده تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود یک نمونه را انتخاب کنند. زیرا بدنه اصلی این محصول کاملا ساده و یک نواخت می باشد. ظاهر این تشک بادی روی آب مستطیل شکل بوده که بر روی آن خطوط موازی نقش بسته شده است. این خطوط موازی به بدنه محصول ساختاری مواج  خاصیت ضدتعریقی می بخشد. زیرا با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان استفاده جلوگیری خواهد شد.


در بخش ابتدایی این تشک بادی روی آب یک بالش بادی سرخود نیز تعبیه شده تا در زمان استراحت بر روی سطح آب بتواند ستون فقرات شما را در حالت استاندارد نگه داشته و حد فاصل گردن با بدن فرد را پوشش بدهد. وزن این تشک بادی روی آب تنها 1 کیلوگرم بوده که در زمانی کمتر از 3 دقیقه راه اندازی می شود. البته این وزن کم موجب افت کیفیت بدنه محصول نبوده و این تشک بادی می تواند وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. از این تشک بادی می توانید در تمامی آب های آرام و محیط استخری استفاده کرده و لذت ببرید. با مراجعه حضوری به فروشگاه رسمی محصولات بادی و یا با به صورت غیر حضوری و با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید اقدام به انتخاب رنگبندی و در نهایت خرید این تشک بادی روی آب استخری اصل نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 1 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب یک نفره استخری بست وی از جدیدترین تولیدات این برند می باشد که می توان آن را در کاتالوگ 2022 این برند مشاهده کرد . تشک بادی روی آبی که در تصویر مشاهده می کنید در چهار رنگ قرمز ، سبز ، زرد و آبی عرضه شده است که می تواند مورد سلیقه بسیاری از افراد قرار بگیرد و در واقع با این کار برند بست وی کسی را از فروشگاه دست خالی بیرون نمیفرستد . این تشک بادی روی آب دارای طراحی بسیار هوشمندانه می باشد که باعث می شود بدن شما در بهترین حالت قرار بگیرد و همچنین سبک بودن این محصول باعث می شود تا بتوانید آن را در هر جایی که به مسافرت می روید همراه خود داشته باشید .

ابتدای امر باید به سراغ طراحی بدنه این تشک بادی استخری برویم ، تشک بادی که همانطور که از اسم آن پیداست مناسب برای استفاده در استخر و آب های آرام می باشد و نباید از آن در آب های مواج استفاده کنید تا بتوانید بهترین کیفیت را از آن مشاهده نمایید . تشک بادی فوق دارای بدنه ای مواج می باشد که باعث می شود در صورت خیس بودن بدنه بر روی آن لیز نخورید و علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن بدن ، به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک می کند و به خوبی موجب خنک شدن بدن می شود . این خنک شدن بدن در فصل تابستان می تواند نعمتی باشد و این جلوگیری از لیز خوردن به ریلکس شدن شما بر روی آب کمک شایانی می کند .

اما با نگاهی دقیق تر به بدنه این تشک بادی روی آب در بخش بالایی آن که محل قرارگیری سر است ، یک بالش بادی سرخود را مشاهده کنیم که به صورت سراسری طراحی شده است و باعث می شود که سر شما کمی بالاتر از سطح تشک قرار بگیرد و بهترین حالت برای قرار گیری بدن بر روی آب است . این تشک بادی روی آب دارای دو دریچه باد می باشد که به صورت دو طرفه است و باعث می شود تا بتوانید علاوه بر باد زدن محصول در جهت خالی کردن سریع باد داخلی تشک نیز از آن استفاده کنید . والف های موجود بر روی بدنه قابلیت اتصال به پمپ باد دستی و برقی را دارند و مدت زمان راه اندازی آن ها سه دقیقه می باشد که در این خصوص کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید به راحتی آن ها را حتی با پمپ باد دستی باد کنید . وزن این تشک بادی یک کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و باعث می شود تا بتوانید آن را در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز به همراه خود داشته باشید .

همچنین قابلیت تحمل وزن از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با وزن شما که می خواهید از آن استفاده کنید دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول که برای استفاده یک نفره بزرگسال طراحی شده است 90 کیلو گرم می باشد که مطابق استاندارد های جهانی تعیین شده است . اما حال باید به سراغ جنس بدنه این محصول برویم ، جایی که برند بست وی در ساخت بدنه از پی وی سی طرح چرم بادی استفاده کرده است که در بخش هایی به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این نوع پی وی سی با لایه ای از رویه الیاف شمعی پوشانده شده است تا با پوست بدن انسان مطابقت بیشتری داشته باشد و در هنگام استفاده حس راحتی به شما دست بدهد . به طور کلی اگر قصد خرید تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی را دارید می توانیم بگوییم با یکی از گزینه های ایده آل برای استفاده در استخر رو به رو هستید که می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی فروش اینتکس تهران خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...