تشک بادی روی آب دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب دونفره محصولی بادوام و زیبا و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در کشور

تشک بادی روی آب دو نفره محصولی جذاب و باکیفیت از شرکت بزرگ اینتکس بوده که با ظاهری زیبا طراحی و به بازار عرضه می شود. این محصول برای استفاده بزرگسالان مناسب بوده که با توجه به وزن بدنه 1.5 کیلوگرمی خود قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی دارد. این محصول دارای بدنه از جنس پی وی سی ضخیم بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی مانده و از طول عمر بالایی برخوردار است. رویه محصول کاملا مواج طراحی شده که به دلیل سهولت گردش هوا دارای قابلیت ضدتعریقی نیز می باشد. این محصول به دلیل مرغوبیت بالای بدنه در برابر دماهای مختلف اب و تابش مستقیم نور خورشید مناسب است. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوا نمی تواند مشکلی برای کیفیت کالا ایجاد نماید. این کالا زیبا با توجه به وزن کم بدنه و سهولت راه اندازی برای استفاده در سفر یک گزینه مناسب به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

تشک بادی روی آب دو نفره

 تفریحات آبی دسته جمعی مورد علاقه تمامی گروه های سنی مخصوصا جوانان می باشد. این گونه تفریحات برای تمامی افراد لذت بخش بوده و خستگی یک هفته کاری را از تن به دور می کند. تشک های بادی روی آب جزو لوازمی هستند که در تفریحات آبی کاربرد دارند. تشک بادی روی آب دونفره یک تشک بادی با ویژگی های خاص است که در ادامه سعی داریم آن را به طور کامل معرفی کنیم. 


تشک بادی با طراحی جذاب

این تشک بادی از ساختمان ساده ای برخوردار می باشد. فرم تشک بادی مستطیلی شکل بوده و در قسمت بالا، بالش بادی سرخود دارد. به گونه ای که قسمت بالایی تشک، از سطح آن برجسته تر بوده و سر فرد در هنگام دراز کشیدن در این قسمت قرار می گیرد. رویه تشک بادی به رنگ آبی روشن می باشد. بر روی این رویه حباب های سفید رنگی موجود است. وجود این حباب ها بر سطح تشک بادی مزایای زیادی دارد. یکی از دلایل طراحی حبابی سطح تشک، نرمی و راحتی این گونه طراحی می باشد. دیگر مورد تداوم جریان هوا بر سطح تشک در هنگام دراز کشیدن است. این نوع طراحی طبی می باشد و برای تمامی سنین مناسب است. رویه تشک بادی نیز ضد حساسیت بوده و خاطر کسانی که دارای پوست حساسی هستند را آسوده می کند. 


بدنه ای مقاوم

این تشک بادی از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است. رویه این تشک بادی از پلاستیک فشرده منعطف ساخته شده که با ویژگی های خاص، برای استفاده در ساخت تشک بادی روی آب ایده آل می باشد. از ویژگی های این نوع بدنه می توان به سبک بودن محصول نهایی اشاره کرد. این تشک بادی وزنی برابر با یک و نیم کیلوگرم دارد که کاربر به سادگی می تواند آن را از روی زمین بلند کرده و به داخل آب بیندازد. دیگر ویژگی این جنس بدنه، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار می باشد. تشک بادی قادر است وزنی معادل200 کیلوگرم را تحمل کند. با این وجود این تحمل وزن برای استفاده در داخل آب می باشد. در خارج از آب از نشستن بر روی تشک بادی خودداری کنید. هم چنین برای جابه جایی، تشک بادی را بر روی زمین نکشید زیرا ممکن است در صورت هموار نبودن زمین، تشک بادی دچار آسیب شود. در صورتی که تشک بادی آسیب دید جهت تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. بدنه تشک بادی در برابر نور مستقیم خورشید نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و در صورت قرار گرفتن طولانی مدت در برابر آفتاب، دچار افت کیفیت نمی شود. هم چنین نور مستقیم خورشید باعث تغییر رنگ محصول نیز نشده و تشک بادی از ثبات رنگ بهره مند می باشد. 


فضاهای مورد استفاده 

تشک بادی برای استفاده در تمامی آب های آرام مناسب می باشد. این تشک بادی را می توانید در هر محیطیاعم از استخر های سرباز و یا سرپوشیده، در دریاچه های آرام و ... مورد استفاده قرار دهید. هم چنین با استفاده کردن از این محصول در محیط های باز می توانید علاوه بر لذت بردن از خوابیدن بر روی آب، از گرمای مطبوع خورشید نیز بهره مند شوید. برای راه اندازی این تشک بادی در هر محیطی کافی است فضایی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. تشک بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط یک پمپ باد دستی ساده، در زمانی کوتاه و از طریق دریچه های هوای تعبیه شده بر روی تشک، به باد کردن تشک بادی بپردازید. خواهید دید که محصول در زمان کوتاهی راه اندازی می شود. پس از این کار نیز تشک بادی را بدون اینکه بر روی زمین بکشید، بلند کرده و به داخل آب بیندازید و از دراز کشیدن بر روی آب آرامش بگیرید.


روش خرید

تشک بادی روی آب دو نفره یک محصول شگفت انگیز با قیمتی ارزان می باشد. این تشک بادی را می توانید از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
تفریحی
تحمل وزن
200 کیلوگرم
طول
200 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
جنس بدنه
PVC
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
نوع رویه
براق
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
تولید شده در طرح های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...