تشک بادی روی آب 4 نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 6 ضلعی
  • تحمل وزن: 320 کیلو گرم
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 305 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب 4 نفره اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت برای استفاده در استخر های بزرگ و یا حتی دریاچه ها می باشد که می تواند لحظات خوب و خوشی را برای شما و دوستانتان فراهم آورد. این تشک بادی بدنه شش ضلعی داشته و در چهار گوشه آن چهار صندلی بادی تعبیه شده است. نشیمنگاه این صندلی ها با بدنه اصلی تشک یک تکیه بوده و در کنار آنها نیز یک عدد جا لیوانی قرار داده شده که به دلیل فضای بزرگ و انعطاف پذیر بودن آن می توان بطری را نیز در این قسمت ها قرار داد. در قسمت کف این تشک حفره ای بزرگ وجود دارد که برای قرار دادن پا در این محل می باشد. این قسمت با توری پوشانده شده است تا علاوه بر حس آب بر روی پاهای شما از خستگی نیز جلوگیری شود . 

تشک بادی روی آب 4 نفره اینتکس

تشک بادی روی آب 4 نفره اینتکس محصولی حرفه ای و منحصر به فرد می باشد که برای استفاده دسته جمعی افراد با اعضای خانواده و دوستان مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی محصولی خاص است و دارای قسمت های مفید و قابل اهمیت می باشد که برای هر خریداری مورد اهمیت بوده و محبوبیت این محصول را بیش تر می کند. این محصول دارای بدنه ای ایمن و مقاوم است و ضمانت نامه اصالت کالا دارد و تمامی آیتم های استاندارد بودن را رعایت نموده است. اجزای مختلف این تشک بادی می تواند محصول را بر روی سطح آب به صورت ساکن قرار دهد و ساعت های زیادی حالت خود را حفظ کند و مانع از فرورفتگی افراد و محصول به داخل آب شود. ساز و کار این محصول بادی به گونه ای است که در آب های آرام کاربرد دارد و قابلیت آن در این گونه محل ها بیش تر می شود. در صورت تمایل به خرید این محصول به مطالب زیر توجه کنید.


ظاهری هشت ضلعی

محصول بادی مورد نظر که با یک طراحی خاصی ساخته شده است دارای هشت ضلع مناسب می باشد که یک در میان دارای پشتی و تکیه گاه هستند. این قسمت ها به منظور ایجاد فاصله استاندارد بین افراد استفاده کننده است و راحتی بیش تری را برای آن ها ایجاد می نمایند تا به راحتی پاها را در محل قرار گیری آن بگذارند. این محصول در وسط خود بخشی گود دارد که شکلی خاص داشته و محل قرار گیری پا ها به حالت استاندارد است و می تواند بدن را به صورت راحتی بر روی تشک باید قرار دهد. تشک بادی دارای چهار نشیمن نیز می باشد که هر کدام شبیه به هم بوده و به یک شکل تشکیل شده اند. بخش بر آمده نیز در وسط نشیمن قرار دارد که راحتی و نرمی را برای افراد رقم می زند تا در زمان حضور در داخل محصول دچار خستگی نشده و بتوانند ساعت های زیادی بر روی این محصول قرار گیرند. 


چهار عدد تکیه گاه یک اندازه

همان طور که گفته شد این تشک بادی دارای چهار نشیمن می باشد که همگی شبیه به هم هستند و در بخش پشتی آن ها چهار عدد تکیه گاه واقع شده است که ضخامت بالایی دارد و بسیار بزرگ و بادی است و می توان به راحتی و به صورت جداگانه باد شود. تکیه گاه بادی سرخود بر روی خود حالت های موازی و یک شکل دارد که بر آمدگی را ایجاد می نماید و محصول را طبی کرده و سبب قرار گیری ستون فقرات به حالت استاندارد می باشد. این تکیه گاه محکم و استوار در جای خود قرار گرفته و این حالت را در طول استفاده حفظ می نماید و در گذر زمان نیز می تواند به همین شکل باقی بماند. رنگبندی این محصول به صورت دو رنگ می باشد که در این قسمت ها بخشی که افراد به آن تکیه می دهند به رنگ آبی تیره می باشد و کناره های آن نیز سفید است و در ظاهر این ترکیب جذابیت را به میان می آورد.


قابلیت های بدنه و استحکام آن

تشک بادی روی آب که دارای ابعاد 305 سانتی متری است می تواند وزن های افراد را تا 320 کیلوگرم تحمل کند. این محصول با این قدرت تحمل دارای جنس پی وی سی وینیل می باشد که مرغوب و باکیفیت بوده و می تواند در مقابل وزن افراد مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. تشک بادی در برابر ضربه نیز دوام زیادی دارد و با این گونه برخورد ها دچار آسیب نمی شود و می تواند ظاهر محصول را برای استفاده در سالیان طولانی حفظ نماید. با رعایت نکات ایمنی در مورد بدنه محصول نیز می توان محصولی با طول عمر بالا را داشت و از آن استفاده کرد.


نحوه خرید

تشک بادی روی آب 4 نفره اینتکس محصولی زیبا و خاص و جادار می باشد که در فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران وجود داشته و می توان آن را از این طریق خریداری کرد.

نوع
6 ضلعی
تحمل وزن
320 کیلو گرم
طول
305 سانتی متر
عرض
305 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
17.5 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای نشیمنگاه و تیکه گاه بادی سرخود
دارای کف مواج
دارای شکاف توری مخصوص پا
دارای چهار دستگیره حمل سرخود
دارای طناب نجات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...