تشک بادی مواج روی آب طرح مات

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وسایل مورد نیاز برای تفریحات و شنا کردن علاوه بر اینکه باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند باید وزن سبکی داشته باشند.

وسایل مورد نیاز برای تفریحات و شنا کردن علاوه بر اینکه باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند باید وزن سبکی داشته باشند . تا افراد در هنگام جابجایی آن در استخرها و محل های مورد استفاده نیاز به صرف انرژی زیاد نباشند که درصورت سنگین بودن آن باعث کاهش رضایت و در نتیجه افراد را از استفاده کردن از وسیله منصرف می نماید به همین منظور شرکت اینتکس محصول بسیار سبک در قسمت تشک های بادی را برای استفاده آسان و بی دردسر تولید و به بازار عرضه کرده است . این محصول دارای ترکیب رنگ فوق العاده ای می باشد که در هنگام استفاده باعث تاثیر مثبت شده . جنس بکارگرفته شده در این محصولات از PVC طرح چرم ساخته شده است که در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد . این محصول همچنین دارای نشیمنگاه مخصوص و محلی برای استقرار وسایل مورد نیاز دارد . برای نصب و راه اندازی راحت محصول می توانید از دفترچه راهنمای همراه تشک بهره ببرید تا در کمترین زمان آن را آماده استفاده کنید . برای خرید تشک بادی روی آب می توانید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . 

تشک بادی روی آب طرح مات

از محبوب ترین تفریحات تمامی سنین در روز های گرم تابستان می توان به تفریحات آبی اشاره کرد. فعالیت های آبی از لذت بخش ترین فعالیت ها در فصول گرم سال می باشند و با دارا بودن تجهیزات مناسب، می توان تفریحی تمام عیار را تجربه کرد و هیجان و لذت بیش تری داشت. یکی از وسایل ساده و مناسب برای تفریحات آبی دوستانه و جعی، تشک های بادی روی آب می باشند. این محصولات اغلب طراحی فانتزی داشته و از ساختمان متنوعی بهره می برند. تشک بادی مواج روی آب طرح مات یک تشک بادی مخصوص استفاده یک نفر می باشد که در سایت اینتکس تهران موجود است. رنگ آمیزی و ساختمان ساده این تشک بادی باعث شده تا مورد توجه بسیاری از خریداران واقع شود و به فروش بالایی دست یابد. در ادامه به نقد و بررسی سایر مشخصات این تشک بادی می پردازیم. 


بررسی ظاهر تشک بادی

این تشک بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است و عرض و ارتفاع آن کاملا برای استفاده یک نفر بزرگسال مناسب می باشد. در قسمت بالایی این تشک بادی، یک حفره مستطیل شکل قرار دارد که بالش شخص در آن قرار می گیرد و فرد بدون فشار آمدن به گردن می تواند بر روی آن دراز بکشد. می توانید یک بالش بادی از سایت اینتکس تهران تهیه کرده و در این قسمت قرار دهید تا به خوبی و با آرامش کامل از این تشک استفاده کنید. این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است و بر روی بدنه آن حباب هایی در رنگ های متنوع و شاد وجود دارد. این گونه طراحی باعث شده است تا هوا به خوبی بر روی تشک بادی جریان داشته باشد و در صورت خیس شدن روی تشک، به سادگی آب به پایین بریزد و آبی بر روی تشک بادی نماند. هم چنین وجود این طراحی باعث شده است تا تشک بادی سطحی نرم و راحت داشته باشد و در هنگام دراز کشیدن بر روی آن، خسته نشده و بدن شما در وضعیتی ایده آل قرار می گیرد. این تشک بادی در دو رنگ آبی و سبز موجود است و بر روی آن حباب های رنگی زیادی دیده می شود. این تشک از رنگ آمیزی فانتزی و جذابی بهره مند می باشد.


کیفیت بالای تشک بادی 

این تشک بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده منعطف ساخته شده است. این نوع جنس سبک می باشد و به خوبی بر روی آب قرار می گیرد. هم چنین تحمل وزن بالایی دارد. این جنس بدنه استحکام خوبی داشته و در برابر نور خورشید نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد. به علاوه نور خورشید باعث تغییر رنگ بدنه تشک نمی شود. رویه تشک بادی طرح چرم مات می باشد. تشک بادی از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. تحمل وزن این تشک معادل 85 کیلوگرم است. البته لازم به ذکر است این تحمل وزن مربوط به استفاده از تشک بادی در آب می باشد. در خارج از آب از نشستن بر روی تشک بادی خودداری کنید. هم چنین برای انداختن تشک بادی در داخل آب، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و بر روی زمین های ناهموار نکشید. برای راه اندازی این تشک بادی در فضاهای بیرون به جز استخر، دقت بفرمایید تا تشک بادی را بر روی زمین های هموار و عاری از سنگ و چوب های تیز قرار دهید و سپس توسط پمپ باد دستی که در بسته بندی تشک بادی موجود است محصول را راه اندازی کنید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه تشک بادی برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.


راهنمای خرید

شما تمامی محصولات بادی مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی پخش محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. تمامی لوازم بادی با بالاترین تنوع در این نمایندگی موجود می باشند. برای انتخاب و خرید می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جست و جو کنید. هم چنین برای مشاوره خرید با شماره های این مرکز تماس بگیرید. تشک بادی مواج روی آب طرح مات را نیز می توانید از سایت اینتکس تهران تهیه بفرمایید. 

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
85 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک PVC
جنس رویه
طرح چرم مات
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب تمام سنین
دارای جای مخصوص بالش
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...