تشک بادی روی اب سه رنگ مواج اینتکس

کد intex 59712

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب سه رنگ مواج اینتکس را با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی روی اب سه رنگ مواج اینتکس محصولی خاص و با کیفیت است که شرکت اینتکس جهت استفاده بر روی اب و ایجاد یک تفریح شاد و مفرح برای شما عزیزان به تازگی ان را روانه بازار کرده است. در رابطه با نوع طراحی این محصول باید گفت که بدنه این کالا به صورت مستطیلی ساخته شده است . در یک طرح و با سه رنگ مختلف طراحی و تولید شده است که قدرت انتخاب شما را بالا برده است. در قسمت بالایی این تشک قسمت برامده ای قرار دارد که از ان به عنوان بالش بادی این محصول یاد می شود. هم چنین بدنه و رویه اصلی این کالا هم به صورت شیار دار و مواج طراحی و تولید شده است که نرمی و راحتی بی نظیری را برای فرد استفاده کنده فراهم کرده است. هم چنین بدنه اصلی این کالا ساخته شده از نوع وینیل می باشد که فوق العاده مستحکم بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین به دلیل داشتن وزن بسیار کم شما می توانید این کالا را به سادگی با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان بهره ببرید. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت استثنایی و کیفیت بالا از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی روی اب سه رنگ مواج اینتکس

تشک بادی روی اب سه رنگ مواج اینتکس یکی دیگر از محصولاتی است که برای مقاصد مختلف ایجاد شده است و طراحی آن نیز بر حسب آیتم های استاندارد و ایمنی می باشد. این محصول دارای ابعاد مناسب است و وزن کمی نیز دارد که بر این اساس می توان به راحتی آن را حمل و جا به جایی کرد. تشک بادی می تواند روی سطح آب به حالت معلق قرار بگیرد و افراد را نیز بر روی خود به همین صورت حفظ کند تا مانع از فرورفتگی آن ها در آب باشد و سبب ایجاد تفریحی جدید برای علاقه مندان به آب شود. تشک بادی ساختمانی محکم دارد و با آن که بدنه ای تو خالی و شیشه ای دارد می تواند دوام و طول عمر زیادی را داشته باشد تا افراد به طور دائمی آن را بر روی سطح آب استفاده نمایند و خرابی رخ ندهد. از آن جایی که محصول برای تفریحات آبی می باشد ضد آب نیز می باشد به طوری که آب به درون بدنه راه ندارد و نمی تواند وارد شد. برای شرح بیش تر این خصوصیات با ما همراه باشید.


طراحی به خصوص تشک بادی

برای آن که تشک بادی مورد استقبال افراد مختلف قرار بگیرد طراحی آن نیز خاص و منحصر به فرد بوده و می تواند به گونه ای باشد که در نظر ها باقی بماند. این گونه محصولات برای جذب مشتری رنگبندی های خاصی نیز بر روی خود دارند که ثابت بودن و در گذر زمان تغییر نمی کند. رنگ بدنه غیر قابل آفتاب سوختگی است چرا که محصول برای استفاده در محیط های باز ساخته شده است و می تواند در معرض آفتاب نیز قرار بگیرد. به همین جهت است که ویژگی ضد آفتاب سوختگی و ثبات رنگ در آب ایجاد شده است. این تشک بادی امکان استفاده در خشکی را نیز دارد به طوری که در حاشیه آب ها راه اندازی می شود و می توان از آن به عنوان محلی راحتی برای استراحت استفاده کرد. به علاوه برای گرفتن حمام آفتاب در روزهای آفتابی نیز کاربرد دارد. رویه محصول دو رنگ است و طراحی لوزی شکل دارد به همین جهت جذابیت ظاهری بسیار زیادی نیز شامل حال آن شده است.


باریک اما کاربردی

ابعاد محصول به گونه ای است که تشک بادی به صورت باریک در اختیار افراد قرار می گیرد. این تشک بادی دارای درازای زیادی نیز است که در زمانی که افراد بر روی آن به حالت دراز کش قرار می گیرند بتوانند حالتی مناسب را داشته باشند و قد بلند ها نیز قادر به این استفاده باشند. ابعاد محصول به صورت 183 سانتی متر در طول و 69 سانتی متر در عرض می باشد. همان طور که میزان عرض محصول مشخص می کند این پهنا کم می باشد به طوری یک فرد تنها قادر به قرار گیری بر روی محصول است. تشک بادی روی خشکی و حاشیه آب ها قرار می گیرد و یک فرد بر روی آن قادر به استفاده از کارایی های مختلف آن می باشد. یکی از این کارایی ها حمام آفتاب است که با قرار گیری بر روی این محصول و گذران وقت انجام می گیرد و افراد به مقصود خود می رسند.


قابلیت نصب آسان

برای راه اندازی و نصب محصول نیاز به آموزش خاصی نمی باشد و در واقع به راحتی این کار انجام می گیرد. برای نصب تشک بادی تنها می توان یک پمپ بادی را به کار گرفت و به میزان لازم بدنه را پر از باد نمود. با این کار بدنه نرم و منعطف می شود و حالت پذیری خود را به دست می آورد. میزان نرمی و راحتی محصول به مقدار باد درونی آن بستگی دارد اما برای قرار گیری بر روی سطح آب می بایست به طور کامل پر شود و به حالت اصلی خود برسد تا شناور باقی بماند.


خرید

برای خرید تشک بادی روی آب سه رنگ مواج اینتکس به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
جنس بدنه
PVC
جنس بخش کناری
وینیل
نوع رویه
براق
وزن
0.6 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
سایر ویژگی‌ها
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
دارای سه رنگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...