تشک بادی روی آب مخصوص استفاده در استخر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 85 کیلوگرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مخصوص استفاده در استخر یکی دیگر از هزاران محصولات تولیدی شرکت اینتکس باطراحی زیبا و ساختاری شفاف که از بهترین های محصولات در رده تشک های بادی روی آب محسوب می شود . این محصول با رنگ های متنوع و پر از انرژی تشکیل شده است که باعث افزایش روحیه ی افراد و همچنین از حالت یکنواختی بودن خارج میکند . علاوه بر شکل و شمایل خاص ، تشک بادی روی آب دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد که از PVC  چند لایه تولید شده است که در برابر دماهای متفاوت آب بسیار مقاوم می باشد . این تشک در قسمت بالایی خود محل مناسبی برای قرار دادن بالش و سایر وسایل مورد نیاز داراست . این نوع محصول دارای پمپ دستی می باشد که به کمک آن میتوان در کمترین زمان تشک را باد کرده و آماده استفاده نمود .  وزن تشک بادی نیز بسیار سبک می باشد که در هنگام جابجایی و حمل بسیار اهمیت دارد که وزن پایین یک مزیت به حساب می آید . به همراه محصول برچسب تعمیرات وجود دارد که به هنگام آسیب دیدن می توانید از آن سود ببرید و تشک را تعمیر نمایید .

تشک بادی روی آب مخصوص استفاده در استخر

تشک بادی روی آب مخصوص استفاده در استخر یکی دیگر از محصولات با دوام و ارزان شرکت اینتکس می باشد که با طراحی فانتزی و رنگارنگ در اختیار افراد برای خرید وجود دارد و می توان آن را به منظور زیبایی و نشاط نیز استفاده کرد و برای همه افراد در رده های سنی مختلف خریداری نمود. این محصول در خشکی و بر روی سطح آب های آرام قابل استفاده می باشد و در این گونه فضاها قابلیت های فراوانی را ایجاد کرده است که بتوان به راحتی از مناطق مورد نظر استفاده کرد و در مسافرت به محل هایی که آب های آرام دارند نیز با خود به همراه داشت. این محصول بدنه ای شیشه ای و بی رنگ دارد که بر روی آن رنگ های متنوع در تعداد زیاد قرار گرفته اند و به این طریق سبب جذب افراد خریدار شده و می تواند علاقه مندی آن ها را به تشک بادی افزایش دهد. در صورت تمایل به خرید تشک بادی روی آب به اطلاعات کافی لازم دارید که این اطلاع در زیر طبقه بندی شده است.


استفاده در خشکی و آب های آرام

مزیت قابل توجه این تشک بادی این است که می توان آن را در دو فضا استفاده کرد. یکی از این دو فضا سطح آب های آرام است که به راحتی افراد را به حالت معلق بر روی خود قرار می دهد و این حالت را مدت زمان طولانی حفظ می کند. علاوه بر آن با استفاده از این محصول افراد قادر به لذت بردن از فضای آزاد می باشند و این کارایی مورد علاقه افراد می باشد. نوع دیگر استفاده از این محصول به این صورت است که در حاشیه آب های آرام و استخر ها قادر به راه اندازی تشک بادی می باشند و می توانند به این طریق در این محل ها استراحتگاهی ایجاد می شود که در زمان نیاز بر اثر خستگی می توان بر روی تشک بادی به استراحت و خوابیدن پرداخت.


طراحی فانتزی و جذاب

اگر به دنبال محصولی بادی برای سطح آب ها و یا استفاده در خشکی ها هستید و می خواهید محصولی جذاب و فانتزی را انتخاب نمایید که زیبایی ظاهری نیز داشته باشد می توان به شما این تشک بادی را معرفی کرد که از رنگ های بی نظیری تشکیل شده است و بر روی سطح خود دارای فرورفتگی می باشد. داخل این فرورفتگی ها رنگ ها به کار گرفته شده اند و به این طریق محصولی خاص فراهم می گردد. تولید این تشک بادی بر گرفته از خلاقیت بسیار زیادی است که در ساخت آن به کار رفته و با وجود سادگی ظاهری آن سبب جذب علاقه مندان شده و شرایط را برای راحتی افراد ایجاد می کند. رنگ آمیزی بسیار خلاقانه در بخش کناره های بالایی محصول نیز ایجاد شده است که به شکل مربع بوده و تشکیل بخشی منحصر به فرد را می دهد که دارای مزیت های بسیاری است و وجود آن سبب راحتی بیش تر افراد می شود.


نکاتی برای جلوگیری از آلودگی محصول

از آن جایی که بدنه محصول از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی است و در برابر آب نیز غیر قابل نفوذ می باشد می توان از ورود آب به بخش داخلی بدنه جلوگیری شود و از خرابی محصول خودداری می شود. این بدنه در زمان نیاز نیاز به تمیز کاری داشته و باید در مدت لازم سطح محصول را تمیز کرد تا از تکثیر آلودگی و عوامل مختلف جلوگیری شود. این بخش را می توان با کشیدن دستمال نمدار پاک نمود به طوری که دیگر رطوبت و خیسی نداشته باشد و سلامت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. برای این کار تنها کافی است که از ریختن آب جوش و گرم به یکباره بر روی بدنه خودداری نمود و طول عمر محصول را برای زمان طولانی بدست آورد.


خرید

اگر قصد خرید تشک بادی روی آب مخصوص استفاده در استخر را دارید و می خواهید تجهیزات لازم را برای تفریح در استخر ها داشته باشید تنها کافی است به سایت شرکت اینتکس تهران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
85 کیلوگرم
طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک PVC
جنس رویه
طرح چرم شفاف
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
مناسب تمام سنین
دارای رنگبندی
دارای روکش مواج
دارای جای مخصوص بالش
دارای چراغ چند رنگ سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...