تشک بادی ماشین آریو

intex 55632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین و خودرو آریو سایپا یک محصول درجه یک و کاربردی برای استراحت در هنگام سفر برای افراد خانواده ، داشتن یک تشک بادی داخل خودرو یکی از لوازم های ضروری در هنگام مسافرت میباشد که برای هر خودروی واجب و ضروری میباشد ، این وسیله بسیار کوچک بوده و براحتی در گوشه ای از صندوق عقب خودرو جای میگیرد و یکی از اقلام و لوازمی است که بایستی هر شخصی در خودرو خود همیشه همراه داشته باشد ، تا قبل از ورود و تولید چنین محصولی ، فرد در هنگام رانندگی و پس از طی مسیرهای طولانی و به دلیل خستگی زیاد ، مجبور به خواباندن صندلی راننده و سرنشینان میشدند که بتوانند مدت زمانی را به استراحت و رفع خستگی بپردازند ، که این حالت پر از ناراحتی و بدون آرامش بود و پس از مدتی فرد حس ناراحتی و کلافه بودن در هنگام خواب را تجربه میکرد ، اما با وجود تشک های داخل خودرو این مشکل برای همیشه برطرف شده و کسانی که در هنگام رانندگی نیاز به استراحت داشته باشند این محصول را در مدت زمان ۲ دقیقه باز و نصب کرده و فضای صندلی های پشتی و جاپایی های پشت خودرو را تبدیل به یک تخت صاف و بزرگ مینمایند که حتی دو نفر هم میتوانند روی آن به استراحت بپردازند ، از سوی دیگر در هنگام رانندگی سایر سرنشینان خودرو هم میتوانند از این وسیله استفاده کنند که خستگی سفر را از بین برده و میتوانند خاطره ساز مسافرت های شما باشند. برای خرید تشک بادی داخل ماشین آریو و سدان های چینی میتوانید آنرا با قیمت بسیار مناسب از همین فروشگاه تهیه فرمایید ، به همراه این محصول دو عدد بالش بادی و یک عدد پمپ برقی فندکی و همچنین یک ساک حمل هم از فروشگاه هدیه خواهید گرفت.

تشک های بادی داخل ماشین از کاربردی ترین و محبوب ترین دسته بندی محصولات بادی می باشند که در سال های اخیر به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته اند . این محصولات با توجه به حجم عظیم تقاضایی که دارند برای انواع مدل های ماشین عرضه شده اند و در این قسمت در فروشگاه اینتکس تهران برای شما تشک بادی داخل ماشین برای آریو را فراهم آورده ایم که مطابق با ابعاد داخلی ماشین شما است و به خوبی شرایط استفاده را فراهم می آورد . این تشک بادی داخل ماشین از ساختاری همانند سایر تشک های صندلی عقب پیروی می کند و از این رو به خوبی محیط عقبی ماشین شما را به سطحی یکدست برای استراحت تبدیل می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به طور دقیق این محصول را بررسی کنیم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین مدل آریو را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

با نگاهی به ساختار این تشک بادی در می یابیم که دارای دو ستون اصلی در بخش زیرین می باشد که از نوع بادی است . این ستون ها با توجه به ابعادی که دارند به خوبی فضای خالی میانی صندلی ها را پر می کنند و به همین خاطر است که برای مدل های مختلف ماشین برای تشک بادی مخصوص خود را انتخاب کنید . سپس با پر شدن این فضا تشک بادی اصلی که به صورت یکدست می باشد بر روی ستون ها باد می شود و فضای عقب ماشین را به محیطی بزرگ و یکدست برای استفاده تبدیل می کند . این فضای به خوبی برای استفاده دو نفر بزرگسال فراهم شده است و با توجه به ابعادی که در نظر گرفته شده است و در جدول مشخصات محصول به خوبی می توانید آن را مشاهده کنید ، سه نفر نوجوان و دو نفر بزرگسال می توانند از آن بهره مند شوند .

اما نکته مثبت این تشک بادی را می توان ضد تعریق بودن رویه آن دانست . این امر باعث می شود تا در شرایط سفر و در انواع شرایط آب و هوایی بتوانید از آن بهره مند شوید و تعریق بدن در سفر که دسترسی به حمام شاید کمی دشوار باشد صورت نمی گیرد و این به دلیل مواج بودن سطح رویه تشک است ؛ این سطح رویه با توجه به مواج بودن باعث گردش هوای میان بدن و تشک می شود به همین خاطر بدن عرق نمی کند . علاوه بر آن این مواج بودن و ایجاد شیارهای مهندسی شده در بدنه تشک بادی که بر روی آن قرار دارید باعث کاهش لیز خوردن شما در هنگام حرکت ماشین می شود . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید به همراه این تشک بادی دو عدد کوسن بادی وجود دارد که در هنگام خواب می توانید به عنوان بالشت بادی از آن ها استفاده کنید . ماهیت استفاده از این محصول به درون ماشین ختم نمی شود و در صورت عدم باد کردن ستون های زیرین ساختاری به همانند تشک های بادی را به خود می گیرند و از این رو می توانید از آن ها درون چادرهای مسافرتی و یا کمپینگ های خود استفاده کنید .

جنس رویه این محصولات از پی وی سی جیر می باشد ، دقیقا همان جنسی که در تشک های بادی مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت فوق العاده در برابر فشار و ضربه به همراه راحتی در هنگام خواب را فراهم می آورد . اما در بخش زیرین و در قسمت ستون های نگهدارنده از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است تا قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش دهد . تشک های بادی صندلی عقب ماشین قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 الی 200 کیلو گرم را دارند که نشان از کیفیت ساخت بالای آن ها دارد . باید گفت که این محصولات دارای وزن 3 کیلو گرمی می باشند که دارای ساک حمل دسته دار هستند و به دلیل سبک بودن به راحتی قابل جا به جایی در سفر هستند . همچنین به هنگام باد شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و در گوشه ای از صندوق عقب ماشین شما به راحتی جای می گیرند و این باعث می شود برای این محصول نیاز به فضای زیاد در هنگام سفر نداشته باشید . برای خرید تشک بادی داخل ماشین آریو می توانید همین حالا از طریق راه های موجود سفارش خود را نهایی کنید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ---  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین شاهین ایران
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...