تشک بادی روی اب سه طرح گل دار

کد intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
10%
830,000
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جهت خرید تشک بادی روی اب سه طرح گل دار می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران اقدام نمایید.

تشک بادی روی اب سه طرح گل دار یک محصول جدید و شکیل از شرکت اینتکس می باشد که جهت استفاده بر روی اب و دراز کشیدن و خوابیدن بر روی ان طراحی و تولید شده است. این کالا ساختار و ارگونومی ساخت مستطیلی داشته و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد که این کالا می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل قبول و استانداردی است. طرح اصلی این کالا برگرفته از شکل ظاهری گل می باشد که در سه طرح مختلف و در رنگ بندی متفاوت تولید و عرضه شده است که همین امر باعث هر چه زیباتر شدن این محصول شده است. از خصوصیات خوب این کالا می توان به داشتن بالش بادی سر خود و هم چنین دارا بودن بدنه ای مواج و شیار دار اشاره نمود که نشان از کیفیت بالای این تشک بادی روی آب دارد. علاوه بر این ها بدنه اصلی این کالا هم از نوع PVC ساخته شده است که استقامت و مقاومت بالایی دارد. هم چنین این شناور روی اب تنها 600 گرم وزن دارد که جا به جایی و حمل و نقل ان فوق العاده ساده و اسان خواهد بود. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک شناور بادی روی اب را دارید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.


تشک بادی روی اب سه طرح گل دار

تشک بادی روی اب سه طرح گل دار محصولی با ساختار استاندارد بوده که برای استفاده تمام رده های سنی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و تنوع و طول عمری بالا می باشد. به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی میان علاقمندان به تفریحات ابی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ابعاد مختلف ساختار این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک بادی روی آب متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس طراحی و ساخت تشک های بادی روی اب حفظ ایمنی افراد و شناور باقی نگه داشتن ان ها در زمان استفاده بر روی اب های ارام می باشد. از سوی دیگر به دلیل تنوع بالای این گروه از محصولات نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نواورانه وجود دارد. شرکت اینتکس با توجه به این نکات اساسی توانسته در تشک بادی روی اب سه طرح گل دار را برای استفاده تمام رده های سنی به بازار معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که از بدنه ای با سه ترکیب رنگ تولید می شود. رنگ بدنه های در نظر گرفته شده برای این گروه از محصولات شامل سفید و قرمز و ابی بوده که بر روی ان تصاویر رنگارنگی از گل به شچم می خورد. این تنوع رنگبندی موجب شده تا افراد تا علایق مختلف به راحتی بتوانند یک گزینه ایده ال را انتخاب کنند. بر روی بدنه این محصول خطوط افقی به شچم خورد که در زمان استفاده از تعریق افراد اجتناب خواهد کرد. زیرا با وجود این خطوط گردش هوا ازادانه بین بدن افراد و رویه محصول در جریان خواهد بود. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا شخص در زمان استفاده به راحتی بتواند استراحت کند.

جنس بدنه

در راستای احترام به اعتماد مصرف کنندگان و تولید محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده که از نرمی و انعطاف پذیری و دوام بالا برخوردار می باشد. کف این محصول همواره در تماس با سطح اب بوده و وزن وارده به رویه را تحمل می کند. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. از این ساختار می توانید با اسودگی خاطر در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 183 سانتی متر با عرض 69 سانتی متر می باشد. ارتفاع 7 سانتی متری بدنه محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب خواهد کرد. این محصول برای استفاده تک نفره طراحی شده و قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این کالا با توجه به وزن بدنه 600 گرمی و امکان حمل اسان یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول پس از خروج ان از بسته بندی ابتدا در فضای مسطحی ان را باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول هرگز وزنی بیش از توان قابل تحمل به رویه ان وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروشی که نمایندگی مرکزی ارائه کرده این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی اب سه طرح گل دار محصولی ایده ال برای استفاده در اب های ارام در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده بوده که طول عمر بالایی دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.6 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای 3 طرح متفاوت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...