تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس در دو رنگ زیبا تولید شده است که در این بخش با رنگ سفید آبی این مدل آشنا خواهید شد . با کنجکاوی در کاتالوگ 2022 برند اینتکس در میابیم که این تشک بادی روی آب می تواند از پر فروش ترین محصولات به شمار بیاید . طراحی رویه این محصول به صورت مواج می باشد و این موضوع به خوبی در هنگام خوابیدن بر روی آب از لیز خوردن بدن بر روی تشک جلوگیری می کند ، همچنین استفاده از مواد اولیه پی وی سی طرح چرم باعث شده است تا لحظات لذت بخشی را با آرامش خاطر از کیفیت تشک بادی ، بر روی آب داشته باشید . این تشک بادی از لایه های پرس شده طرح چرم استفاده می کند که به صورت کامل ضد آب بوده و از لایه هایی با ضخامت 0.30 میلیمتری استفاده می کند که استاندارد است . باید گفت که برای جا به جایی این محصول با مشکلی مواجه نخواهید شد زیرا وزنی در حدود 1.3 کیلو گرم دارد که جا به جایی را به سهولت امکان پذیر کرده است .

  • طول : 178  سانتی متر
  • عرض : 69 سانتی متر
  • وزن : 1.3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.30 میلیمتر
  • کد محصول : intex 58152

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس از سری تشک های بادی زیبا و در عین حال با کیفیت می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی روی آب دارای طراحی زیبایی می باشد که باعث می شود بتوانید درون استخرها بدرخشید . در ساخت بدنه این محصول و در طراحی رویه آن از پی وی سی طرح چرم با طرح های جذاب استفاده شده است که به رنگ سفید در آمده است و در بخش عقبی آن طرحی به رنگ آبی می باشد که شکل ظاهری بال ماهی را به وجود آورده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول پرفروش نماییم و اطلاعات مفیدی را قبل از خرید تشک بادی روی آب اینتکس به شما انتقال دهیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

تشک های بادی روی آب باید دارای طرح های زیبایی باشند تا به خوبی بتوانند نظر خریداران را جلب کنند به همین منظور در سال های گذشته به خوبی پرداختن به این دسته بندی توسط برند های بزرگ سازنده محصولات بادی حس شده است و در کاتالوگ های ارائه شده می توانیم تشک های بادی روی آب جذاب را مشاهده کنیم . این تشک بادی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در طراحی بدنه بیرونی آن از طرح های بسیار جذاب استفاده شده است . طول این تشک بادی 178 سانتی متر می باشد و به همین خاطر می تواند به خوبی مورد استفاده بزرگسالان به صورت درازکش قرار بگیرد پس رده سنی برای استفاده از این تشک مد نظر نیست و افراد بلند قد نیز می توانند به صورت درازکش از آن بهره مند شوند .

در هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید توجه ویژه ای به قابلیت تحمل وزن آن ها بیاندازید زیرا این مورد تاثیر بسزایی در ماهیت استفاده ای که از تشک انتظار دارید دارد . این تشک بادی برای استفاده یک نفره بزرگسال ساخته شده است و می توان قابلیت تحمل وزنی که برای آن در نظر گرفته شده است را 100 کیلو گرم دانست که مطابق با استاندارد های تعیین شده جهانی می باشد . وزن تشک به تنهایی 1.3 کیلو گرم می باشد و برای جا به جایی آن با مشکل خاصی رو به رو نخواهید شد ، همچنین باید بگوییم که این تشک بادی به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند که باعث می شود بتوانید آن را درون ساک مسافرتی خود قرار داده و در کمپینگ ها و مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . راه اندازی این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد و با استفاده از پمپ باد دستی در مدت زمان سه دقیقه ای می توانید تشک را باد و آماده استفاده کنید .

جنس بدنه این تشک بادی ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشد . پی وی سی که به صورت تک لایه و با ضخامت 0.30 میلی متری ساخته شده است که ضخیم می باشد و میان تشک های بادی روی آب با کیفیت ساخت بالا قرار می گیرد . بر روی بدنه این تشک بادی از روکش های الیاف شمعی استفاده شده است تا مقاوم در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی شود و همچنین نور مستقیم آفتاب نیز نمی تواند خدشه ای به بدنه وارد نماید . این تشک بادی با ساختار بدنه مقاوم را می توانید در آب های شور دریا نیز استفاده کنید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از استفاده در دریا آن را با آب شیرین بشویید تا نمک دریا بر روی بدنه خشک نشود . برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس با ارزان ترین قیمت می توانید از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام کرده و خرید خود را نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...