تشک بادی مخصوص روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
915,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخصوص روی آب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب مخصوص روی آب مناسب برای افرادی که در فصل تابستان زیاد به استخر و دریا می روند و بخصوص افرادی که قصد آفتاب گرفتن را دارند.به راحتی می توان مدتی روی تشک بادی دراز کشید و لذت برد. با طول : 183 سانتی متر ، عرض 69 سانتی متر و ارتفاع 10 سانتی متر ، محصولی بادوام و کیفیت مرغوب شرکت intex ، بسیار سبک و کم حجم و قابل حمل ، با رنگبندی های شاد ، در 3 طرح مختلف ، با قیمت مناسب همراه با تلمبه باد ، و برچسب تعمیر ، بهترین تشکهای بادی روی آب را از شرکت اینتکس در ایران بخواهید. فروشگاه تهران اینتکس تمامی تفریحات بادی آبی را دارد فقط با یک بار مراجعه کلیه وسایل مورد نظر خود را تهیه فرمایید و از اوقات خود لذت ببرید .

تشک بادی مخصوص روی آب

تشک بادی مخصوص روی آب یک محصول استثنایی با طراحی بدنه متفاوت بوده که با سه نوع ساختار ظاهری توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طول عمر بالایی برخوردار بوده و دارای طراحی بدنه شاد می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی نظر تمامی سلیقه ها را به خود جلب کند. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا به معرفی تمامی ابعاد این محصول بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید محصولی متناسب با نیاز خود تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تشک های بادی روی اب برای شناور نگه داشتن افراد بر روی سطح اب و حفظ ایمنی ان ها نیاز به طراحی بدنه ای مطابق با استاندارد های جهانی دارد. از سوی دیگر به دللی تمایل مصرف کنندگان به ساختار های بدنه جدید نیاز به نواوری در این زمینه بسیار مشهود می باشد. شرکت اینتکس با رعایت این نکات مهم تشک بادی مخصوص روی آب را طراحی کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که بر روی ان یک دریچه باد برای راه اندازی اسان تعبیه گردید. بر روی بدنه این محصول خطوط موازی تعبیه شده که گردش هوا ازادانه بین بدن مصرف کننده و رویه محصول انجام شده و از تعریق افراد اجتناب شود. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود برای استراحت افراد تعبیه شده است. طراحی بدنه این محصول از سه نوع مختلط بوده تا بتوانید با توجه به روحیات خود یک نمونه زیبا را انتخاب نمایید. نمونه اول دارای طراحی بدنه ای با تصاویر گل های رنگارنگ و فانتزی می باشد. نمونه دوم دارای طراحی بدنه ای با رنگ ابی و تصاویر دریا و یک نهنگ زیبا است. در نهایت نمونه سوم دارای طراحی بدنه بسیار متنوع از اسمان و بالون های رنگارنگ بوده که پاسخگوی سلیقه تمامی افراد می باشد. این محصول با توجه به ساختار بدنه استاندارد خود برای استفاده تمام رده های سنی توصیه می شود.

جنس بدنه

مصرف کنندگان در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل شرکت اینتس بدنه این محصول را از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم با نرمی و استحکام بالا تولید کرده است. کف محصول تولید شده از نوع پی وی سی دولایه می باشد. زیرا این بخش با سطح اب همواره در تماس بوده و تمامی فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. شما می توانید به دلیل طول عمر بالا و مرغوبیت این نوع جنس بدنه با اسودگی خاطر از این محصول در اب های ارام و فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 183 سانتی متر و عرضی معادل 69 سانتی متر است. ارتفاع بدنه 10 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن کالا در داخل اب اجتناب می کند. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا دارای وزن بدنه 600 گرمی است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای یک عدد پمپ باد دستی مخصوص می باشد. برای راه اندازی محصول بعد از خارج کردن ان از بسته بندی در ابتدا ان را در فضای مسطحی باز کیند. سپس با استفاده از این پمپ باد و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن کالا نمایید. برای مراقبت از این محصول وزنی بیش از 90 کیلوگرم به ساختار بدنه ان وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی مخصوص روی آب محصولی با تنوع بالای طراحی بدنه بوده و طول عمر بسیار زیادی دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
0.6 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
تولید شده در طرح های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...