تشک بادی روی اب طرح اناناس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 216 سانتی متر
  • عرض: 124 سانتی متر
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب یک نفره بست وی به صورت اینترنتی و حضوری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس به همراه برچسب

تشک بادی روی اب طرح اناناس یکی از محصولات جدید و زیبای کمپانی بزرگ اینتکس بوده که از سال 2018 به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه از جنس وینیل تولید شده تا شما بتوانید در تمام شرایط جو اب و هوا و دماهای مختلف اب به راحتی از ان بهره برداری نمایید. توجه داشته باشید تابش مستقیم نور خورشید نمی تواند کیفیت محصول را دچار اسیب کند. این محصول با وزن بدنه کم و توان تحمل وزن بسیار بالا برای استفاده در اب های ارام و استخر های بزرگ عرضه می شود. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته تا شما بتوانید در صورت بروز هرگونه اسیب بر اثر استفاده نادرست از این برچسب استاندارد استفاده کنید. این محصول در کمترین زمان ممکن با استفاده از یک پمپ باد دستی استاندارد راه اندازی خواهد شد. به همین دلیل در سفر می توانید از داشتن ان لذت ببرید. ظاهر زیبای این محصول در زمان کوتاهی توانسته نظر گروه زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب کند با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

تشک بادی روی آب یک نفره بست وی

تشک بادی روی آب یک نفره بست وی از جمله نمونه های زیبا تشک بادی روی اب بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 3 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. ساختار جذاب و زیبای محصول در کنار طول عمر بالای بدنه ان موجب شده تا در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی این کالای جدید و خرید محصولی استاندارد توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اصول طراحی تشک های بادی روی اب بر پایه  حفظ ایمنی افراد در زمان استفاده و شناور نگه داشتن ان های بر روی اب می باشد. از سوی دیگر افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی متفاوت با طراحی بدنه نواورانه هستند که از کلیشه های موجود دوری می کنند. با رعایت این نکات اساسی  تشک بادی روی آب یک نفره بست وی به بازار معرفی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده و بخش بالایی ان کاملا منحنی شکل می باشد. در واقع بخش اصلی محصول و تشک ان یک مستطیل استاندارد بوده و یک نیم دایره در بالای ان به عنوان بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد ارامش کافی در زمان استفاده تجربه نمایند. بدنه اصلی محصول سفید رنگ با کف ابی رنگ می باشد. بر روی بدنه محصول طراحی زیبایی از گل های رنگارنگ و فانتزی به چشم خورده که به زیبایی محصول می افزاید. سطح رویه این محصول دارای خطوط موازی بوده و کاملا مواج است. به دلیل امکان گردش ازادانه هوا بین بدن مصرف کنندگان و رویه محصول این کالا قابلیت ضدتعریق دارد. بر روی بدنه این محصول یک عدد جالیوانی طراحی شده تا بتوانید در زمان بازی نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید. این محصول با طراحی بدنه استاندارد برای استفاده در اب های ارام توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی هستند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با نرمی و دوام بالا تولید می کند. بخش کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به کالا را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این ساختار با طول عمر بالا قابل استفاده در فضاهای باز نیز می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر بوده زیرا می توانید به راحتی این کالای 500 گرمی را حمل نمایید. وزن کم بدنه محصول تاثیری بر کیفیت کالا نداشته و این محصول می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که طولی برابر 188 سانتی متر و عرضی معادل 71 سانتی متر دارد. ارتفاع 18 سانتی متری بدنه این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطح نمایید. سپس با استفاده از پمپ باد دستیم مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده در روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز بر روی روکش بدنه بپرهیزید. همچنین وزنی بیش از توان قابل تحمل بر روی بدنه وارد نسازید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

تشک بادی روی آب یک نفره بست وی محصولی با ساختار پرتابل و طول عمر بالا بوده که برای استفاده تمام رده های سنی مناسب است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
216 سانتی متر
عرض
124 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.3 میلی متر
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای نشیمنگاه مواج
رنگ بندی جذاب
طراحی مدرن
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...