تشک بادی طرح جوجه اینتکس intex 57556

intex 57556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طرح جوجه اینتکس intex 57556 با طراحی زیبا و جذابی که دارد به خوبی می تواند توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید . این تشک بادی روی آب مناسب برای آب های آرام نظیر استخر می باشد که با توجه به متریال استفاده شده در ساخت بدنه به خوبی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و به همین خاطر برای استفاده از آن در استخرهای روباز نیز محدودیتی نخواهید داشت . راه اندازی این تشک بادی روی آب اینتکس به راحتی صورت می گیرد و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و برای باد کردن آن مدت زمان دو الی سه دقیقه ای نیاز است . قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آبی باید به آن توجه داشته باشید زیرا ماهیت استفاده از محصول را مشخص می کند . تحمل وزن استاندارد این تشک بادی روی آب اینتکس بالغ بر 40 کیلو گرم می باشد که به نسبت رده سنی استفاده ای که دارد ، استاندارد است . وزن این محصول 2.3 کیلو گرم می باشد و در تمامی قسمت های بدنه آن از وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای بالا استفاده شده است که نشان از کیفیت فوق العاده آن دارد . این محصول را همین حالا می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

  • قطر : 147 سانتی متر
  • ارتفاع : 81 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 40 کیلو گرم
  • وزن : 2.3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 57556

تشک بادی طرح جوجه اینتکس intex 57556 با طراحی زیبا و رنگبندی جذابی که دارد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط هایی با آب آرام همانند استخر و دریا باشد . این شناور بادی اینتکس دارای بدنه ای با کیفیت و ساختاری استاندارد می باشد که کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه آن باعث شده تا به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این محصول دارای مواد اولیه ای مرغوب در بدنه خود می باشد که طول عمر بالایی را برای آن ایجاد کرده است و در صورت استفاده استاندارد به راحتی می توانید سال های از آن بهره مند شوید . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب کودک اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی آشنا کنیم .

این شناور بادی روی آب اینتکس دارای طراحی فانتزی می باشد که به صورت کاملا استاندارد و الهام گرفته شده از شخصیت های کارتونی ساخته شده است تا به راحتی بتواند توجه کودک را به سمت خود جلب نماید . رنگبندی بدنه این محصول باعث شده تا زیبایی و جذابیت خاصی داشته باشد و درون استخر به خوبی بدرخشد . در همین ابتدای امر بهتر است بگوییم که به صورت استاندارد باید از این شناور بادی در آب های آرام و نیمه مواج استفاده کنید تا بهترین عملکرد را از آن شاهده باشید ، به همین خاطر این محصول بهترین انتخاب برای استخر های شخصی و یا دریای آرام می باشد .

سطح نشیمنگاه این تشک بادی دارای ساختاری مواج می باشد که این امکان را برای کودک فراهم می آورد تا به هنگام استفاده بر روی آن لیز نخورد و به راحتی بتواند تعادل خود را حفظ نماید . این مواج بودن رویه علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن ، به عدم تعریق و یا عدم جمع شدن آب نیز کمک می کند و ساختاری کاملا مهندسی شده دارد . در بخش های جلویی این تشک بادی اینتکس ، دستگیره های نگهدارنده ای تعبیه شده است که کودک در هنگام استفاده می تواند از آن ها بگیرد و تعادل خود را به خوبی حفظ کند . در بخش های کناری نشیمنگاه و پشت آن ، بال های بادی باعث شده تا امنیت کودک به هنگام استفاده به خوبی حفظ شود و در واقع افتادن درون آب غیرممکن شود .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید زیرا کیفیت ساخت محصول را به خوبی مشخص می کند . این تشک بادی روی آب اینتکس ساخته شده از وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای 0.30 میلی متری می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالا و عملکرد فوق العاده ای را برای شما به نمایش می گذارد . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت و البته مقاوم در برابر فشار و ضربه و مهمتر از این مواد مقاوم در برابر نور خورشید می باشد که باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزن این محصول 40 کیلو گرم می باشد که برای شناورهای بادی کودک استاندارد می باشد و می توانید از آن در ظرفیت یک نفره به راحتی استفاده نمایید . یکی از مزیت های این تشک بادی کودک اینتکس را می توان وزن سبک 2.3 کیلو گرمی آن دانست که باعث می شود تا بتوانید آن را به سادگی به همراه خود حتی در مسافرت ها و پیاده روی ها داشته باشید . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی روی آب جذاب اینتکس را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...