تشک بادی مخصوص استخر طرح آتشی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 70 کیلوگرم
  • طول: 112 سانتی متر
  • عرض: 62 سانتی متر
1,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طرح آتش از جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولیدشده و به بازار عرضه شده است .

تشک بادی روی آب طرح آتش از جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولیدشده و به بازار عرضه شده است . این تشک بادی با داشتن دو عدد دستگیره بر روی خود برای حفظ تعادل و نگهداشتن خود روی تشک بسیار کارگر است . طول تشک 112 سانتی متر و عرض آن 62 سانتیمتر و میزان تحمل وزن 70 کیلوگرم می باشد. از این محصل می توان در تفریحات اب استفاده کرد و به بازی کردن پرداخت . برای اینکه تشک در برابر دماهای مختلف آب دارای مقاومت زیادی باشد جنس آن را از PVC ساخته اند که در برابر هرگونه فشار و تغییراتی بسیار مقاوم می باشد . به همراه محصول یک عدد پمپ دستی وجود دارد تا برای باد کردن و آماده کردن آن کار سختی نداشته باشید . به همراه تشک یک بسته به عنوان برچسب تعمیرات وجود دارد که به هنگام ترکیدگی و سوراخ شدن تشک از آن می توانید بهره ببرید و تعمییر نمایید . این تشک بادی برای تمام افراد مناسب بوده و می توانند از آن استفاده نمایند . برای سفارش محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید و محصول را سفارش دهید .


تشک بادی مخصوص استخر طرح آتشی

تشک بادی مخصوص استخر طرح آتشی یکی دیگر از محصولات نمایندگی محصولات بادی می باشد که در برترین بدنه و مرغوب ترین جنس می تواند مورد استفاده افراد مختلف در وزن های گوناگون قرار گیرد. این محصول دارای بدنه ای فابریک است و این بدنه با دوختی محکم و تضمینی برای انواع برخورد ها و حرکات آب مقاوم است و می تواند بدنه ای با طول عمر بالا را ایجاد نماید. طراحی بی نظیر این تشک بادی به گونه ای است که جذابیت را ایجاد نموده و با ترکیبی فانتزی می تواند خاص بودن خود را ثابت کند. تشک بادی طرحی آتشین داشته و بخش های مختلفی دارد و می تواند با چنین قسمت هایی سبب افزایش کارایی بالا برای افراد مختلف شود. حالت بدنه نیز دارای منحنی می باشد و با داشتن قابلیت منعطف بودن بسیار برای راحتی افراد ایجاد شده است. شما می توانید پس از مطالعه دسته بندی های زیر پی به قابلیت های این تشک بادی خاص و منحصر به فرد ببرید.


حفظ تعادل و ایمنی

بر روی بدنه این تشک بادی که طرحی آتشین داشته و در رنگبندی جذابی می باشد و طرح ها با چاپی تضمینی و ثابت بر روی بدنه قرار دارد دو عدد دستگیره نیز واقع شده است که دلایل مهمی در این قرار گیری وجود دارد. یکی از مهم ترین دلایل قرار گیری این دستگیره ها حفظ و ایجاد تعادل است. بدنه محصول دارای وزن ناچیزی می باشد و با سبک بودن ممکن است به داخل آب واژگون شده و برعکس شود و افراد را نیز از روی خود به داخل آب بیندازد. اما این دو دستگیره در واقع وظیفه ایجاد یک تعادل را بر روی آب دارند و می توانند وزن دو طرف محصول را به صورت قرینه تنظیم نمایند و از این طریق از خطرات احتمالی و واژگونی تشک بادی به داخل آب جلوگیری می کند. 


ابعاد مفید تشک بادی

برای این که از یک محصولی بتوان به طور مفید بهره مند شد و در هر بخش آن یک فرد بتواند حضور پیدا کند باید به شکل مفیدی طراحی شده باشد. این محصول نیز دارای بدنه ای شبیه به مستطیل است و دارای ابعاد 112 سانتی متر در 62 سانتی تر است. به این ابعاد مفید محصول می گویند که می توان به وسیله آن یک فرد در حالت درازکش بر روی آن قرار گیرد و از فضا استفاده نماید. همین ابعاد مفید و مناسب قادر به تحمل وزن افراد تا 70 کیلوگرم است و به این حساب افراد سنگین وزن نیز می توانند از آن استفاده نمایند و در زمان ها و آب و  هوای مختلف از فضای اطراف استخر و هوای آزاد لذت ببرند. همان طور که این ابعاد قادر به تحمل وزن افراد سنگین می باشد خود بدنه نیز وزنی ناچیز داشته و با داشتن تنها 1.5 کیلوگرم کارایی بالایی را ایجاد می نماید.


بخش های برآمده و مهم

همان طور که در عکس محصول مشاهده می شود سطح آن دارای صافی نمی باشد و برآمدگی هایی را دارد که علاوه بر راحتی و نرمی و لطافت برای فرد مصرف کننده قابلیت های دیگری را فراهم می کند. وقتی محصول بادی را در سطح آب قرار می دهید بدنه خیس می شود و با داشتن جنس سطح که از پلاستیک فشرده می باشد ممکن است باعث لیز خوردن افراد شود و در این زمان بخش از این برآمدگی ها مانع از سر خوردن افراد شده و این امکان را ایجاد می کند تا حوادث این چنینی ایجاد نشود. بخش های برآمده در لبه های محصول بیش تر به چشم می خورد و در قسمت لبه می تواند مانعی برای افتادن افراد به داخل آب باشد و نیز می تواند از حرکت اضافه افراد نیز جلوگیری کند.


نحوه خریداری

هم اکنون می توان با مراجعه به سایت رسمی اینتکس تهران و مشاهده محصولات بادی متنوع این تتشک بادی مخصوص استخر طرح آتشی را انتخاب نموده و از این روش اقدام به خرید نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
70 کیلوگرم
طول
112 سانتی متر
عرض
62 سانتی متر
ارتفاع
19 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
1.5 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
تولید شده در طرح های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...